(ویدئو) مادر لجباز نوزادش را به سطل زباله می اندازد

[ad_1]

مادر 18 ساله ای در نیومکزیکو آمریکا که نوزادش را در سطل زباله انداخته بود به پلیس گفت تا یک روز قبل از تولد نوزاد در حمام از باردار بودنش خبر نداشت.

به گزارش فرارو، الکسیس آویلا پس از اینکه نوزادش در هوای 30 درجه پس از انداختن در سطل زباله در جمعه شب پیدا شد، دستگیر و به قتل و کودک آزاری متهم شد.

این زن با قرار وثیقه 10 هزار تومانی آزاد شد. او باید در دادگاه منطقه Leh حاضر شود.

آگوست فونز، رئیس پلیس هابز، گفت که آنها قبلاً هرگز با چنین رویارویی روبرو نشده بودند. او گفت: “اگر در مراقبت از کودک خود مشکل دارید، بهترین راه این است که فردی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند.” با ما تماس بگیرید و اجازه دهید در این مورد به شما کمک کنیم.

ویدئوی نظارتی نشان می دهد زنی با یک فولکس واگن جتا سفید رنگ که در مقابل سطل زباله پارک شده است، درب عقب ماشین را باز کرده و نوزادی را که در سطل زباله پیچیده شده است به داخل سطل زباله پرتاب می کند. این حادثه در 7 ژانویه حوالی ساعت 2 بعد از ظهر رخ داد.

شش ساعت بعد، این ویدئو سه نفر را نشان داد که در سطل زباله به دنبال نوزاد بودند. با کمال تعجب، نوزاد تازه متولد شده با بند ناف هنوز زنده بود.

فونز گفت که اقدام سریع برای نجات جان نوزاد ستودنی است.

آویلا اعتراف کرد که پسرش را دور انداخته است. این مادر 18 ساله به پلیس گفت که نمی دانست باردار است تا اینکه روز پنجشنبه با درد شکم به پزشک مراجعه کرد. روز بعد در حمام خانه پدر و مادرش زایمان کرد. آویلا گفت که در آگوست 2021 از پدر ادعایی پسر جدا شد. او گفت که بعد از زایمان ترسیده است.

این زن نوزاد خود را در حوله ای پیچیده، آن را در یک کیسه پلاستیکی سفید با مقداری زباله در سطل زباله بزرگ مشکی قرار داد و سپس حدود ساعت 2 بعد از ظهر کودک را در سطل زباله انداخت.

حوالی ساعت 8 شب، مایکل گرین، هکتور جسو و اپریل میدو صدای گریه کودک را شنیدند و او را آزاد کردند. او به پلیس گفت که در ابتدا فکر می کرد یک بچه گربه یا یک سگ است. میدو نوزاد را در آغوش خود گرفت تا زمانی که کمک رسید.

به گفته پلیس، وضعیت نوزاد روز دوشنبه در بیمارستان پایدار بود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما