مک پرو بعدی اپل همچنان دارای پردازنده اینتل خواهد بود

[ad_1]

اگرچه اپل مک های زیادی را با تراشه های اختصاصی مانند M1، M1 Pro و Max عرضه کرده است، اما این بدان معنا نیست که کار با اینتل را متوقف می کند و از پردازنده های این شرکت استفاده نمی کند. انتظار می رود مک پرو جدید سال آینده با پردازنده اینتل عرضه شود.

اگرچه اپل از تراشه های خود در مک بوک پرو، مک بوک ایر و آی مک استفاده کرده است، اما مک پرو همچنان از پردازنده های اینتل استفاده می کند و انتظار می رود این رایانه شخصی قدرتمند حداقل با نسل دیگری از پردازنده های رقیب عرضه شود.

مک پرو جدید با پردازنده اینتل

اپل در حال کار بر روی دو مک پرو جدید است، یکی با طراحی کاملا جدید و دیگری با فضای داخلی جدید با طراحی قدیمی. در حالی که اپل سیلیکون ممکن است به خوبی با پردازنده های لپ تاپ اینتل رقابت کند، کوپرتینویی ها به وضوح در مورد عملکرد خود در کلاس دسکتاپ نامطمئن هستند.

Mac Pro توسط کاربران بسیار حرفه ای مانند انیماتورها، عکاسان و موارد مشابه استفاده می شود، بنابراین باید بسیار قدرتمند و البته گران باشد. بنابراین اپل باید رویکرد محتاطانه تری نسبت به مک بوک پرو داشته باشد.

مک پرو

با در نظر گرفتن این موضوع، رایانه جدید اپل همچنان از پردازنده اینتل استفاده می کند و انتظار می رود به پردازنده مقیاس پذیر Xeon مجهز شود. به گفته اینتل، این پردازنده ها بهترین عملکرد، امنیت و بهره وری را در اختیار کاربران قرار می دهند و با شتاب دهنده های هوش مصنوعی داخلی، می توانند عملکردهای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی را بهتر انجام دهند.

جدا از قدرت پردازنده های اپل و اینتل، نحوه اجرای برنامه ها را در مک خواهیم دید. اپل از Rosetta 2 برای اجرای برنامه های رایانه شخصی اینتل بر روی سیلیکون بدون هیچ مشکلی استفاده می کند، اما همچنان برای کاربران تجاری به خوبی کار می کند. بنابراین منطقی است که نسل دوم رایانه های شخصی قدرتمند اپل با پردازنده های اینتل عرضه شود.

انتظار می‌رود که مک پرو در سال آینده با طراحی جدید عرضه شود که دارای 32 هسته پردازشی و 128 هسته گرافیکی است. با این حال، برخی گزارش ها به استفاده از چهار تراشه M1 Max در نسخه برتر مک پرو جدید اشاره می کند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما