امیرآبادی: استقلال قهرمان شد

[ad_1]

فارس: مدافع سابق استوک: هرکسی می گوید استوک خوب بازی نمی کند، نیمه اول مقابل گلاستر را دوباره تماشا کند.

مهدی امیرآبادی درباره پیروزی استقلال مقابل گل گهر که آبی ها را به بالای جدول رساند، گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود. این مسابقه 6 امتیازی است زیرا بازی با حریف بالای جدول بسیار مهم است. هفته گذشته گفتم فکری با اینکه همه بازیکنانش را در اختیار نداشت و تمرین خوبی با تیمش انجام نداد، نسبت به مربی قبلی نتیجه خوبی گرفت. او در این مدت زمان کمی دارد و باید در این زمینه ها مستحق شود.

وی افزود: استقلال هفته به هفته بهتر می شود. «مطمئنم اگر استقلالی ها متحد باشند این تیم پیروز می شود و همه در پایان فصل خوشحال می شویم، حسینی همچنان دروازه بان خوبی است اگر فرصتی برایش فراهم شود قطعا می تواند استعداد خود را نشان دهد.

سابق بلوک استقلال هشدار داد: چند روز پیش گفتم استقلال نباید کادر پزشکی قوی ای را که زمانی داشت از دست بدهد. می بینید که اگر استقلال در این هفته ها مصدوم می شد شرایط تیم در هفته گذشته چقدر تغییر می کرد. بروز بازیکنانی مثل دیابت، شجاعیان، نادری و … می تواند در هر بازی موثر باشد.

امیرآبادی ادامه داد: استقلال با این زیباروها بازی کرد و دست مربی باز شد. کسانی که می گویند استقلال ضعیف بازی کرد، نیمه اول بازی با گل گهر را دوباره تماشا کنند. گل گهر تیم کوچکی نیست و به تیمی در منطقه خود باج نداده است، به خصوص زمانی که قلعه نویی سرمربی بوده است. استقلال را نیمه راه می بینید، همه کار می کنند و می توانند گل سوم را بزنند. در نیمه دوم اگر استقلال عقب نشینی می کرد طبیعی بود چون تیمی که با دو گل عقب بود سعی می کرد به نتیجه برسد و بازی را ببندد.

وی گفت: استقلال 3 امتیاز شیرین گرفت و البته در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد. ممکن است به محض محرومیت بازیکنان از مصاحبه و خارج از خانه، تمرکز کادر فنی برای دو بازی آینده مقابل آلومینیوم و پرسپولیس در نظر گرفته شود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما