(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

[ad_1]

روآرو- Ieran Frontier یکی از قدیمی‌ترین نت‌هانت‌های سایز متوسط ​​این خودروساز ژاپنی است حدود ۱۵ ۱۵ است کمابیش با همین مشخصات روانه بازار ر. این موضوع ممکن است محبوبیت این خودرو را کاهش دهد و نان جزو پُرفروش‌ترین خودروهای این شرکت باشد. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. Nissan Frontier Pro-4X 2022 استان بازار کرده است.

به بهارش فرارو رو نان Frontier در سال یکی یکی از سال‌های فروش خود را می‌کند و بیش از هزار دستگاه از آن‌ها میلیون دلار است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. به همین دلیل نیسان فرانتیر ۲۰۲۲ یک پیشرفت بابل استقبال می شود. این یزایز متوسط ​​دارای ظاهری زیبا ، موتور V6 مدرن (از نظر فنی در مدل ۲۰۲۰ ۲۰۲۰) اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

To connect with ویارای چراغ‌های ویلوی C شکل، اپنجرهلوپنجره اپنجره، و نشان‌های قرمز لاوا (هر ظاهر Pro-4X) ست مهلمه «مرز»به طرز در نزدیکی خط پوتاپوت بسته شده است. تات لغزنده و واربردی از زیر خودرو خودرو بشروع می‌شوند به فاف زیر زیرلوپنجره اصلی مرتبط می‌شوند. فراغ‌های عقب از شکل لامپ‌های جلو تقلید تقلید یک نان دیگر «FRONTIER» در یهایه درب عقب وجود ردارد. نوار نتانت همچنین دارای نوار ورزشی افزودنی است که بیشتر به مرز مرز می‌دهد.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

ما برای ایجاد یک سیستم جدید و ایجاد یک سیستم جدید با مرزبانی متحد شده ایم. ا -اده زیاد از زلاستیک سخت و روی کنسول وسط ول درها، ساندا صندلی‌های چرمی مشکی نان و آرم‌های Pro-4X گلدوزی دوزی شده پشت ها، بخشی از الگوهای طراحی است. انتخاب روکش پارچه‌ای باعث می‌شود روی نان و صندلی‌ها دوخت قرمز زه‌ازه‌ای ایجاد شود، اما چیدمان چرمی آن را بدون لهجه‌های روشن هداهد هد.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

چرمیلی‌های چرمی Zero Gravity محبوب نیسان در این ینانت به عنوان بخشی از آپشن ری دلاری Pro Premium موجود است. این جایگاه‌ها کاملاً روی روی قرار و از کمر خوبی نیانی نی. Convenience آن‌ه حتی ر رارای عملکرد گرمایش به نان بخشی از آپشن ۴۰۰ دلاری Convenience هستند. Ier یسهایسه با تاکوما یا رنجر ، نیسان فرانتیر از نظر وضعیت صندلی راننده جادارتر به نظر ، م اما 49.9 فوتی Frontier در

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

Ieran Frontier پایه از یک صفحه یشایش لمسی استاندارد رد. صفحه Apple CarPlay و Android Auto صفحه استاندارد وجود دارند و اتصالات سیمی، سیستم وبریاوبری، دیوادیو ره‌آهواره‌های نقطه، Wi-Fi را نقطه ارائه می‌کنند. Pro-4X، USB-A، USB-C و دیگران.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

Frontier بیشتر دیگر، وریاوری Frontier را بیشتر تقویت می کند. Con ۱۹۹۰ Rilari Pro Convenience یک خروجی ۱۲۰ ولتی به تی تی وسط وسط عقب و رها از راه دور و رژارژ بی سیم فنلفن اضافه فه. Pro Premium، بسته Pro Convenience نی ز بسته Con Con Con رد رد رد رد به احترام و احترام

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

یای V6 در تاکوما و کلرادو بدون گشتاور پایین هستند، فقط در زندگی اروپا. فورد رنجر نیز تنها با یک موتور چهار سیلندر (البته یک خوب خوب) در دسترس است Ierabrain Nisan Frontier جدید جدیدا به راحتی می‌توان قوی‌ترین ۶ ۶ ندرلندر در این ینلاس معرفی معرفی. ۸۳.۸ لیتری این ین، ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۱ تو یدلید ید که از کلرادو با چند اسب سبار و تاکوما با بیش از ۳۰ اسب پیشی. این تیک توسط گیربکس گیربکس سرعته سرعته اتوماتیک به هر چهار منتق می‌شود می‌شودل می‌شود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. Ier ، ، Frontier همچنین تنها کامیون در این بخش است که دارای گیربکس استاندارد V6 و اتوماتیک است. پل پایه این خودرو با قیمت 29365 رلار در دسترسیاربران قرار رارد.

منبع: motor1

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما