(فیلم) قرقاول در دریا از زبالا!

[ad_1]

کارشناسان محیط زیست و دامپزشکان هشدار می دهند که زباله های پلاستیکی در یک محل دفن در شرق سریلانکا می تواند باعث مرگ فیل های این منطقه شود.

به گفته فرارو، حدود 5 فیل در هشت سال گذشته پس از مصرف کیسه های پلاستیکی در روستای Pallakkadu در منطقه Empra، در حدود 5 کیلومتری (3 مایلی) شرق پایتخت، کلمبو، مرده اند.

نیهال پوشپاکومارا، دامپزشک حیات وحش، می گوید: «حیوانات مرده نشان داده شده است که مرده اند.

او گفت که پلی اتیلن، بسته بندی مواد غذایی، پلاستیک، سایر مواد غیرقابل هضم و آب تنها چیزهایی هستند که می توانیم در بدن خود ببینیم. غذاهای معمولی که فیل ها می خورند و هضم می کنند خاص نیستند.

فیل ها در سریلانکا مورد احترام هستند، اما در معرض خطر انقراض نیز هستند. بر اساس اولین سرشماری فیل در کشور، تعداد فیل ها از «در یک قرن» به «در سال» کاهش یافته است.

آنها در برابر خود تخریبی و تخریب زیستگاه های طبیعی آسیب پذیر هستند. در جستجوی غذا، بسیاری در نزدیکی خانه های انسان زندگی می کنند، و برخی توسط شکارچیان غیرقانونی کشته می شوند که به دلیل محصولات مضری که تولید می کنند عصبانی هستند.

پوشپاکومارا گفت که فیل ها در محل دفن گورخرها را جستجو می کنند و از اشیاء پلاستیکی و تیز استفاده می کنند که به سیستم کدو آسیب می رساند.

سپس قرقاول ها از دستان خود غذا می خورند و آنقدر ضعیف می شوند که نمی توانند بدن سنگین خود را تمیز کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها نمی توانند غذا یا آب مصرف کنند، که مرگ آنها را تسریع می کند.

در سال 2014، دولت بنگلادش اعلام کرد که زباله ها را از مناطق تخلیه در نزدیکی مناطق حیات وحش بازیابی می کند تا از استفاده از زباله های پلاستیکی جلوگیری کند. همچنین گفته می شود که حصارهای برقی در اطراف سایت ها برای دور نگه داشتن حیوانات تعبیه خواهد شد. اما هیچ کاری با تمام توان انجام نشده است.

به گفته مقامات، “در منطقه حیات وحش کل کشور یک محل دفن وجود دارد که نزدیک به فیل ها است.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما