قیمت ستاره در بازار و کارخانه چقدر است؟

[ad_1]

در رفتن– ایران خودرو قیمت جدید گیربکس را 290 میلیون تومان اعلام کرده است که در مقایسه با سایر تولیدات داخلی متوجه می شویم که فقط سیم دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتوماتیک از دنده گرانتر است. حالا اگر به بازار آزاد نگاه کنید، قیمت ها با اعداد و ارقامی که ذکر نشده یکی نیست. خرید گیربکس در بازار آزاد از حداقل 420 میلیون تومان شروع و تا 470 میلیون تومان ادامه دارد، اما قیمت درج شده در برخی از آگهی های سایت های خرید اینترنتی تا 500 میلیون تومان نیز پیش رفته است.

به گفته فرارو، تارا نسخه فیس لیفت شده پژو 301 است و این تغییرات در جلو و عقب خودرو اعمال شده است. ایران خودرو و پژو خواهان تکمیل تولید مشترک پژو 301، پژو 208، پژو 508 و پژو 2008 بودند که با محدودیت های اعمال شده از سوی دونالد ترامپ در سال 2018 این اجازه را نداد. پژو، زیرمجموعه PSA، ایران را ترک کرد و در نهایت ایران خودرو در جلسه هیئت دولت در ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ از اولین نسخه ستاره رونمایی کرد. اولین نمونه های ستاره در جولای 1999 فروخته شد.

تارا با حجم 1600 سی سی، حداکثر قدرت موتور 113 اسب بخار و حداکثر گشتاور و خروجی 144 نیوتن متر، قدرتمندترین موتور در تولید داخلی است. ایران خودرو همچنین مصرف سوخت ترکیبی را 6.7 لیتر اعلام کرده و راننده این خودرو می تواند با سرعت 190 کیلومتر در ساعت حرکت کند. ببینم آخرین محصول ایران خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه با چه قیمتی به فروش می رسد.

قیمت ستاره در کارخانه

ظرف دنده ای در کارخانه 290 میلیون تومان به فروش می رسد. ایران خودرو پس از افزایش 18 درصدی تولید دنده تارا نیز همین قیمت را در نظر گرفته است و با نگاهی به قیمت سایر محصولات داخلی در بازار متوجه می‌شوید که دنده‌های تارا نسبت به دنا پلاس توربو ارزان‌تر هستند. و دنا پلاس اتوماتیک. محصولات به ترتیب 297 و 348 میلیون تومان فروخته شد. همچنین تارا اتوماتیک دیگر محصول ایران خودرو که قیمت کارخانه ای 415 میلیون تومان دارد و توسط این خودروساز به عنوان گران ترین محصول ایران خودرو به فروش می رسد. بنابراین قیمت این خودرو 76 میلیون تومان بیشتر از دنا پلاس اتوماتیک است. اما هنوز فروش تارا اتوماتیک آغاز نشده است.

قیمت های ستاره ای در بازار

قیمت ظروف دنده ای در بازار آزاد از 420 میلیون تومان شروع و تا 470 میلیون تومان ادامه دارد. یک دلال در چهارمحال و بختیاری تارا سکه های نقره خود را 435 میلیون تومان می فروشد. خودرو تولید شده در سال جاری دارای بیمه شخص ثالث نیز می باشد. یکی دیگر از دلالان بابل تارا 1400 دنده سفید را 450 میلیون تومان فروخته است. یک نفر دیگر از بیرجند برای گیربکس 470 میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. در قسمت توضیحات این آگهی دلیل گرانی آن نسبت به نمونه های دیگر خودروهای آبنوس مشکی را بیان کرده است. در تهران هم وضعیت تقریباً به همین منوال است. فروشنده ای در شرق پایتخت حاضر است ظروف دنده ای سفید را به قیمت 460 میلیون تومان بفروشد. در مرکز شهر با روبان مشکی ۴۳۵ میلیون تومانی می توانید به سراغ ستاره ها بروید.

قیمت گیربکس مدل 1400 در برخی از تبلیغات از مرز 500 میلیون تومان عبور کرده است. با کمی تحقیق به آگهی می رسیم که فروشنده 570 میلیون تومان برای فروش گیربکس در نظر گرفته است. در قسمت توضیحات اضافه کرد که می خواهد با هایما اس 5 و هایما اس 7 مبادله کند. یا مثلا در آگهی دیگری رقم باورنکردنی 650 میلیون تومان را به دست می آوریم. مالک این خودرو تاکید زیادی بر داشتن کارت طلایی داشته و قیمت 650 میلیون تومان را گیربکس در نظر گرفته است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما