۱۲ روش نگیانگی برای از بین درد دردان ن از سیر عا الف ف

[ad_1]

نان درد می‌تواند به‌لایل ایجاد شود. نندانند پوسیدگی دندان، حرکت لثه از غذا، شکستگی نان، تات تکراری مانند جویدن، شتناشتن دندان یا آبسه نان. این‌ها همه احتمالات هستند، اما شایع‌ترین یع‌ترینلیلی که افراد دندان درد را تجربه می‌کنند، دندند نان.

باشگاه خبرنگاران رشارش، ریاری از درمان‌های زیر نقش نقش‌آفرینی‌های یارند. یعنی با آرام کردن عامل در دهان، کشتن باکتری های مضر عما را به عنوان یک بیحس کننده یا مشکلات جزئی، می کنند. خیلی از این ین دندان دردها با برخی از هاه کارهای ساده قابل درمان ن. مثلا با نخ کشیدن دندان، مسواک زدن با خمیر نان حاوی فلوراید و جرم گیری در هر ۶ هاه.

البته این ینات درمانی برای دندان درد نیست که باعث درد شدید می‌شود. اما پوسیدگی دندان می‌تواند به صبح برسد و به سرما و گرما ایجاد شود. در صورت عدم مراقبت ممکن است به دردهای شدید شود.

۱. استفاده از ز

ار دادن یخ در هیهاحیه دندان دردناک می‌تواند به هشاه کمک کند. نیدانید نسخه های مختلف این را امتحان ن. ریاری یخ را در یک هله ه بپیچید و ناحیه آسیب آسیب رار ر. کمپرس را هر بار ۱۵ دقیقه در نگه داشتن ریدارید. همچنین، می‌توانید سعی کنید هرارار چند آب یخ درا در دهان خود ریدارید. در این حال، یخ را گاز نگیرید، زیرا ممکن است نهایتان را بشکند.

۲. نان خانگی برای دندان ن ، سر خودا بالا نگاه ریدارید

ممکن است استام دندان درد به خواب رفتنل باشد. اما دراز کشیدن می‌توان درد شما را تشدید کند. فشار خون فشا به سر شما زمانی که در وضعیتی که می‌گیرید، افزایش می‌یابد. مام خواب ، سعی کنید سر خود را با بالش بالا نگاه کنید یا در صورت امکان روی یلی یابید.

۳. استفاده از برخی داروها بدون نیاز به

دارو‌هایی مانند آسین و ایبوپروفن را هدف رار ر. در می‌تو نندانند تا حدودی درد شما را تسکین دهند. یگزینیایگزینی استامینوفن (تیلنول) و ایبوپروفادویل) می‌تواند درد را بهتر بدهد. ژل‌های خاص را نیز می‌توان مستقیماً روی نان و لثه‌ها قرار داد درد کا را کاهش داد.

۴. ان خانگی برای دندان درد، با آب نمک نان تان را آبکشی آبکشی

شستن شستنان با آب نمک باعث دو چیز می شود. اول دهان با آب نمک به رجارج کردن مواد گیر کرده اند نهانها کمک کند. دوم از آنجایی که نمک نمک یک طبیعی طبیعی است، نداند با کاهش مقابله با کمک کمک. برا یای این کار یک دوم اشق چای خوری نمک را با آب گرم وطلوط وط. اسپس اینلول را مانند دهان غرغره غرغره کنید.

۵. ایستگاه ده نان با پراکسید کسید

کسیداکسید هیدروژن برای حمله به واکتری بسیار مفید است. مام از جابه جایی های کسیداکسید هیدروژن، یک درصد از کسیداکسید هیدروژن را با ۲ مخ وط وطلوط وط. البته نباید یدلول را قورت بدهید. زا از آن به عنوان دهان شویه استفاده ده.

۶. یای کیسه‌ای

نیدانید یک چای کیسه‌ای سرد یا گرم را روی نان خود ریدارید. اگر از زای کیسه‌های استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که خنک‌شده‌اشد نه غاغ. اگر گزینه سرد را می‌دهید، سعی کنید از یک کیسه‌ی استفاده کنید، چند دقیقه قرص را برای چای بگذارید. سپس را روی دندان خود ریدارید.

یای نعناع فلفلی به بهلیل خاصیت مبارزه با باکتری‌ها ممکن است برای دندان درد مفیدتر شود. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. ینابراین بهتر است از این روش داد استفاده ده.

۷. سیر

سیر علاوه بر مبارزه با باکتری ها، مسکن ست است. نیدانید از سیر له شده خمیری درست و آن رویا روی دندان قرقر ر. همچنین همچنین یک تکه تکه سیر زهازه را بجوید. یکا یک گلوله پنبه را در روغن سیر آغشته و روی نان خود رار ر.

۸. رهاره رهانیل

یکی دیگر از ضد‌های طبیعی طبیعی است. همچنین می‌تواند به کاهش درد دندان کمک کند. سعی کنید مقدار کمی از آن را روی انگشت خود یکا یک سواب پنبه رار ر. چند بار در روز را روی نان آسیب دیده یدالید.

۹. درمان دندان درد با میخک

یاه‌های موجود فیای استفاده از این ادویه ادویه شگفتی یان نان درد وجود ردارد. از آنجایی میخک میخک میخک عفونی کننده است، یای کاهش و درد بسیار مفید است. ا می‌توان دو سه تا میخک را باکوبید و رویان خود را ر. می‌توا می‌توان روغن میخک را روی یک پنبه بریزید ر رویا روی حیهاحیه دردناک بمالید. یکا یک قطره از روغن را مستقیماً روی دندان خود رار ر. همچنین می‌توانید یک قطره قطره میخک را در یک لیوان آب و از به نان دهان شویه استفاده کنید.

۱۰. برگ گواوا

برگ‌های گواوا دارای ضداس ضد ضدی و ضد میکروبی هستند. این گیاه می‌تواند به دندان درد کمک کند. از یای این اینه های تهیه چای ده. خنک خنک شود. سپس به عنوان تبدیل کننده دهان استفاده ده. بها به راحت برگ‌ها را بجوید کمیا ​​کمى تسکین کند کند.

۱۱. علف گندم

ایده‌های بسیاری از سبزه گندم دارد که آن را به وسایل مفید یای درمان دندان درد می‌کندل می‌کند. گفت: داخل نمی شوم. اینا براین، به بهادگی مقداری آب سبزه گندم را بگیرید و آنا آن چند رار در روز نان خود را بگیرید.

۱۲. آویشن آویشن

روغن روغنی را می‌توانم به عنوان شوینده دهان استفاده کنم. مستقیماً روی دندان خود ریدارید. یا آبی دهان، یک قطره روغن را به یک لیوان آب اضافه کنید و از به بهان دهان شویه استفاده کنید. یای مالیدن روی دندان، مقداری روغن را با آب رقیق کنید. چند قطره آن را روی یک ولوله پنبه بریزید دند نان خود ریدارید.

اگر باردار هستید، یا شیر می‌دهید، شرایط پزشکی صیاصی صیارید. زل از استفاده از این اینای درمانی خانگی با پزشکان برای مشاوره. در ضمن مام روشهای یاد شده، استفاده از روشهای موقت است. ا برای مدت کوتاهی می‌توانید با این روش، دندان درد نان را آرام بسازید. اما حتما باید برای مراقبت‌های جدی دندان‌های تان به پزشک جعهاجعه جعه.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما