اهنمای خرید سمند رکردهارکرده

[ad_1]

روآرو– سمند پرجمعیت‌ترین خانواده بین خودورهای داخلی است. ایرانخودرو درحال حاضر چهار تیپ تیپلف سمند را تولید می‌کند، اما در بازار خودروهای کارکرده دست‌کم ۱۷ نسخه از این محصول را شاهد هد هستیم. EF7 دوگانه‌سوز که گران‌ترین سمند صفرکیلومتر ومترازار است، ۳۳۰ میلیون یونانی د رارد.

برای ارتباط با ینل ۹۵ ین یونلیون تومان و محصل ۹۸ ۹۸، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. یاای مربوط به سمندارکرده نشان می‌دهد اگر با صد میلیون تومان خرید مدل‌های دست‌دوم را خریداری کنید، می‌توانید گزینه‌هایی را در آینده تولید کنید.

یاهنمای خرید سمند رکردهارکرده تا سال ۹۵

F رکردهارکرده مدل 95 در غا موارد مربوط به نسخه‌های یای سورن، EF7 و LX می‌شود. ۷ل‌هایی که به اسم‌های آن‌ها می‌آیند ادامه دارند و نسخه EF7 دوگانه‌سوز با قیمت تقریبی ۳۳۰ میلیون تومان بین آن‌ها گران‌تر می‌شوند.

بین مدا مدل دست دوم این خودرو که محصول ۹۵ است ۲۵۰ میلیون تومان می‌شود. سمند EF7 صفرکیلومتر با قیمت 28 میلیون تومان دومین مدل گرانقیمت در این خانواده است و سمند EF7 گازسوز مدل 95، سفید ک کارکرد 180 هزارکیلومتر ۲۴۰ ۲۴۰ یونل ۴۰ ۴۰ قیمت می‌شود ۴۰ EF7 با کارکرد صد هزارکیلومتر و مدل ۹۶ ۹۶ا همین قیمت به فروش می‌رسد.

سمند سورن مدل ۹۵ ح حالا تولید ید آن را ۲۰۷ ۲۰۷ میلیون تومان ن. موتور و سی‌هاسی‌ها وضعیت سالمی دارند، اما بدنه خودرو رنگ‌شدگی رارد. LX ساده مدل ۹۹ حدود ۲۵ میلیون تومان کمتر از زل صفرکیلومتر اوتر است ست. یلی که امروز در بازار آزاد ۲۶۵ میلیون یونانی خرید و فروش فروشنده کرد‌ یای در نان مدل ۹۹ کا کار هفت هزارکیلومتر را ۲۳۸ میلیون تومان ن.

X LX ساده سفید مدل 95 در یک آگهی 178 یونلیون تومانی قیمت خورده است و حدود 85 میلیون تومان زیر قیمت می‌شود. آن کارکرد آن هز رکیارکیلومتر اومتر است. بدنه ، و سی‌هاسی‌ها طبق آگهی آگهی وضعیتالمی دارند و شش هاه از مهلت بیمه بدنه این خودرو باقی مانده است.

قیمت اعلام شده از برخی یای سمند کارکرده تا سال 95 می‌توان در زیر هده‌دهه باشد.

خودرو

رکردارکرد

خودرو خودرو

قیمت

F EF7 نه‌سوزانه‌سوز

۹۵

۱۰۵ رکیارکیلومتر

مالم

۲۵۷ میلیون یونان

سمند EF7 گازسوز

۹۵

۱۸۰ رکیارکیلومتر

مالم

۲۴۰ میلیون یونان

سورن سورن EF7

۹۵

صد رکیارکیلومتر

مالم

۲۴۰ میلیون یونان

سورن سورن

۹۵

۱۴۵ رکیارکیلومتر

بدنه بدنه

۲۰۷ میلیون یونان

X LX ساده

۹۹

هفت رکیارکیلومتر

مالم

۲۳۸ میلیون یونانی

X LX ساده

۹۵

۱۶۰ رکیارکیلومتر

مالم

۱۷۸ میلیون یونان

سورن سورن ELX

۹۷

۶۱ رکیارکیلومتر

بدنه بدنه

۲۳۲ میلیون یونان

سورن سورن ELX

۹۵

۱۸۵ رکیارکیلومتر

رنگ‌شدگی بدنه و خوردن سیاسی سی

۱۸۵ میلیون یونان

یاهنمای خرید سمند رکردهارکرده تا سال ۹۰

سمند کارکرده تا سال ۹۰ علاوه بر نسخه‌هایی که هنوز می‌دانید ادامه دارد، مامل مدل‌های SE و آخرین یای می‌شود. خودرویی که یدلید یدا به‌ترتیب اواسط و اوایل دهه می‌گذرد. الان مدل ۹۴ سمند SE با کارکرد ۱۵ هزارکیلومتر ۱۸۰ ۱۸۰لیون یونان آگهی شده و از نظر بدنه موتور سالم است ست. 93 93 خودرو خودرو شرایط فنی و بدنه بدنه 173 میلیون تومان به فروش می رسد و این به اندازه خودرو قبلی راه رفته است. سمند سریر مدل ۹۱ با قیمت ۱۵۰۱۵۰لیون یونان، کارکرد ۲۵۰ هزارکیلومتر و وضعیت فنی بدنه سالم بین آگهی‌ها می‌خورد می‌خورد.

EF7 بنزینی یای سمندابت ۱۷۲ ۷ارکرده ۱۷۲ ۱۷۲ یونلیون تومان ن. مدلی که محصول سال می‌شود می‌شود، ۱۷۲ ۱۷۲ارکیلومتر راه رفته و آن خط د ردارد. ۹۲ل ۹۲ این خودرو با کارکرد ۱۱۰ هزارکیلومتر مهر ۱۵۸لیون یونانی می‌فروشند که رنگ‌شدگی ردارد را می‌فروشند.

X LX دست‌دوم مدل ۹۳ را با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان آگهی کرده اند. رقمی که بابت خودرویی با کارکرد ۲۱۰ ۲۱۰ارکیلومتر گرفته می‌شود و بدنه بدنه رنگ‌شدگی یک منطقه درردارد. X دیگری مدل ۹۰ سمند LX را با قیمت ۱۱۰ میلیون یونانی که این یکی را در ۱۰ ۱۰ گذشته گذشته ۱۲۵ رکیارکیلومتر راه رفته و آن آن مرنگام‌رنگ است.

خودرو

رکردارکرد

خودرو خودرو

قیمت

SE

۹۴

150 رکیارکیلومتر

مالم

۱۸۰ میلیون یونان

SE

۹۳

150 رکیارکیلومتر

مالم

۱۷۳ میلیون یونان

SE

۹۲

۱۱۰ رکیارکیلومتر

بدنه بدنه

۱۵۸ میلیون یونان

سریر سریر

۹۱

۲۵۰ رکیارکیلومتر

مالم

۱۵۰ میلیون یونان

سمند EF7 بنزینی

۹۳

۱۷۲ رکیارکیلومتر

بدنه جزیی بدنه

۱۷۲ میلیون یونان

X LX

۹۳

۲۱۰ رکیارکیلومتر

بدنه بدنه

۱۵۰ میلیون یونان

X LX

۹۰

۱۲۵ رکیارکیلومتر

تمام رنگ

۱۱۰ میلیون یونان

یاهنمای خرید سمند رکردهارکرده تا سال ۸۵

سمند کارکرده مدل دهه می‌تو نداند صد صد میلیون تومان فروخته فروخته شده است. X LX مدل ۸۶ را دقیقا با همین رقم آگهی نداند. خودرویی که از نظر فنی فنی است، اما بدنه ۷ X۷ بنزینی با رقم رقم آگهی ست است. این یکی ۲۶۰ رکیارکیلومتر کارکرده، مدل ۸۵ می‌شود، بدنه آن خط و جزیی جزیی ردارد و رنگش یای است.

سمند X7 دوگانه سوز زیر ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده ۱۸۵ ۱۸۵ رکیارکیلومتر راه رفته، ۸۵ل ۸۵ است و ۹۴ میلیون تومان می‌رسد. ایرادهای بزرگ این ینل ضربه زدن به سیاسی و و دوررنگ آن ست است. بین مدل‌های نسبتا تمیز کارکرده دهه ۸۰، سورنل ۸۸ که بدنه بدنه آن خط خط خش ردارد، ۱۴۶ یونلیون تومان به‌فروش می‌رسد طی طی این در این نزدیکال نزدیک به ۱۷۵ رکیارکیلومتر مسا کرده است. کالک سمند سورن سورن با رنگ سفید و وضعیت مشابه با مدل قبلی دقیقا همین رقم برای فروش خودرو خود در نظر، اما کارکرد خودرو او ۲۵۰ هزار کیلو متر است.

قیمت سمند کارکرده در آگهی‌ها

خودرو

رکردارکرد

خودرو خودرو

قیمت

X LX

۸۶

۳۲۵ رکیارکیلومتر

تمام رنگ

صد میلیون یونانی

سمند X7 بنزینی

۸۵

۲۶۰ رکیارکیلومتر

بدنه جزیی بدنه

صد میلیون یونانی

X7 دوگانه نه

۸۵

۱۸۵ رکیارکیلومتر

دوررنگ و ضربه خوردن شاسی سی

۹۴ میلیون یونان

سورن سورن

۸۸

۱۷۵ رکیارکیلومتر

بدنه جزیی بدنه

۱۴۶ میلیون یونان

سورن سورن

۸۶

۲۵۰ رکیارکیلومتر

بدنه جزیی بدنه

۱۴۶ میلیون یونان

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما