یی ییایی: انقلابی که فقر فقر و داد داد

[ad_1]

مهراری مهر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز (جمعه) حضور در مسجد مسجدله شهید سلیمانی اهواز ضمن تسلیت ایام فاطمیه طمیه مهندس مهندس مهندس یا این نان تا آزادی کامل منطقه و نان اسلام از چنگال همه مینالمین و مستکبرین ملام ادامه ماه می کند.

با نیانی از آقای شاهوارپور و حاجتی و گروه یای جهادی، کیداکید کرد: من دست میامی کسانی که به مردم محروم از محرومیت می‌زنند. این آیه که وَلَوْ أَنَّ أَنَّلَ الْقُرَیٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ، وَالْأَیدَرْجاد از وارد می شود. برخی از دوستان در اینجا گفتند که با ورود سپاه به این منطقه انقلاب برای اولین بار وارد رد می شوند. ناسداران انقلاب هر که بروند با قوی برکات می می. نمونه اش جاج قاسم سلیمانی بود که در ایران و عراق و لبنان و سوریه برکاتی را با خود آورد.

دبیر مجمع تشخیصلحت نظام افزود: باید تلاش کنیم که به مردم خدمت کنیم به نان اصلی ترین هدف انقلاب اسلامی بگیریم. انقلاب شده برای آسایش مردم، انقلاب ب که ملم ماشد، آلوده نباشد، بد شد، تبیعض شد و یک معهمه آرمانی به وجود آید. محله ها و شهرها و روستاهای ایران نانی شکل بگیرند.

یی آخرای اسلامی راشت: هدف انقلاب، دادانی دنیا وت یای ایران است. وادانی دنیا و آخرین اطلاعات و مناطق ایران است. انقلاب اسلامی میاهد دنیا و آخرت نوانواده های ایران را داد. یاد کنیم تلاش کنیم که درد و در مردم مردم را بکنیم.

کرد بیان کرد: انقلاب وارد عرصه عرصه ای، لات آن را رفع کرد. انقلاب برد امنیت منیت ، امنیت را سامان ناد. وارد دفاع شد، مرزها را امن من. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان هیچ قانون اساسی مشخص شده است که خانواده ایرانی نباید بدون مسکن باشد اما امروز 15 میلیون حاشیه ساکن هستیم و برای آنها باید دولت و مجلس و قوه قضاییه برای آنها خانه تهیه کنند، تاید کرد: باید یک انقلاب باشد. خانه سازی برای مردم و ر بها به هاه هازیم. نهانه بدون بدون و درآمد هم قصاقص است. مسکن یک سکه است و روی دیگر، و برل برای مردم است.

ییایی افزود: من از زانیانی که برای شما خانه ساخته اید هماهم که برای کار شما برنامه ریزی کنید. کسب کسب کارهای خانگی به بی ایداید و محصولات خانگی در بازار نهایی به فروش فروش. همه اعضای خانواده می‌توانند کار ر. من از ز در کنار پدرم کار کردم.

میدو مجمع تشخیصلت نظام گفت: امیدوارم آبادانی محله شهید یملیمانی، همه امور از سازندگی تا کارآفرینی نمونه شد و من هم عنو نان یک سرباز اس ما همه با تشکر. دست به دست بدهیم آبا آبادانی وپیشرفت ایران را رقم رقم.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما