طرز تهیه دسر دو رنگ رنگ

[ad_1]

روـاروـ پا پای ثابت مهمانان و یکی از اصلی ترین منوهای رستوران رستوران ها هستند. معموا معمولاً پس از غذا سرو می‌شوند شیرینیا شیرینی موجود در آنها به هضم بهتر غذا کمک می‌کند و نهانه دلپذیر در رار چای و قهوه می‌شوند. دسر شیری دو رنگ یکی ز ازاع دسرهای ی به پر یلرل داشتن شیر رار از کلسیم و داد مغذی است و یای کودکان ن خور کیاکی یا میا وعده مفید.

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. در این مطلب طرز تهیه دسر شیری شیری رنگ با روشی بسیار آسان در منزل همراه با نکات مهم و فوت و یای مربوط به تهیه ک کا کاربران گرامی خواهند هد.

داد لازم برای تهیه لایه سفید دسر

کره: 125 گرم
شیر: 4 پیمانه
سفید سفید: 1 پیمانه
شکر: پیم نهانه
:انیل: نصف قاشق چایخوری

داد لازم برای تهیه لایه یهلاتی تی

شیر: 2 پیمانه
سفید سفید: 2 قاشق شقاخوری سرخالی
ستهاسته ذرت: 1 قاشق غذاخوری
ئو کاکائو: 3 قاشق شقاخوری
تلات یای: 50 گرم
شکر: یک چهارم پیمان

تات مربوط به داد اولیه

ستهاسته ذرت

تات مربوط به نشاسته است

ستهاسته شبیه آرد آرد است ست و سفیدی ردارد. ستهاسته ذرت همچنین نرمی بافت دارد، به که اگر مقداری از آن بینا بین دو انگشتتان بمالید، ییایی به جیرجیر از آن می‌شنوید. استفاده ازنشسته ذرت در انواع عا و غذاها عامل است. توجه داشته باشید که نشاسته گندم با نشاسته ذرت وتاوت دارد و نان این دو را جایگزین کردید. استهسته ذرت را می‌توانید در بسته‌بندی‌های بهداشتی از فروشگاه‌های مخصوص لوازم قنادی تهیه کنید.

تات به شک تلات

شکلات

یای تهیه این دسر نیدانید به دل از زلات شیرین شکا شکلات تلخ استفاده کنید و این مسئله کاملاً به ذائقه شما مربوط به ردارد است.

طرز تهیه دسر دو رنگ رنگ

1 ـ ابتدا برای تهیه لایه سفید کره را که به یای رسیده است، خاخل یک بابلمه مناسب بریزید و روی اجاق گاز تا آب شود. ض ض ضا اضافه کنید و فوراً هم بزنید تا گلوله نباید و حدود 2 دقیقه آرد مدام هم بزنید تا داخل کره تفت تفت.

2 ـ این مرحله شیر شیرا همراه با شکر به داد بالا اضافه کنید و مام هم بزنید غا غلیظ شود قوام برسد. ض وانیل را اضافه کنید و هم تا مخلوط وط. جالا اجاق را خاموش کنید و دسر دسرا را در داخل لیوان‌های مخصوص یا ظرف شیشه‌های بریزید به اندازه‌هایی که نیمی از لیوان یا ظرف را می‌توان و آن یالی بود، خاموش کرد.

رنگ دو رنگ

3 ـ لایه سفید را کنار بگذارید تا خنک شود در این یهاصله هل تهیه لایه شکلاتی تی دسر. یای این کار آرد سفید + پودر کاکائو + شکر + نشاسته ذرت را داخل یک بابلمه بریزید و قایق یا همزن دستی هم ت موا مواد با هم وطلوط ؛ . سپس شیر را کم به این مواد اضافه کنید و نان هم بزنید تا یکدست شود.

4 ـ بابلمه را روی حرارت متوسط ​​اجاق گاز قرار دهید و مام را هم بزنید مخا مخلوط به مقدار کافی فی. بعد از اینکه مایه غلیظ شد و چند جوش شد،، اجاق گاز را خاموش کنید و یای شکلات را داخل قابلمه بیندازید آنقدر آنقدر آنقدر آنقدر ت بزنیدا شکلات ح یکدست یکدست. برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید. مدت ظرف‌ دسر را به مدت 3 4 ا 4 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا دسر را بگیرید. زل از سرو روی دسر را با پودر کاکائو تزیین تزیین. ن جان

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما