پشت بی مجازات «منشا» مقابل استقلال

[ad_1]

گزارش مهر نیوز: سرمربی تیم گلاستر اجازه نداد گوین منچستر برای استل پنالتی بزند تا اینکه دروازه بان گلاستر در دقیقه 20 بازی حمله کرد.

در دقایق پایانی بازی استقلال و گل گهر در حالی که تیم میزبان در حال ضربه زدن بود و آبی های تهرانی در حال دفاع از ذخیره بودند، داور یک پنالتی برای گل گهر اعلام کرد. بسیاری از جمله خود گادوین منشا که بهترین گلزن لیگ در این فصل است انتظار دارند اوی از روی نقطه پنالتی ضربه بزند. منچستریونایتد خود را آماده می کرد تا دهمین گل فصل خود را با یک سانتر به ثمر برساند، اما با تصمیمی عجیب، Cala Einovi یک پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آمس رسا ساندرو مرد پشت ضربه را به ارمغان بیاورد.

این تصمیم باعث ناراحتی منشا شد و برای دقایقی دلخوری خود را در زمین اعلام کرد و پس از آن امیر قلعه نویی برای ساکت شدن هم تیمی خود به تلافی منشا پرداخت.

گزارش مهر از ضربات پنالتی نشان داد که کالانوی احساس می کند منبع شوت استل با انگیزه و کوری بازیکنان این تیم بوده و همین عوامل می تواند باعث از دست دادن نقطه پنالتی او شود. قلعه نویی برای افزایش شانس این ضربات پنالتی تصمیم گرفت احمدرضا زنده روش یکی از بهترین پنالتی کاران سال های اخیر لیگ برتر پشت این آسیب باشد.

زنده روش فصل گذشته را با تیم ماشین سازی آغاز کرد و در نیمه اول حضورش در این تیم 6 پنالتی برای این تیم پشت سر گذاشت و 6 پنالتی زد و در نیم فصل دوم به گل گهر و 2 بار منتقل شد. او یک نقطه پنالتی را برای این تیم تبدیل کرد.

دریافت کننده ای که خیلی ها آن را مطمئن ترین پنالتی گیر حال حاضر لیگ برتر می دانند، در بازی حساس مقابل ماشین سازی در تبریز پشت پنالتی دقایق پایانی گل گهر قرار گرفت. تساوی 0-0. اولین پنالتی فصل را به گل گلاستر تبدیل کنید. در نتیجه در دقیقه 78 تیم او با تصمیم کرالنوی به عنوان مرد پشت ضربات پنالتی به جای منچستریونایتد، استخرال را شکست داد تا به راحتی این پنالتی را به گل بدون حاشیه تبدیل کند.

دیدار تیم های استقلال و گل گهر در چارچوب هفته نهم لیگ برتر چهارشنبه در سیرجان برگزار شد که شاگردان فکری توانستند در دیداری جذاب و نزدیک میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و به قله برسند. از جدول لیگ برتر

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما