بعد از کسن‌هاکسن‌های کوید خو خواهد بود

[ad_1]

روآرو- AR ۱۹ -۱۹ ۱۹اشی از عریان وایرس حاد تنفسی (SARS-CoV-2) کماکان یک تهدید نیانی است. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند. در حالی که ما در دانش خود در مورد پیشرفت یمایم و اینک داروها داریم که دران ریاری مشاور هنوز راه را برای و کسن‌هاکسن‌ها به ز ز زا بیما نمی‌دانند.

به گزارش فرارو به زل از جزیره الجزیره ۱۹ کسن‌هاکسن‌ها بسیار ساخته شده است و ایجاد واکسن‌های کوید -۱۹ ۱۹ ورداورد بی‌سابقه بوده است. گفت: داخل نمی شوم. یاکسن‌های نسل دوم ۱۹ -۱۹ ۱۹اید بر اساس موفقیت کسن‌هاکسن‌های ساخته‌شده فعلی. R یالی که واکسن‌های mRNA که AR از مسائل مهم می‌گیرند پاسخ ایمنی به پرورش AR SARS-CoV-2 تحرکات حرکت می‌کنند در نهایت مشاهده هده جهش وا ت زهازه می‌توا سا را. بعد از آینده کسن‌هاکسن‌ها باید با هدف محافظت از ما در برابر سویه‌های فعلی ی آینده نظر نظر از اینکه چقدر عفونی عفونی یا خطرناک ساخته شده است.

وهلا بر این، کسن‌هاکسن‌های آینده می‌تواند خطرات انتقال ویروس را به خطر بیاندازد که از آنها جلوگیری می‌کند. نان معناست که کسن‌هاکسن‌ها می‌توانند بارهای ویروسی را کاهش دهند که در هله آغازین با سطح ییالایی از آنتی دی‌هادی‌ها ی ویروس‌ها نند نند نند نند نند.

این اولین بار است که کتاب می خوانم و مدت زیادی است که کتابی نخوانده ام. رار مهم است که اگر می‌خواهم با شما در ساس جهانی هابله کنیم کسن‌هاکسن‌ها باید ارزان و در دسترس همگان باشند. (AM کسن‌هاکسن‌هایی که درال توسعه است و امکان دارد به حل برخی از این ینلات کمک کند کسناکسن «خود تقویت کننده اِم آر آن ای» (SAM) ساخت فناوری زیستی «گریتستون» G G mRNA‌ یا تقویت‌کننده تقویت‌کننده افزایش بیان آنتی‌ژن و یدلید آنتی‌دیادی را در دوزهای پایین‌تر در یسهایسه با mRNA معمولی از خود نشان داده اند. این موضوعی است که این اناوری ممکن است ایمن‌سازی را بهبود بخشد. سپس به یای و احتمال تقویت یای کم‌تری نیاز است.

GRT-R910 ۹۱۰ارد ردله اول هایش در نیانیا می شود. وهلاوه بر تولید آنتی دیادی برای پرورش هله (یا پلپومر در پرورش دهنده سیاسی است که بهل یک ویروس بزرگ شناخته می شود به نان سنبله (اسپایک) ویروسی است که در خود جای داده است را نیز د.

AR روساروسازی «گریتستون» در نیه‌انیه‌ای اعلام می‌کند که GRT-R910 ممکن است ستاستخ‌های ایمنی یمنی، یدایدار و یای را در برابر انواع SARS-CoV-2 ایجاد کند. اندرو اندرو نلن مدیر مدیر مامل گریتستون می‌گوید: ۸لول‌هایی که به آسیب آسیب می‌رسانند) CD۸ + T))

وهلاوه بر این، از آنجایی که سطح‌های ویروسی نندانند هله (اسپایک) را در تکال توسعه هستند اراعه SARS-CoV-2 را ارائه می‌کند که ویروس‌های یار حفاظت شده شتهاشته باشد که ممکن است ست مستعد نشانش ضد ژنیاشد باشد. این به یای پاسخ‌های ایمنی یمنی قوی‌تر، و ولانی‌تر و رار ایمنی کمتر است. هم،، این به معنای آن است که الزام تخصیص یا تقویتی در جههاجهه با سویه‌های آتی هشاهش خواهد فتافت».

ریاری از کشور‌های با درآمد کم یا متوسط ​​قادر به مینامین تعداد واکسن‌های کوید -۱۹ مورد زاز برای تزریق به جمعیت جمعیت. WHO کشور‌ها باید به مههامه‌هایی مانند طرح کساکس سازمان جهانی بهداشت (WHO) هستند. Ic از شرکت‌هایی به طور صحیح برای دریافت واکسن‌های کوید -۱۹ ۱۹ یای کم درآمد از شرکت سوئدی وریاوری زیستی «زیکوم» (Ziccum) است. این شرکت وریاوری‌ای برای خشک کردن واکسن‌های موجود در یجا ایجاد کرده است و آن را به پودر می‌کندل می‌کند که از نگهداری یا حمل و نقل در یای پایین می‌کند. «زیکوم» (Ziccum) شرکت داروسازی بلژیکی «یانسن» (Janssen) در شلاش برای توسعه یای پودر خشک کسن‌هاکسن‌های خود از جمله واکسن‌های Janssen’s COVID-همک ریاری می‌کند.

آیدا این وجود، یا این دو شرکت صرفا مورد ID COVID-19 نمی‌شود. V دو شرکت هم شلاش هستند تا روند تولید ید دسترسی به کسن‌هاکسن‌های ابولا و RSV یانسن و کسنی کسنی کسنیای مقابله با ویروس‌های سین‌هایال ویروسی ش. استدلال زیکوم می‌کند که ستفا از فناوری خود یای خشک کردن کسن‌هاکسن‌ها در مشکا مشکلات لجستیکی مربوط به زیازی واکسن در هوای سرد را می‌کند. اینا براین، در صورت می‌توان واکسن‌ها را به طاط دورتر یا صعب العبور دنیا تحویل داد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما