کمک به مادران کم درآمد برای شغل با امتیازات Snap Club

[ad_1]

اسنپ ​​از راه اندازی چهارمین پروژه خیریه باشگاه مشتریان خود، “کمک به استخدام مادران سطح پایین” خبر داد. هدف اصلی این طرح، توانمندسازی و اشتغالزایی مادران کم درآمد ساکن روستاهای اطراف تهران (خاورشهر، محمودآباد و غنی آباد) است که با همکاری خیریه «حمایت از کودکان بی سرپرست» اجرا می شود.

اسنپ ​​به دلیل مسئولیت اجتماعی خود از فروردین ماه سال جاری یک موسسه خیریه را به باشگاه مشتریان خود اضافه کرده است. کاربران اسنپ در این بخش می توانند از امتیازات خود برای شرکت در پروژه های خیریه استفاده کنند. کاربران اسنپ می توانند با اهدای 2000 امتیاز در طرح «کمک به مادران شاغل با آسیب» شرکت کنند. اسنپ ​​به ازای هر 2000 امتیاز معادل 4000 تومان، خیریه “کمک” می کند.

چرا و چگونه از مادران محروم حمایت کنیم

در روستاهای محمودآباد، غنی آباد و در کوره های آجرپزی خوارشهر، ساکنان مختلف ایرانی و افغانی تبار در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی زندگی می کنند. در سال های اخیر به دلیل توسعه صنعتی، استفاده از آجر در ساختمان سازی کاهش یافته و تعداد زیادی از کوره های آجرپزی غیرفعال شده است.

کارگران این منطقه از یک سو نگران از دست دادن شغل هستند و از سوی دیگر بسیاری از مردان منطقه از بحران قاچاق و مواد مخدر رنج می برند. با همه این شرایط، بسیاری از مادران در این روستاها باید به تنهایی و در شرایط سخت مالی بار تربیت فرزندان خود را به دوش بکشند.

اسنپ ​​با همکاری موسسه خیریه «قافیه» در نظر دارد با اجرای طرح هایی برای ایجاد اشتغال در این مناطق و توانمندسازی زنان خانه دار دارای فرزند، از آموزش و تولید لباس بافتنی حمایت کند. این زنان همچنین می توانند محصولات خود را برای «کمک» به خیریه ها بفروشند.

به این ترتیب در صورت عدم تولید آجر و یا در اوقات فراغت، زنان سرپرست خانواده می توانند با آموزش بافت، مواد اولیه مورد نیاز را در محل سکونت خود تهیه و به صورت هفتگی به توزیع کالاهای بافته شده بپردازند. بر اساس هر بازدید نماینده خیریه. و دستمزد خود را بر اساس مقدار کار بافته دریافت کنند. در اجرای این طرح گروه هدف بدون تردد و خروج از محل سکونت استخدام می شوند و حقوق دریافت می کنند.

شایان ذکر است که خیریه کمک در سال 1393 به عنوان یک موسسه غیردولتی مستقل، غیردولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی متعهد به حمایت از حقوق کودکان محروم و ارائه مطالب اولیه (ادبیات) آغاز به کار کرد. و نیازهای معنوی). کودکان و مراقبان آنها فعال هستند.

نحوه مشارکت در طرح کمک اشتغال برای مادران محروم

برای شرکت در پروژه خیریه جدید اسنپ کافی است به بخش «اسنپ کلاب» اپلیکیشن رفته و در دسته «خیریه» دسته «کمک به مادران محروم» را انتخاب کنید. اسنپ ​​برای اجرای این طرح به ازای هر 2000 امتیاز 4000 تومان به حساب سازمان “کمک” واریز می کند. از دیگر طرح های اسنپ در حوزه خیریه، اشتغال زایی برای افراد دارای معلولیت، حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان و تامین هزینه های درمان کودکان بستری در بیمارستان است که با استقبال خوبی از سوی کاربران این اپلیکیشن مواجه شده است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما