اسکوچیچ: خیلی ها من را در این دو سال دست کم می گیرند

[ad_1]

سرمربی تیم ملی ایران گفت که تیمش قبل از بازی با عراق مشکلات زیادی داشت اما این مشکلات شیرینی پیروزی را دو چندان کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب (پنجشنبه) در هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2022 در حالی که قطر توانست عراق را شکست دهد و دو هفته مانده به این پیروزی تاریخی به جام جهانی راه یابد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از بازی گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. خیلی خوب بازی می کنند. این عملکرد خوب منحصر به این بازی نیست و ما در همه بازی های انتخابی ثبات خوبی داریم. ما تا اینجا بازی سختی انجام دادیم. در 15 دقیقه اول چند دقیقه طول کشید تا هماهنگ شویم اما بعد توانستیم گل های زیادی را به ثمر برسانیم. اگر می توانستیم مردم ایران را کمی شادتر کنیم، افتخار می کردیم.

وی افزود: هر دو تیم و ما قبل از بازی مشکلات زیادی داشتیم، بازیکنان اروپایی ما خیلی دیر به جمع ما اضافه شدند، مثلا مهدی طارمی که بازی خاصی انجام داد ساعت پنج شش صبح به ما اضافه شد. .

سرمربی تیم ملی فوتبال لائوس گفت: باید به این موضوع فکر کنم زیرا شرایط بسیار سختی داریم. مشکلات زیادی از کرونا گرفته تا فشارهای دیگر را پشت سر گذاشتیم. می توانم بگویم دورانی که حق امتیاز از دست دادن نداشتیم سخت ترین دوران بود اما من از ابتدا به حرفه ام ایمان داشتم و می دانستم که گروه خوبی از بازیکنان دارم و این کار را انجام دادیم. خیلی ها من را این دو سال پیش بینی کردند و لایق ندانستند اما امروز خودم را ثابت کردم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا پیامی برای خانواده های قربانیان دارد یا خیر، گفت: آنچه من می گویم این نیست که بر زخم این خانواده ها التیام بخشد. امیدوارم با این پیروزی موقت آنها را از بدبختی بیرون بیاوریم. من می خواهم شادی پیروزی را نه تنها به این دوستان بلکه به مردم همه ایرانیان تقدیم کنم.

سرمربی تیم ملی درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: در دو سال اخیر خیلی ها درباره قرارداد من صحبت کردند. قرارداد من تا سال 2023 اعتبار دارد. از همان روز اول می دانستم که باید خودم را ثابت کنم و تمدید آن به موفقیت تیم ملی ایران بستگی دارد. برنامه من این است که با ایران به جام جهانی بروم.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما