اسکوتر برقی سِگوِی سِگوِی!

[ad_1]

روآرو-Segway کترونیکی زگیازگی با عرضه اسکوتر الکترونیکی GT2 با حداکثر سرعت ۷۰ شهریور ماه امسال در بازار اسکوترهای برقی شده است. Segway GT2 یک اسکوتر سکوتر ایستاده است که عملکرد عالی به این ین کرده است.

به بهارش فرارو رو این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی، لطفا با ما در تماس باشید.

اسکوتر

Segway می‌گوید سرعت ۷۰ مترلومتر برساعت باید فقط باید در پیست استفاده ده. برای ارتباط با ‏Segway GT2‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اما می‌توان سرعت این اسکوتر سکوترا با استفاده از برنامه مهلفن هوشمند هشاهش هشاد. لاستیک‌های بدون تیوب دارای ویژگی‌های لاستیکی هستند که به ساختار ساختاری ژله‌ای دارای ویژگی خود می‌شوند می‌شوند. این ویژگی حفظ ایمنی در سرعت‌های بالا و هنگام برخورد با مشکل به خاخ خواهد بود.

اسکوتر

این اسکوتر سکوترای لاستیک‌هایی پهن‌تر از حد ستل است. ییایی مانند میرایی قابل تنظیم، خهاخه تعلیق با تکنولوژی وژیالا در جلو و یشگرایشگر یشگراف بین یای فرمان این الکترونیکی الکترونیکی را به سایرین متمایز می‌کند. اگ ویژگی‌ها باعث می‌شود بتوای نان از Segway GT2 در درارج از زاده نیز استفاده ده. GT2 سریع‌ترین اسکوتر برقی نیست،،ا Minimotors و Kaabo دارای چندین مدل اسکوتر سکوتر هستند بیش از 90 مترلومتر بر ومتراعت دارند. یون اسکوتر دنیا در حال حاضر به شرکت شرکت Rion می‌باشد که مدل RE90 آن نانایی را به ۱۲۰ مهر ماه سال جاری برساند. ۱۲۰ مهر بر ساعت، سرعت ق نونیان خودروها در هه‌های ستلژیک است.

ایناسکوتره پرسرعت به بهاه یک کلاه ایمنی می‌شوند و قداقد لباس محافظ هستند که از نظر ایمنی نگران کننده است. Segway GT2 همچنین دارای ویژگی خاصیت کشش برای تعدیل سرعت و قدرت در قعیاقعی است که احتمال لیز خوردن چرخ وجود ردارد می‌بشد. این اسکوتر 52 وزن است و در با وزن سرنشین نداند تا 150 وگرملوگرم وزن شتهاشته باشد. Segway GT2 بردی در حدود ۱۲۰ ۱۲۰ لومتر دارد و تا پایان سال عرضه هداهد.

منبع: newmobility

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما