پایلوت ملی سایفر بانک ملی ایجاد شد

[ad_1]

مدیرعامل خدمات انفورماتیک گفت: نزدیک به 2 سال است که روی پلتفرم و زیرساخت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی کار می کنیم و اکنون یک مدل آزمایشی ایجاد شده است.

به گزارش مهر، سید ابطالب نجفی با اشاره به خدمات فناوری اطلاعات با بیان اینکه چین حدود 8 سال است که ارز دیجیتال را در دستور کار تحقیقاتی و تحقیقاتی قرار داده است، افزود: مسائل اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و ریسک را در نظر بگیرید که نیاز به مطالعه گسترده دارد.

وی ادامه داد: سندی در بانک مرکزی تهیه شده و پلتفرم آن را توسعه داده‌ایم، متذکر می‌شویم که 55 کشور بر روی مدل مفهومی (اثبات مفهوم) و پایلوت ارز دیجیتال بانک مرکزی کار می‌کنند و مشکل آن‌طور که باید توسعه نیافته است. نجفی گفت. ما پروژه ای ایجاد کرده ایم که به نظر می رسد سال آینده به بلوغ برسد.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک تاکید کرد: علاوه بر شرکت و بانک مرکزی، بانک‌ها نیز باید در این زمینه فعال باشند. زیرا آنها سطح دوم این فرآیند هستند.

وی افزود: انتشار ارز رمزنگاری شده توسط بانک مرکزی انجام می شود اما بانک مرکزی در کنار جامعه نیست و مشتریان بانکی و بانک ها باید برای مشارکت و خدمت رسانی به مشتریان اقدام به ایجاد کیف پول کنند.

نجفی با اشاره به اینکه در ماه های پایانی سال باید با فشار تراکنش های صنعت بانکداری مواجه باشیم و باید آن را مدیریت کنیم، افزود: در دو ماه پایانی سال حدود 35 درصد تراکنش ها افزایش می یابد. است. برای مدیریت. بر این اساس، اجرای پایلوت ارزهای دیجیتال به سال آینده موکول می شود.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به ضرورت نوآوری در صنعت بانکداری کشور و نقش این شرکت در حمایت از نوآوری گفت: بانک ها باید به نوآوری در صنعت بانکداری توجه ویژه داشته باشند و آمارها نشان می دهد که بازیگران کلیدی در حوزه مالی وارد شده اند. ” و تبدیل به بانک شده اند و قطعا این هنرمندان سهم زیادی از این بازار خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه فضای بانکی با مفاهیمی مانند بانکداری باز مواجه است، افزود: این معضل بانک ها را مجبور کرده است تا خدمات خود را به استارت آپ ها و استارت آپ ها ارائه کنند و با تلفیق این خدمات جامعه خدماتی جدیدی را ارائه دهند؛ بیایید شاهد برد-برد باشیم. بازی

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما