تات نیاز برای خرید خرید استیشن 5

[ad_1]

انتخاب یک استیشن استشناب، یکی از زای هیجان انگیز برای یاست. اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید که بازی های پلی استیشن، باب و خوراک را از شما گرفته اید پس از ورودجدیدترین کنسول سونی ps5 باخبر خبر. یلی استیشن 5 نسل جدید از زازی زیای کنسول سونی است. و نسبت به نسل خود قبل از ps4 جهش کرده است، بنابراین محبوبیت محبوبیت را به 4 ps4 پیدا کرده است. و به یک دستگاه قدرتمند با طراحی زیبا تبدیل شود. 2 پل پلی استیشن 5 به بازار عرضه شده است. play station5 و playstation 5 digital edition مشخصات هر دوان است اما مدل digital edition فقط زیازی های دانلودی را اجرا می کند.

حیاحی پلی استیشن ۵

یلی استیشن 5 با دو رنگ داد سفید و مشکی عرضه شده است که هریاهری شبیه برج برج ندند دارد. به طور معمول رنگامیزی و طراحی، جذابیت خاصی به بخشیده است. ستیشن یلی استیشن 5 حجم حجمی دارد و فضای زیادی را اشغال می کند. Senseah ها کنترلر Dual sense همراه است. حیاحی در هر دو کنسول کنسوابه است. نسخه فقط نسخه درایو ندارد. ا s تضاد رنگی جذاب را در کنترل Dual sence نیز به چشم می خورد.

موتور قدرتمند هاه

این پنجمین روز از هشتمین نسخه AMD ZeN 2 با AMD RDNA 2 PS5 جدید است. 5 نسخه جدید از SSD روی 825 و آخرین نسخه آخرین نسخه از نسخه SSD وجود دارد. به این معنی که نها می توانید از زای بیشتر استفاده کنید، سرعت انتقال افزایش پیدا کرده است. در بزیازی ها با سرعت سرعت می توانم. به این که در این رم به 4 ps4 دو برابر شده است و به یای رم 8 گیگابایتی می نیدانید 16 گیکابایت فضای باشته شیداشید.

رلر دوال سنس

تات نیاز برای خرید خرید استیشن 5

یک رلر بی سیم است که ویژگی یای فوق العاده ای یا برای ساختن یک تجربه هیجان انگیز است. اولین نکته درباره طراحی ظاهری آن است که قبل از آن بزرگ حجیم شده است. این کنترلر بازخوردی همه جانبه دارد و به میکروفون داخلی مجهز است که در کنار هم قرار گرفته اند. وقتی کنترلر را در دست می گیرد حتی به لرزه هایش در صحنه یای بازی را لمس کنید و احساس کنید. در پیست پیست اتومبیل رانی با سرعت بالا حرکت کنید و گهگاهان ترمز را به این ین در در نان ترین نان آن کنید. این ویژگی عاطفه می شود گیمر به حتی احتیاط بدون نگاه به صفحه یشگرایشگر، شرایط را مدیریت کند.

رژارژ رژلر رال سنس

کنترلر دوال سنس به یک یاهه شارژ سریع است که یای افزایش سرعت رژارژ باتری های داخلی در آن عرضه شده است. اتری شارژ شود. آنه پایه های شارژ بعد از اتمام، نان برق را در قطع می.

استیشنازی زیای یلی استیشن ۵

Ps5 بیشتر بازی های پلی استیشن 4 سازگار است اما این زیازی ها با گرافیک و سرعت ترالاتر ارائه می شود. ا5امه به لیست بازی های ps5 می زیمازیم

  • Deathloop
  • مرد عنکبوتی مایلز مورالس
  • برگشتی
  • اتاق بازی Astro
  • FiFa 22
  • هیتمن 3
  • Resident Evil: Village
  • فیناک فانتزی شانزدهم
  • روح شیطان
  • منحرف شدن
  • Call of Duty Black OPS جنگ سرد

اکسسوری کسوریای پلی استیشن ۵

این لیستی از 5 کاری است که می توانید برای کمک به خود و دوستانتان انجام دهید. شتنای داشتن یک بازی هیجان انگیز نگیز به یک ع یالی نیاز زارید. Pulse 3D یک انتخاب فوق العاده برای بازی است که یای سه بعدی آن بازی را افزایش می دهد. Tempest 3D Audio Tech 12اوری و 12 نفر دیگر این را پسندیده اند. نکته بعدی رهاره ایستگاه شارژ پلی استیشن 5 است. به این ینله می میانید همزمان دولر را شارژ رژ. نهانه مدت زمان شارژ دوال سنس هاه است ست و ز ز زاتری های داخلی برای طول عمر تریاتری استفاده کرده است.

روش یای خرید خریدلی استیشن 5

همیشه خرید کردن یک مهم مهم است زیرا باید تمام ویژگی ها و فروشگاه های مختلف را بررسی کنید تا بتوانید یک قاقلانه داشته باشید. کنم می کنم داد خرید از لیپک و دیجی دیجیلا را بررسی کنید تا بتوانید شرایط خرید های معتبر را بررسی کنید.

پا پلی استیشن 5 ارزش د ررد رد

گر بهال یک نسخه بهبود یافته بازی های پلی استیشن استیشن پی یلی ای استیشن 5 اگر به خرید این دستگاه فوق العاده را پیشنهاد می کنم به وب سایت اصلی playstation5 وارد شوید و وا جزییات بیشتر آن بررسی را بررسی کنید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما