ژنرال آمریکایی: روسیه و چین هر روز به ماهواره های آمریکا حمله می کنند

[ad_1]

به گفته یک ژنرال نیروی فضایی، ماهواره های ایالات متحده در معرض حملات مداوم قرار دارند و تا پایان دهه، چین می تواند به قدرت برتر فضایی تبدیل شود.

ژنرال دیوید تامپسون، معاون اول رئیس عملیات فضایی به واشنگتن پست گفت:

تهدیدها روز به روز در حال افزایش هستند و این واقعاً تکامل فعالیتی است که برای مدت طولانی در جریان بوده است. ما اکنون در مرحله ای هستیم که راه های زیادی برای تهدید سیستم فضایی داریم.

سازمان ملل

این ژنرال آمریکایی همچنین گفت: این کشور همچنین باید با حملات برگشت پذیر به ماهواره هایی که آسیب جدی دائمی ایجاد نمی کند و روزانه توسط دستگاه های غیر جنبشی مانند لیزر، مسدود کننده های فرکانس رادیویی و حملات سایبری انجام می شود، مقابله کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که کارشناسان در سراسر جهان با استفاده از سلاح های جنبشی علیه ماهواره ها مخالف هستند، زیرا استفاده از آنها می تواند باعث افزایش جرم فضایی در کل سیاره شود و در بدترین حالت، بشریت را روی زمین به دام بیندازد.

چین در حال حاضر در حال ساخت نسخه خود از سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و صدها ماهواره اطلاعاتی، نظارتی و نام مستعار است. گفته می شود کشورهای آسیایی دو برابر تعداد پیش بینی شده توسط ایالات متحده هستند.

تامسون گفت: چینی ها خیلی جلوتر از روسیه هستند. آنها سیستم عامل ها را با سرعتی باورنکردنی اجرا می کنند.» با این حال وی افزود:

ما هنوز بهترین های جهان هستیم، اما از نظر قابلیت ها، آنها به وضوح و با سرعت به جلو حرکت می کنند. اگر ما نتوانیم خود را وفق دهیم، آمریکا تا پایان این دهه باید نگران باشد.

بر اساس گزارش ها، به نظر می رسد دولت با حزب کمونیست چین برای ایجاد استانداردهای بین المللی برای فضای سایبری در تماس است، اما به نظر می رسد پکن به بحث های آنها پاسخی نمی دهد.

آژانس فضایی فدرال روسیه (روسکاسموس) و آژانس فضایی ملی چین هنوز به این گزارش و ژنرال ایالات متحده پاسخی نداده اند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما