همه چیز در مورد لوازم خانگی اسنوا

[ad_1]

در رفتنگروه صنعتی منتخب تولید کننده لوازم خانگی با برندهای اسنوا و دوو در حال حاضر تحت فشار فوق العاده ای قرار دارد. او از یک سو نامه معروف تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی را امضا کرد که منجر به ممنوعیت ورود برندهای خارجی به کشور شد و از سوی دیگر نام دو کره را روی محصولات ایرانی اسنووا نامید.

داستان با یک بیلبورد شروع می شود. جایی که شباهت ماشین لباسشویی تبلیغ شده دوو در این بیلبورد با مدل های داخلی اسنوا مورد توجه فعالان بازار و رسانه ها قرار گرفت. مدیرعامل مجموعه انتخاب در توضیح این مشکل می گوید ما برند Devu را استخدام کرده ایم. انجمن حمایت از مصرف کنندگان به این موضوع واکنش نشان داد و از وزارت صمت خواستار پیگیری شد.

اخیراً وجت صمت، مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی از مدیران این مجتمع صنعتی خواسته است این موضوع را افشا کنند. گروه صنعتی اسنوا پنج محصول شامل تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز را روانه بازار می کند و برخی دیگر از محصولات آن با برند دیوو به فروش می رسد. به نظر می رسد ما باید درباره اسنوا بیشتر بدانیم.

اسنوا چه محصولاتی تولید می کند؟

لوازم خانگی اسنوا شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و اجاق گاز است. اسنوا تلویزیون های 32 تا 75 اینچی خود را تولید می کند و اکثر آنها مجهز به فناوری هوشمند هستند.

ارزانترین احتمالاً SA1220 32 اینچی و گرانترین آن SA660U 75 اینچی با صفحه نمایش 75 اینچ است. خریداران این تلویزیون می توانند تصاویر 4K را مشاهده کنند. دومین تلویزیون بزرگ و گران قیمت اسنوا SA620U است که اندازه آن 65 اینچ است و حدود 23 میلیون تومان قیمت دارد.

از ارزان ترین تلویزیون ها می توان به SA1220 با سایز 32 اینچ و قیمتی کمتر از پنج میلیون تومان اشاره کرد. اتفاقا این محصول یکی از پرفروش ترین تلویزیون های اسنوا می باشد. با این حال، SA1260U 50 اینچی بیشترین موفقیت را در بازار دارد. همین امر در مورد SN4-0250TI به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال اسنوا نیز صادق است. متوسط ​​یخچال بالا و پایین با قیمت حدود 11 میلیون تومان از مدل های همسایه بای ساید اسنوا که حدود 30 میلیون است، فراتر می رود.

Snowa همچنین لباسشویی تولید می کند. مدل SWM-84608 با ارزش 15.5 میلیون تن به پرفروش ترین و گران ترین ماشین لباسشویی اسنوا تبدیل شده است، در حالی که ارزان ترین محصول این برند، ماشین لباسشویی هفت کیلویی SWD-571S با قیمت هشت میلیون و 600 است. هزار تومان.

یخچال اسنوا در سه مدل بالا به پایین، معمولی و ساید بای ساید موجود می باشد. خریداران ایرانی SN8-3350SS گران ترین همسایه اسنوا را با قیمت 50 میلیون و برای SN4-0250SW به عنوان ارزان ترین یخچال فریزر بالا و پایین این برند باید 10 میلیون تومان بپردازند.

اگر برای خرید ماشین ظرفشویی به سایت این برند مراجعه کنید با سه مدل 12 نفره روبرو می شوید که پرطرفدارترین آن ها مدل سفید رنگ SWD-226W است که قیمتی در حدود 15 میلیون تومان دارد. همچنین اجاق گاز اسنوا از شش میلیون تومان تا 11 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و در حال حاضر مدل تعویض شعله فردار SGC5-61111N نسبت به سایر مدل ها 10 و نیم میلیون تومان قیمت دارد.

اسنوا محصولات خود را با چه قیمتی به فروش می رساند؟

اسنوا تلویزیون های خود را 5 تا 37 میلیون تومان می فروشد. در تلویزیون اسنوا مدلی به نام SA1260U وجود دارد که سایز آن 50 اینچ است و حدود 9.7 میلیون تومان قیمت دارد. این تلویزیون را می توانید در بازار با قیمت پایین 200، 300 هزار تومان خریداری کنید.

طبق ارقامی که در سایت خود اسنوا درج شده است، قیمت ماشین لباسشویی آنها بین 9 تا 15 میلیون تومان است. ماشین لباسشویی اسنوا SWM 72300 با ظرفیت دیگ 7 کیلویی با قیمت 11 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد و گران ترین نمونه ماشین لباسشویی اسنوا 7 کیلویی است.

اما می توانید ماشین لباسشویی اسنوا SWM72300 را از دیجی آرت با قیمت 11 میلیون و 100 هزار تومان خریداری کنید. یخچال اسنوا حداقل 10 میلیون تومان قیمت دارد و در مدل های معمولی در بازار طبقه بندی می شود اما خریداران اسنوا می توانند 50 میلیون تومان هزینه کنند. SN8-350SS همسایه گران قیمت اسنوا است که با قیمت 50 میلیون تومان در سایت این برند قرار گرفته است.

این یخچال در بازار با نرخ پایین یک میلیون تومان به مصرف کنندگان فروخته می شود. ماشین ظرفشویی 12 نفره اسنوا در سه رنگ نقره ای، سفید و تیتانیومی عرضه می شود و قیمت آن از 14 تا 1.5 میلیون تومان است.

نمونه های موجود در بازار قیمت یکسانی دارند. 15 مدل مختلف اجاق گاز اسنوا در سایت این برند وجود دارد که برای خرید آنها باید شش تا 11.5 میلیون تومان کنار بگذارید. اجاق گاز SGC5-1102N یکی از ارزان ترین اجاق گازهای اسنوا است و در سایت این برند برچسب قیمتی بیش از شش میلیون تومان دارد اما در دوره دیجی پنج میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما