جزئیات جدید از «خانه وحشت» در تهران; ساخت فیلم سیاه قربانیان

[ad_1]

تحقیقات پزشکی قانونی جزئیات جدیدی از جنایات برادران سیاه پوست در خانه ترور را فاش کرد. متهم فیلم سیاه خود را برای زندانی کردن دختران در خانه ساخته است. متهم قتل مقتول را سرهنگ معرفی کرد.

به گزارش جام جم، سعید 33 ساله عصر دوشنبه به اتهام قتل یک زن و حبس هفت زن در سلول ترور در جنوب تهران بازداشت شد. مقامات به خانه او یورش بردند و کارت ملی یک دختر جوان را پیدا کردند که گمان می‌رود یکی از بازداشت‌شدگان در خانه باشد، اما بلافاصله مشخص نشد که آیا متهم او را کشته یا فرصتی برای فرار داشته است.

بررسی‌های مقامات نیز در جریان است و متوجه شدند که جسد دو دختر خردسال در دو ماه گذشته در نزدیکی منزل متهم پیدا شده است و احتمال می‌رود هر دو توسط سعید کشته شده باشند. این دو دختر که روز گذشته آزاد شده بودند، مجدداً توسط پلیس و پلیس مورد بازرسی قرار گرفتند و این بار ابعاد جدیدی از فعالیت های تروریستی متهم در خانه فاش شد.

یکی از قربانیان به نام زهرا گفت: زمانی که مادرم باردار بود، پدرم خیلی تلاش کرد تا من را سقط کند و باعث فلج شدن من شد. پدرم مرا سربار می دانست. به دلیل نگاه های سرد پدرم و اطرافیانم دیگر نتوانستم در آن خانه بمانم و تصمیم گرفتم به ترکیه بروم. مقداری پول جمع کردم و از خانه مان در اسلامشهر به تهران فرار کردم. می خواستم با کمک یک قاچاقچی به ترکیه بروم اما به دام سعید افتادم. او مرا به خانه و خواهرش برد. سعید از من سوء استفاده جنسی کرد. صحنه هایی از این رابطه را با من فیلمبرداری کردند.

این دختر آزاده افزود: در کنار این فیلم ها بارها مرا به توهین به نظام، کشور و عتبات عالیات جلوی دوربین واداشته بود. او تهدید کرد که اگر تصمیم به فرار بگیرم با نشان دادن یک فیلم خصوصی چهره خانواده ام را خدشه دار می کند. او خود را سرهنگ معرفی کرد و افسرانی که به او توهین کردند، تعلقات سیاسی او را با من در میان گذاشتند و مرا تهدید به کشتن کردند. از ترس مجبور شدم در آن خانه زندگی کنم. سعید فیلم را از دختران دیگر و دختری که به قتل رسیده بود گرفته بود. شبی که دختر را کشت، جسد او را به دستشویی برد و چند روزی در آنجا نگه داشت و سپس به اتاقی برد و در کمد گذاشت. هر روز ساعت ها بخور می دادند تا بوی اجساد در هوا نگیرد. میترسم اگه بذارم بره منو بکشه از ترس او برای همیشه به ترکیه خواهم رفت.

دختر دیگری که آزاد شد گفت که پدرم معتاد بود و من می خواستم بیرون از خانه هر کاری انجام دهم و با آن پول می خواست شیشه بخرد. به همین دلیل سه سال پیش از منزلمان در تهران فرار کردم و در دام سعید گرفتار شدم. از من فیلم سیاه و سفید و سیاسی هم ساختند. وقتی قربانی جدید را به خانه می آوردند، همیشه جای دختران دیگر را می گرفت. ما را در اتاق، حمام یا توالت می گذاشت تا کمتر همدیگر را ببینیم و فرصت فرار نداشته باشیم.

به گفته این دو دختر، ماموران از سعید به عنوان متهم اصلی خانه ترور بازجویی کردند. او در مقابل دو دختر آزاد شده اعتراف کرد که از آنها فیلم های سیاه گرفته و در فلش گذاشته است اما در مورد بقیه فیلم ها سکوت کرده است. آن فیلم های سیاه به این معنی بود که خود دختران به این رابطه تمایل پیدا کردند.

سعید در خصوص قصدش برای زندانی کردن زنان گفت: از زنان متنفرم و به همین دلیل آنها را مدتی در خانه خود نگه داشتم.

ماموران در تحقیقات متوجه شدند متهم یک برادر دارد و سراسیمه راهی خانه شده است. او گفت: «برادرم و خواهرم زیاد اجازه نمی دادند به آنجا بروم. من از جنایاتی که او مرتکب شده بود آگاه نبودم. فقط چند بار یکی از دخترها را در خانه دیده بودم که برادرم به او گفت همسرش است. تازه بعد از دستگیری برادرم متوجه شدم که چه کرده است.

محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: در جست و جوی متهم قتل دو زن که اجساد آنها در حوالی خانه ترور پیدا شد، هستیم. همچنین با توجه به اینکه هویت مقتول هنوز مشخص نیست، وی تحت معاینه عمومی قرار گرفت و ماموران قرار شد به پرونده دختران جوان مفقود شده در کلانتری های سراسر کشور رسیدگی کنند. متهم و خواهرش برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شدند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما