مورامور پلیس یساز چگونه به شهادت رسید

[ad_1]

ندهانده مدیریت استان فارس جزئیات درگیری درگیریلیس یسا فرد قمه به دست و دتادت مامور ناجا را تشریح کرد.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرماندهی مدیریت استان فارس در گفتوگو با فارس در تشریح شرح شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس مسئولیت حفظ آرامش و آسایش مردم را به عهده دارند و در این راستا از آسایش خود و خانواده و حتی خود جان نیز دارند. می‌گذرند به نفشانفشانی ناجا در منطقه بیدزرد شیر زاز اشاره و کرد شهید شهید بود.

فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح جزئیات درگیری و شهادت مامور ناجا اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 13 بهمن سرنگ دوم رنجبر جانشینگاه بیدزرد در پاسگاه ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به انجام رساند به گشت زنی در مسیر جاده. اصلی شیراز به کوار می رود.

گفت: اول با قمه به سرباز ضربه زده وی را زخمی کند کند ز زامور رشید ما که این صحنه می‌بیندا مور می‌بیند ر استاستای دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده‌شده، اسلحه خود را مسلح و ش یک ی ست ست ست ست ست ست است. شود که در ایتایت در این فرد فرد جماعت با قمه به نشیناننشین پاسگاه ه زده و میامی وی وی می تواند ضربه ای به ضربه ویلوی او و و سو رار خودرو شده فر رار می کند.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. فرد مجرم ضربه زده و سوار خودرو شده فر رار ر.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که آیا ماموران پلیس بر حسب ساس تلفنی فنی آن صحنه را ضایع کردند یا در حال حاضر نبودند گفت: تماس تلفنی در رار نبود. تردد نان پلیس در آن مسیر معمو ول و برنامه روزانه و روتین همیشگی در استای رصد و اشرف در منطقه انجام شده است.

من اول و آخر هستم و من آخر هستم و من آخر هستم.

مورامور پلیس یساز چگونه به شهادت رسید

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما