قهرمان جهان روی اسنپ کار می کند!

[ad_1]

تمرين كنيد او با بی حوصلگی صفحه تلفن همراه را روشن و خاموش و بالا و پایین می کند تا آخرین مسافر را پیدا کند و درخواست فوری او را می پذیرد. سرانجام مسافری را در خانه اش در آبادان پیدا می کند و او را جلوی باشگاه می نشاند و به محل اقامتش می رود.

به گزارش همشهری، این روزنامه «امیرمحمد بیات» است. عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که چندی پیش در وزن 130 کیلوگرم در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان روسیه مدال برنز را کسب کرد. این متکبر محله خانی آبادنو شغل ثابتی ندارد و برای امرار معاش در ورزش روزانه به عنوان راننده در اسنپ مشغول به کار است.

قهرمان جهان روی اسنپ کار می کند!

پراید خانی آبدانو هاچ بک را جلوی فضای سبز حوالی خیابان میلاد پارک می کند و با ورزشکاری اش پایین می آید. این آسان و بدون پیله است. نه اینکه اخیراً در مسابقات جهانی روسیه مدال برنز کسب کرده باشد. او به راحتی درخواست ملاقات ما را پذیرفت و حالا بدون هیچ ادعایی قدم های بلندی به سمت ما برمی دارد تا ذره ای ما را معطل نکند. روز آن مسابقه را به خاطر دارم که او رقیب یونانی خود “نیکولاس نتونیاس” را 6 بر 3 شکست داد و در وزن 130 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. کشتی در خون اوست.

به توصیه عموی این کشتی گیر، کودکی بدون هدف خاصی آغاز شد که حالا از مرگ ناگهانی یکی از آنها متنفر است، اما فکر نمی کرد روزی به این مقام برسد و کشتی مهم ترین هدفش باشد. زندگی

او با وجود عضویت در تیم ملی و حضور در اردوهای ویژه، همچنان بیشتر وقت خود را در مجموعه های ورزشی از جمله ورزشگاه حمید سوریان در جنوب شهر به تمرین می گذراند و نه تنها بچه های جنوب ایران، کشتی فرنگی است. کجا بهتر از اینجا؟! مایه افتخار است که با بزرگانی چون «پژمان پشتم» تمرین کنم و از زحمات و حمایت خانواده ام بخصوص عموی نوید که همیشه همراهم است، ترک هایی مثل «رضا کایالپ» “میخایی لوپز” کوبایی و موفق باشید روزی قهرمان المپیک شوید

من دوست دارم آنها را آتش بزنم

او بیش از 6 ساعت در روز در مجموعه های ورزشی مختلف تمرین می کند، در حالی که 2 سال است که به عنوان راننده اسنپ، ماشینی که از عمویش قرض گرفته است، در زمان تمرین و در حین رفت و آمد از باشگاهی به باشگاه دیگر، مشغول به کار است. چیزی تا غروب آفتاب باقی نمانده و هر لحظه تعداد قطارهایی که از جاده های همسایه مان عبور می کنند بیشتر می شود. صدای توهین آمیز راننده در حال مشاجره با مسافر به دلیل نپرداختن مابقی هزینه سفر در جاده آمده است.

امیر محمد سرش را تکان می دهد و با لبخند می گوید: «من خودم را راننده می بینم نه قهرمان کشتی!» آیا بازی هزینه دارد؟

او پاسخ می دهد: “برای یک ورزشکار حرفه ای، علاوه بر صرف حدود 40-5 میلیون مکمل در ماه، باید زمان زیادی را به تمرینات روزانه اختصاص داد. به نظر شما این کافی است؟! “من دوست دارم برای آتش کار کنم. بخش با ظرفیت و آمادگی جسمانی که من در هیئت دارم.”

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما