خشم باشگاه از خبرنگار: من احمق نیستم

[ad_1]

به گزارش ورجش سه ، لیورپول دیشب در دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-3 بر اتلتیکو مادرید پیروز شد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی ، دیه گو سیمون بدون ورود به باشگاه وارد تونل شد تا وارد رختکن شود و به نظر می رسید که مربی آلمانی این رفتار را چندان دوست ندارد و او آن را در واکنش به سیمون نشان داد.

با این حال ، در طول مصاحبه پس از بازی ، یک روزنامه نگار اسپانیایی اصرار داشت که رفتار مربی اتلتیکو باشگاه را عصبانی کرده و او را ناراحت کرده است. باشگاه اصرار داشت که او اصلا عصبانی نیست و روزنامه نگار سعی کرد ماجرا را بیان کند.

“چرا عصبانی هستم؟” سرمربی آلمانی گفت: من آنقدر احمق نیستم که بتوانید این سوالات را از من بپرسید. من اصلا عصبانی نبودم. “من درک می کنم که شما سعی می کنید داستانی از آن بسازید ، اما من می خواستم با او دست بدهم ، او علاقه ای به انجام این کار نداشت.”

کلوپ ادامه داد: “در آن لحظه من فهمیدم که چرا او وارد رختکن شد.” او احساسی است ، من هم مثل او احساسی هستم و شما پسر خوبی نیستید زیرا او فقط در فکر نوشتن داستانی در مورد این حادثه است. شما می گویید عصبانی بودم ، کی عصبانی بودم؟ “حالا من از سوالاتی که پرسیده اید عصبانی هستم.”

تنها پس از این گفتگو بود که باشگاه تصمیم گرفت دیگر به س questionsالات پاسخ ندهد و سایت مصاحبه را ترک کرد.

واکنش سیمو به سرمربی لیورپول در پایان بازی واکنش های زیادی را در پی داشت ، اما مربی آرژانتینی همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد که رابطه خوبی با این باشگاه دارد و فقط تصور می کند که می خواهد با یک بازیکن دست بدهد. رقیب مربی بعد از سوت پایان. آن را دوست ندارم

سیمون در ادامه ادعا کرد که برای از بین بردن ابهام احتمالی ، در بازی بعدی او قطعاً با باشگاه گرم برخورد می کند تا رسانه ها از چت خودداری کنند.

للتیکو مادرید که دیشب باخت ، اکنون با چهار امتیاز از سه مسابقه در گروه دوم قرار دارد ، در حالی که پورتو با همین تعداد امتیاز اما تفاضل گل کمی در گروه سوم قرار دارد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما