یک تهاجم ترکیبی در بابل تهاجمی ترکیبی جبهه دشمن

[ad_1]

در سالروز بیعت ریخیاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در گفت: داخل نمی شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای این دیدار با اشاره به محدود بودن تعداد حضار به دلایل نامساعد اظهار داشتند: من همیشه مقید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به توصیه های پزشکان هستم و در استفاده از ماسک. اسرار دارم چند ماه هل نیز سوم سوم سوماکسن را دریافت فت.

ایشان خطاب به مردم توصیه می‌کنند که چه نان و نان در زمینه این شیوه نامه‌ها صلاح می‌دانند عام کنند.
او گفت: «من داخل نمی شوم.» شریک هستند چرا که آن حرکت در قعاق بیعت با آرمان ها و جهاد مقدسی که امام (ره) فرمانده مقتدر بودند، برابر این حرکت معنوی ادامه دا و مسیر هستند.

گفت: «من داخل نمی شوم.» از ضربه خوردند، تصور را نمی‌کردند.

حضرت هالله خامنه‌ای در بیان مهم‌ترین نکته گر داد تاریخی افزودن گر گر ی یای جبهه و اسلام م در طرف بابل نهراسند، قطعا محاسبات دشمن دشمنلط از ز هداهد آمد، این وعده اشتباه‌ناپذیر الهی است.
ایشان گفتند: امروز نیز به آمریکای‌ها غلط می‌زنند و در ضربه‌العمل می‌خورند از جا یی هستند قب ً نمی‌کردند عم م م قب فع به ندهاقیمانده آبروی آمریکا را هم می‌برند.

انقلاب اسلامی در بیان عمق داشتن حرکت آن روز نیروی هوایی به استمرار آن پس از انقلاب در مناطق مختلف اشاره کردند و افزودند: تشکیل جهاد خودکفایی نیروی هوایی در همان روزهای اول انقلاب، خنثی توطئه ها و کودتا در برخی پایگاه ها و برجسته کردن نیروی هوایی. .

حضرت آیت الله خامنه ای یکی از این عمق و بصیرت در نیروی هوایی را ارتباط نزدیک آنها در دوران رژیم طاغوت با مستشاران آمریکایی و مشاهده دیکتاتوری، تسلط و فساد اخلاقی آنها را ارزیابی و بررسی می کنند: حضور آمریکایی ها در ارتش ایران داستان غم انگیزی است که احتمالاً نسل است. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

گفت: من داخل نمی شوم.

ایشان با اشاره به گسترش انواع رسانه ها در بسترهای مختلف، سیاست رسانه های معاند اسلام و ایران را تحریف واقعیت ها با بکار بستن دروغ های حرف های دانستند و افزودند: آنها برای اجرای این سیاست، با بزک چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت و پوشاندن خیانت های آنها، حتی به دنبال تزیین و آرایش تصویر سراپا جنایت ساواک هستند و در مقابل، با مخدوش کردن چهره انقلاب و امام بزرگوار، پیشرفت ها، حقایق و نقاط مثبت انقلاب را کاملاً کتمان، و نقاط ضعف را صدها برابر بزرگنمایی می کنند، بنابراین در مقابل این تهاجم رسانه ای. ، ،اد تبیین یک فریضه فوری است.

حضرت الله خامنه های دیکتی رسانه ای را یکی از انواع دیکتاتوری قدرت های غربی با وجود ادعای آزادی بیان آنها خواندند و با اشاره به مصادیقی از آن آیتم حذف نام و عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی بیان کردند: آنها هر کلمه و تصویری را با سیاست های غربی معارض کردند. شد، ممنوع‌الانتشار می‌کنند و در بابل از همین برا برای تخریب اسلام و اسلامی، استفاده از کثری استفاده می‌کنند.

ایشان در مقابل این تلخ، وظیفه همگان بویژه مقامات و متولیان رسانه ملی و صاحبان انواع رسانه ها را به میدان آمدند و روایت صحیح پیشرفت ها و خدمات انقلاب دانستند و افزودند: کارهای بزرگ و حماسه آمیزی در طول این چند دهه در عرصه های اقتصادی گوناگون، از زا سرفصلی برای جهاد تبیین است.

رهبر انقلاب گفتند: نباید از مشکلات اقتصادی و معیشتی بر روی این پیشرفت‌ها و سه‌هاسه‌ها گرد و رار بنشاند و آن‌ها را از چشم مردم مردم دور کند، فراموشی شود.

هالله خامنه‌ای همچنین اشاره به «تهاجمی» جبهه دشمن علیه ایران دارد، یعنی تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نه‌آنه‌ای که نیم نیم نیم از جمله رسانه‌ای، امنیت و تهاجم اقتصادی را در این زمینه اهل فکر و اقدام انجام دادند. بخصوص مسئول ن ، به شلاش ش.

در آینده نیز بهتر از گذشته ادامه خواهد یافت و دشمن زاز هم ناکام خواهد هد.

حضرت هالله خامنه‌ای همچنین اشاره به ایام برکت هاه رجب، داد مردم به‌ویژه نانان نا به بهره‌مندی از فیوضات الهی و معنوی این توصیه‌ها کردند.

اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما