ترامپ در حال راه اندازی یک شبکه اجتماعی جدید به نام TRUTH – Zomit است

[ad_1]

بر اساس بیانیه مطبوعاتی گروه فناوری رسانه ترامپ (TMTG) دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که پلتفرم رسانه اجتماعی خود را به نام TRUTH Social راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش TechCrunch ، مرحله آزمایشی شبکه اجتماعی جدید ترامپ قرار است در ماه نوامبر آغاز شود. این پلت فرم فقط در طول دوره آزمایشی برای دعوت شدگان در دسترس خواهد بود. در بیانیه آمده است که نسخه عمومی این شبکه اجتماعی در سه ماهه اول سال 2022 منتشر خواهد شد.

مقالات مرتبط:

ترامپ از چندین پلتفرم اجتماعی محبوب حذف شده و حساب کاربری او به دلایلی توسط این شبکه های اجتماعی مسدود شده است. او از این طریق علاقه خود را به ایجاد یک شبکه اجتماعی رقابتی نشان داده است. اوایل سال جاری، رسانه های اجتماعی بزرگی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب حساب رسمی ترامپ را به دلیل نقض سیاست ها در جریان حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره مسدود یا تعلیق کردند.

ترامپ در بیانیه‌ای به گروه رسانه‌ای خود درباره راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی گفت:

من TRUTH Social را برای مقابله با ظلم شرکت های بزرگ فناوری ایجاد کردم. ما در دنیایی زندگی می کنیم که طالبان در توییتر حضور گسترده ای دارند، اما رئیس جمهور مورد علاقه شما در ایالات متحده شما را آرام کرده است.

به گفته ترامپ، ماموریت رسانه های اجتماعی او «رقابت با کنسرسیوم رسانه های لیبرال و مقابله با شرکت های بزرگ فناوری» است. او برای رسیدن به هدفش توییت جدیدی از طریق حساب کاربری خود در TMTG منتشر کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

من مشتاقانه منتظر ارسال اولین حقیقت خود در TRUTH Social هستم.

– لیز هرینگتون (realLizUSA) 21 اکتبر 2021

بر اساس بیانیه راه اندازی Truth Social، این پلتفرم توسط یک شرکت جدید راه اندازی خواهد شد که از طریق ادغام گروه رسانه و فناوری ترامپ و شرکت دیجیتال ورلد اکوسیشن تاسیس شده است. این شرکت در نزدک نیز ثبت شده است.

یک اسکرین شات از برنامه TRUTH برای آیووا در دسترس است که حاوی محتوای نشریات اصلی مانند نیویورک تایمز، ورایتی، فاکس نیوز و TechCrunch است.

شبکه اجتماعی ساتیا

نظر شما در مورد شبکه های اجتماعی ترامپ چیست؟ آیا این پلتفرم در رقابت با بزرگترین غول های رسانه های اجتماعی در جهان موفق خواهد بود؟



[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما