پ رمز تغییر اپل ایدی – 3اه با 3 روش روش تغییر، اپل آیدی | تواتو

[ad_1]

اپل آیدی به نان مرکز اکوسیستم این شرکت وظیفه اتصال دستگاه‌های مختلف به یکپارچه برعهده‌ها برعهده رد به هویت هویت اصلی کاربران می‌شود. مهم رار موضوع ایجاد شده است تا اپل لایه‌های امنیتی را برای محافظت از حساب‌های کاربری در نظر گرفتن. .ا احراز هویت دو ه‌له‌ای، احتمال دسترسی غیرمجاز به اکانت‌ها به شدت شدتش پیدا می‌کند می‌کند اما هنوز هم از پسورد پسورداب مطمئن به شدت توصیه. یای تغییر رمز اپل ایدی یای متعددی وجود دارد در این ینلب به مهم ترین آن ها اشاره شده است.



یای گفته شده برای تغییر، اپل ایدی در درلات تلف اپل از هله هله آیفون، آیپد، ،اد تاچ چ بوک بوک و اپل واچ کاربرد دارد. همچنین اگر رمز عبور از حساب کاربری خود را فراموش کنید، می‌توانید از طریق تات در مطلب «چگونه عبور از اپل آیدی را بسازیم؟» اقدام م بیازیابی بی کنید.

تغییر رمز اپل ایدی در آیفون ، اد تاچ و و

جدید این باید ابتدا از جدید بودن هاه به یای جدید iOS (حداقل ۳.۳) مطمئن شوید. در نسخه های قدیمی، تغییر رمز به صورت وتیاوتی بود اما اصول آن یکسان است.

  • در ابتدا اپلیکیشن تنظیمات (تنظیمات) با باز کنید و روی مام حساب کاربری خود را در بالا بزنید.
  • چگونه از شر جای آکنه خلاص شویم چگونه از شر جای جوش خلاص شویم؟ رمز عبور و امنیت نتخا انتخاب کنید.
  • گزینه رمز عبور را تغییر دهید که در قسمت ییالایی صفحه به رنگ آبی رار گرفته است را لمس مس.
تغییر رمز اپل ایدی در آیفون
  • رمز رمز عبور از دستگاه (حداقل شامل چهار عدد) را وارد کنید تا بتوانید به ادامه مراحل دسترسی داشته باشید.
  • اکنون رمز عبور جدید در یای اپل آیدی را وارد کرده و سپس یای نظر آن را به تایپ دوباره پسورد کنید. توجه داشته باشید که از اپل آیدی می گذرد زاقل از کر راکتر می شود حروف حروف بزرگ و کوچک به هاه اعداد در آن ها به کار رفته است.
تغییر آیفون آیفون

۶. روی یدلید تغییر دادنرمز عبور را تغییر دهید که در گوشه ییالایی سمت راست ست صفحه به رنگ آبیار گرفته شده است ست. اگر این ینلید ید رنگ خاکستری و غیرفعال شد، نشان می‌دهد که جدیدترین شاخص‌های مورد بهره‌مندی نیست و می‌دهد آن را تغییر دهد.

۷. اگر می خواهید درباره خروج اطلاعات بیشتر بدانید، وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. اکنون دوباره با رمز عبور جدید وارد شده اپل آی‌دی خود در هر هاه ه.

تغییر رمز اپل ایدی در مک

نارنندگان یایانه های ی می‌شود به صورت مستقیم مستقیم از سیستم عامل سیستم اقدام به تغییر عبور از اپل آی‌دی کنند همین کار را از طریق مرورگر هم وجود دارد که در قسمت آن اشاره شده است.

  • برای روی آیکن اپل که در گوشه ییالایی سمت چپ (نوار ابزار بالا) قرار ر، یک لیک کنید یک یک تنظیمات سیستم زا از منوی کشویی زاز شده انتخاب -.-
عوض کردن اپل ایدی در مک
  • پنجره پنجره تنظیمات تنظیمات سیستم شناسه اپل که روبه‌روی نام حساب کاربری در گوشه بالا در سمت چپ رار، انتخاب ب.
تغییر رمز اپل ایدی در مک
  • الان از سمت سمت پنجره روی رمز عبور و امنیت یکلیک کنید که درایین نام و تصویر تصویراب کاربری ربیابل مشاهده است.
عوض کردن اپل ایدی در مک
  • روی یدلید رمز عبور را تغییر دهید که رنگ سفید زیر زیر ایمیل متصل به اپل به رار دارد ،. همچنین در این صفحه قادر بود فرآیند احراز هویت دو مرحله‌ای یای ورود به بهاب کاربری را هم نیانی نی.
تغییر رمز اپل ایدی در مک
  • در پنجره پ‌آپاپ‌آپ از شما درخواست رمز عبور از مک هداهد شد که یای ادامه روند تغییر پسورد اپل آیدی ست است. پس از ردارد رمز رمز عبور روی یدلید اجازه دادن کلیک کنید. اگر پسورد هاه خود را به یاد نمی‌آورید می‌توانید از زابلیت کنید عبور فراموشی اپل آیدی استفاده ده.
عوض کردن رمز اپل ایدیک در
  • رمز عبور جدید در نظر گرفته شده اپل آی‌دی خود را در ابتدا در مقابل عبارت رمز عبور جدید ارد کنید و سپس تأیید کنید، در روبه‌روی رتارت بخوانید تأیید کنید ر را تایپ می کنی. در آخر برای اعمال تغییرات صورت گرفته روی تغییر دادن کلیک کنید.
تغییر رمز اپل ایدی در مک

اگر از نسخه های قدیمی ترک اواس مثل ویاوی Preferences زل از آن روی یایانه مک خود استفاده، پس از به صفحه preferences system preferences باید ابتدا گزینه را انتخاب کنید. iCloud نتخا انتخاب کنید. قسمت به قسمت جزئیات حساب جعهاجعه کرده و انتخاب ب امنیت بخش بخش بازنشانی رمز عبور مراجعه کنید.

تغییر رمز عبور اپل آیدی در مرورگر

امکان تغییر رمز اپل از طریق مرورگر، دیگر از روش‌هایی به رار می‌رود که از سوی اپل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

  • Apple در بتد بتد خولخواه خود را باز کرده و سپس رسمی رسمی Apple ID در ایتایت اپل یداجعه می کنی. سپس نام کاربری و عبور از یلی ی خودارد اکانت نت. اگر آی‌دی پا فراموش کرده‌اید، از گزینه زیازیابی رمز عبور یا راهنمای ریست رمز عبور که در یای قبلی آن اشاره شد، استفاده از ده.
عوض کردن رمز اپل ایدی مرورگر در
  • گزینه گزینه رمز عبور را تغییر دهید ن عنوان امنیت قرار گرفته است ست یک لیک یک.
  • اکنون ریاری دیگر رمز عبور از اپل آی‌دی را در دلد رمز عبور فعلی رارد کنید.
تغییر رمز اپل ایدی در مرورگر
  • الا در قسمت رمز عبور جدید رمز عبور جدید مورد نظر تایپ کرده و وای تا تایید، رهاره آن را در در رمز عبور را تایید کنید رارد کنید. رمز عبور یداید حداقل از هشت راراکتر تشکیل شده است که کمتر از یک عدد و حروف بزرگ و کوچک به ک رار رفته است.
  • یای ذخیره تغییرات صورت صورت روی یدلید ید آبی رمز عبور را تغییر دهید کلیک کنید.
عوض کردن اپل ایدی در مرورگر

سوالات تاول درباره تغییر رمز اپل ایدی

ماکا امکان تغییر رمز اپل ایدی از طریق وجود ردارد رد

بله ه اگر به شبکه های اپل متصل به باب کاربری خود دسترسی ریدارید، می‌توان از طریق طریق و با ورود به صفحه اصلی اپل، در ایتایت اپل، اقدام به تغییر نام نم کردید.

⁇ اپل آی‌دی باید شامل چه راکترهایی یاشد شد

رمز عبور در نظر گرفته‌شده‌های اپل آی‌دی باید حداقل شامل کِرَکتر شود که یک عدد و حروف بزرگ بزرگ و در نان آن‌ها نیاز به ردارد دارد.

تغییر رمز رمز اپل آیدی در صورت موشیاموشی آن امکان پذیر است ست

بله ه ⁇ کمک یای مختلف برای بازیابی رمز عبور از اپل آی‌دی نیدانید اقدام به ریست کردن پسورداب کاربری کنید که در مطلبی بیاگانه مراحل نیاز به برار اینجا م.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما