پرسپولیس با دو پست مشکل جدی دارد

[ad_1]

خبرورزشی: با فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم پس از تساوی مقابل ذوب آهن و همچنین دو دیدار حساس پیش رو مقابل سپاهان و استقلال گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

بازی با ذوب آهن را چطور دیدی؟

باید قبول کنیم که روز خوبی برای پرسپولیس نبود و برخلاف آنچه گفته می شود، معتقدم پرسپولیس در نیمه اول به خوبی بازی های قبل نبود. میدان به حریف. متاسفانه از دست دادن چهار امتیاز در دو بازی برای تیم مدعی قهرمانی اتفاق خوبی نیست.

فکر می کنی مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟

فکر می کنم از دست دادن بشار برای تیم به خصوص کادر فنی یک شوک بود و غیبت این بازیکن که مهره اصلی پرسپولیس به حساب می آید ضربه سختی به تیم زد و غیبت بشار را کاملا احساس کرد.

مشکل دیگر پرسپولیس نبود یک مهاجم شش پا و تمام کننده است که جای خالی چنین بازیکنی را در خط حمله واقعاً احساس می کند. پرسپولیس با این دو پست مشکل جدی دارد اما با توجه به شرایط فعلی و بضاعت این تیم، کادر فنی تا نیم فصل راهی برای دیدار با همین نفرات و سپس جذب بازیکنان جدید وجود ندارد. .

پرسپولیس با دو پست مشکل جدی دارد

راه حل این مشکلات کجاست؟

من گفتم باید تیمی بسازیم که با این نفرات بازی کنیم، اما واقعیت این است که دست کادر فنی خیلی خالی است و نمی تواند با این نفرات سیستم خودش را اداره کند، بنابراین باید رویکردش را تغییر دهد. منظورم این نیست که پرسپولیس 1-4-2 یا 2-4-2 بازی کند چون کادر فنی تیم را احاطه کرده است و آنها بهتر از هرکسی می دانند باید چه کار کنند.

برخی معتقدند پرسپولیس همچنان با اولسان ضربه می زند

من با این موضوع موافق نیستم که تیم ضربه نهایی را خورده است. تفاوت بازی با آن هرچه باشد، تمام شد و من مطمئنم پرسپولیس می تواند بهترین نتایج را بگیرد و دوباره همان تیمی باشد که هوادارانش می خواهند.

اما هواداران پرسپولیس به شدت نگران دو دیدار حساس آینده مقابل سپان و استقلال هستند.

خب این نگرانی ها طبیعی است و درست است. پرسپولیس قطعا به دلیل جدایی کلی بازیکن تاثیرگذار و ستاره که در این دو دیدار شاهد بودیم دچار مشکل است اما اینطور نیست که تفاوت زیادی بین تیم های دیگر وجود داشته باشد. پرسپولیس.

استقلال و سپاهان هم در این فصل بی ثبات به نظر می رسیدند و پرسپولیس می توانست آنها را شکست دهد، هرچند فکر می کنم شانس قهرمانی در دربی برای هر دو تیم یکسان است.

همانطور که یحیی گل محمدی قبلاً ثابت کرده است، اکنون زمان آن است که دوباره مهارت های خود را در مربیگری نشان دهید و فکر می کنم او به دلیل پتانسیلی که دارد می تواند این کار مهم را انجام دهد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما