احتمال احتمال به آلزایمر بینی بینی می‌کنند

[ad_1]

روآرو- گفت: داخل نمی شوم.

به بهارش فرارو رو بیماری آلزایمر زوال مغزی است که معمولاً به کندی زاز می‌شود و به یک وخامت متمتع می‌رسد. به رتارت دیگر، این بیماری ممکن است قبل از شروع اولین علائم شروع شود که، هیچ مشکلی وجود ندارد. این همه هیچ ریاری بدون علامت و نشانه نیست و ریهاری‌های مربوط به زوال مغز نیز از این قاعده مستثنی مستثنی است. تات جدید نشان می‌دهد که زکازک شبکیه چشم افراد در درانسالی با عملکرد شناختی او و زندگی و یالی مرتبط است.

اشلی یارت یانگ از دانشگاه اوتاگو نیوزیلند ند میگوید اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. یاسایی افراد در هله ه ینیالینی، نیانی که ممکن است هنوز فرصت خاخله وجود ردارد، بسیار مهم است. افراد مبتلا به آلزایمر موارد با اختلالات بینایی ممکن است ممکن است سردرگمی سردرگمی ذهنی، بی کن کناره گیری اجتماعی منجر شود. در قعاقع همه این‌ها علائمی هستند که همراه با دست‌دنادن حافظه، زندگی نهانه میلیون‌ها افراد مبتلا به این ریاری را در سراسر جهان مختل می‌کنند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم. .. . یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ همچنین ارتباط قوی بین بیناری آلزایمر و سه ریاری شایع،، از زله گلوکوم وکوملوکوم و سیوناسیون ماکولا را نان داد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

یک مطالعه جدید، نان داده‌های حاصل از زالعه طولانی‌مدت Dunedin را که بیش از ۱۰۰۰ داد در اوایل دهه ۱۹۷۰ در یکی از بیمارستان‌های یلند ز ز متولد شد. پنج دهه بعد از بارت یانگ و همکارانش برای تجزیه و تحلیل و یل خود زیرگروهی زیرگروهی زل از ز ۸۶۵ را که در سن ۴۵ گیالگی اسکن چشم من کودکی را تست کنید و تست کنید تست کنید تست کنید تست کنید تست کنید تست کنید تست کنید. لمت دو قسمت فلف ف (لایه‌های فیبر عصبی و لایه‌های سلول گانگلیونی) در اسکن‌ها اندازه‌گیری زه‌گیری.

تجزیه و تحلیل و یلیل نشان داد که شرکت‌کنندگان در مطالعه با لایه‌های نازک‌تر شبکیه کردای عملکرد کرد، چه در یالی و چه در نان کودکی، چه مقدار کمتری کردند. در این حال، هیچ ارتباطی بین نازک شدن و هشاهش کلی عملکرد شناختی (بین نان کودکی و میانسالی) که نان چیزی چیزی مغز در فضای مجازی است ی فتافت فت. در حالی که لایه‌های نازک‌تر زک‌تر عصبی شبکیه شبکیه ۴۵ گیالگی با کاهش سرعت زشازش مغز از دوران مرتبط بود، این ممکن است فقط نه‌آنه‌ای از پیری عمومی باشد.

«ارت یانگ سرپرست سرپرست این مطالعه عه: «یافته‌ها نشان می‌دهند می‌دهند [ضخامت شبکیه]نداند شاخصی از زلامت متلی بشوداشد. که آیا آزمایش چشمی برای پیش بینی ریاری پیچیده و موذیانند آلزایمر عملی است استا نه، شناشناخته باقی مانده است. در این ینال، دیادی از زالعات قبلی از زله افراد مبتلا به عقل، نگفتند که زکازک شدن شبکیه ممکن است قبل از زوال شناخت و رخ عقال عقل باشد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. تغییرا تغییر شبکیه چشم، املایم این بیماری فقط صرفاً منعکس کننده افزایش سن یا سایر عوامل سبک است »».

یرغملیرغم همه احتمالات، به وضوح به وضوح فکر می کنم بررسی زکازک تبدیل شدن به شبکیه شبکیه به نان یک نگرانگر زیستی تات شناختی، با توجه به وضعیت کنونی کنونی با بار فزاینده بیما آل. توجه به اینکه تست های معمول چشم را به اسکن تصویربرداری مغزی که معمولاً برای بررسی سلامت مغز استفاده می شود، ارزان تر هستند، انجام می دهند. نگارت یانگ می‌گوید: «در آینده، این‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند [هوش مصنوعی]او گفت: یجایج این مطالعه نشریه نشریه چشم پزشکی جاما شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما