من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

[ad_1]

بر اساس گزارش کسپرسکی این پنجمین استال است که ایران در عدم عدم عدم موفقیت امنیت در حوزه بد فزافزارها قرار رارد. به وراور متخصصان امنیت سایبری پاندمی بیشتر استفاده از نان و سالمندان از اینترنت اینترنتی ایکی زلایل این حفظ ست است. خیلی ، یای یالی آموزش؛ بیشترین اثرگذاری را در حوزه بدزارها دارد.

ناشناسان امنیت یبریایبری بررسی این 5 سال تاکید دارد که اصلی ترین دلیل این حفظ رتبه به ک ربراربران است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

در این بین فزافزارها و تبلیغ ها کاربران را فافلگیر گیر. از رو ارو که شنهاشه آشیل امنیت اطلاعات تای هوشمند در ایران عدم آموزش آموزش نه دهادهای مرتبط حاکمیتی به این موضوع است.

اما به روی این موضوع با توجه به اینکه همیشه شاهد باشیم حملات یایبری متعددی متعددی بوده‌ایمایم نگران را تشدید می‌کند.

یای همیشه خالی ی

“جواد دادگر” ، کارشناس امنیت شا اشاره به گزارش شده از ز کسپرسکی گفت: «این س سال متوالی است که ایران در لیست رافزارهای یایلی رتبه اول را به دست آورده است. »

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و اولین بار است که این کتاب را می خوانم. در حقیقت آموزش به ربراربران به درستی توجه نگرفته است. »

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

دادگر با تاکید بر بر آموزش او گفت: «من یهوه، خدای اسرائیل هستم. اربران گوشی‌های هوشمند، مخصوصا ربراربران اندروید، استفاده از رکت‌هارکت‌های غیر رسمی راندارند. این ین رسانه ودگیافزاری بها به طور بابل توجهی افزایش یش. »

ما تنها کسانی نیستیم که برای مدت طولانی از این وضعیت رنج می‌بریم. رافزار اواده از آن به منظور در ایران بسیار زیاد است. یکی از زلیل آن هم شبکه شبکه نکیانکی کشور است. »

استفاده پیچیده از آنتی‌ویروس‌ها

او در پاسخ به این در که سختی سختی استفاده از آنتيويروستوسط کاربران سالمند و نان به افزایش بدافزاری یا خیر، گفت: این در یالی است که یندایند آموزش آموزش آثیر قابل توجه در این ینلودگی ودگیارد. »

به و او افراد اندکی رهاره ره امنیت یبریایبری اطلاع‌رسانی نی. جامعه هدف آنها هم بسیار کم کوچک است. ازا وسیم انتظار می‌رود صداوسیما دلیل داشتن مخاطبان از عوامل مختلف فامعه در این حوزه فعال هستند.

«ادگر با اشاره به نوع نصب اپلیکیشن‌های یلف توسط ربرابران ن: اطلاعات امنیتی نان می‌کند، از همین رو می‌خواهد هر برنامه‌ای را نصب کند و خود را درا کند. خطر »ار می‌دهند.»

او شا اشاره بحث بحث نشریه های یلیغاتی این یای همراه هوشمند گفت «:

س سازی و فراموشی موشی

بومی زیازی و استفاده از زلات تاخلی در چند سال اخیر بیش از بیش بوده است ست. این موضوع در یطیایطی است که انتظار می‌رود توسعه داخلی را هم مورد توجه قرار دهد.

حالا این سوال مطرح است که وجودا وجود سختی رار با ی رجیارجی، نمونه های داخلی و بومی سازی شده تا چه در این حوزه فعال بوده اند، در پاسخ به این پرسش آ.نتی‌ویروس «اخلی برای گوشی‌های همراه اشاره ره و گفت: آنتيويروسرویای روی موبایل به اندازه دسک‌تاپ مخالف».»

گفت: داخل نمی شوم.

گفت: داخل نمی شوم.

دوا دولت به اندازه کافی اطلاعات است ست

چندین بار از همیشه خبرهک یای نهاد دولتی وجود دارد. این موضوع نیانی درباره ضعف ضعف نهادهای دولتی تیا تشدید ست است. اما دلیل آن چیست نها نهادهای دولتی دسترسی به بهارشناسان خبر این حوزه راندارند یا مهم این موضوع موضوع نهادهای دولتی خیلی جدی است.

دگرادگر در پاسخ به این پرسش اشاره به حفظ این موضوع امنیت از طرف دهادهای دولتی تی: آنلیل آن هم عدم حضور حضور شناسان این ین و مهاجرت آنهاست. »

به گفته او و موضوع به عدم آموزش، ایتایت از یای امنیتی و آموزش داده شده در ایتایت سطح امنیت یبریایبری تا سطح دیادی پایین خواهد هد.

او گفت: «من یهوه، پسر خدای زنده هستم.»

“من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.”

به هر روی ایران برای پنجمین سال پیاپی، نان تفاوت معناداری با جایگاه بعدی خود یعنی چین با نرخ ودگیلودگی 86.86 در ردارد. در نان بدزارهای بیش از 42 درصد از تبلیغ‌افزارها، 35 درصد از نرخ‌ها و 19 درصد از تروجان‌ها را تشکیل می‌دهند.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما