پرفروش ترین هفته؛ از عموی ناپلئون تا ملت عشق

[ad_1]

در رفتن– در فهرست پرفروش ترین کتاب های صوتی هفته گذشته، کتاب دایی ناپلئون اثر ایرج پژسک زاد قرار دارد. اثر نویسنده و کاریکاتوریست ایرانی که یک هفته پیش در ۲۲ دی ماه امسال درگذشت. نسخه کاغذی کتاب ناپلئون در حال حاضر بین 45000 تا 180000 تومان قیمت دارد. نسخه صوتی این اثر 30000 تومان و نسخه الکترونیک آن 22500 تومان به فروش می رسد. عموی ناپلئون تنها اثر پرفروش ایرج پزشک زاد در چند وقت اخیر نبوده و اکنون کتاب معروف او ماشاءالله خان یکی از پرفروش ترین کتاب های هفته دربار هارون الرشید است. کتابی شبیه به مجموعه قهوه تلخ حداقل از نظر سفر در زمان. در این گزارش به مناسبت کتاب عموی ناپلئون، نگاهی داریم به سایر کتاب های صوتی پرفروش هفته.

قیمت کتاب عمو ناپلئون

به گزارش فرارو، نسخه های کاغذی کتاب دایی ناپلئون بین 45 تا 180 هزار تومان به فروش می رسد. در سایت ایران کتاب سایز وزیری انتشارات فرهنگ معاصر دیاژان ناپلئون 180 هزار تومان است. همین کتاب در سایزهای کوچک با قیمت 150 و 140 هزار تومان و دیجیتال با قیمت 125 هزار تومان به فروش می رسد.

همچنین قیمت 45000 تومان برای کتاب های جیبی ناپلئون در نظر گرفته شده است. نسخه صوتی کتاب دایی ناپلئون 30000 تومان به فروش می رسد. این مبلغی است که به خریدار نسخه صوتی کتاب ناپلئون در فیدیبو پرداخت می شود و در سایر اپلیکیشن ها نسخه پی دی اف این کتاب را می توان با قیمت ۲۲۵۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت کتاب عمو ناپلئون

نسخه

قیمت

کاغذ

45 تا 180 هزار تومان

سمعی

30000 تومان

الکترونیکی

22 هزار و 500 تومان

پرفروش ترین کتاب صوتی هفته

کتاب دیاژان ناپلئون اثر ایرج پزشکزاد یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های اخیر و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی هفته، ماشاءالله خان، بوسه در دربار رابکا، مغازه خودکشی، هارون الرشید است. همچنین شامل هزار و یک شب و ملت عشق است. رابوکا از دافنه دوموریه، کتابی که نسخه صوتی آن 50 هزار تومان به فروش می رسد و برای خرید نسخه چاپی آن باید بین 120 تا 30 هزار تومان بپردازید.

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های هفته در رده داستانی، کتاب خودکشی است که 28 هزار تومان قیمت دارد. یکی دیگر از کتاب‌های پرفروش ایرج پژس‌کاد در این فهرست قرار دارد. ماشاءالله خان در بارگاه هارون الرشید رمان طنز این نویسنده در 380 صفحه است. کتاب از نظر حداقل سفر در زمان مشابه مجموعه قهوه تلخ است که نسخه چاپی آن حدود 90 هزار تومان فروخته شده و نسخه صوتی کتاب به 18 هزار تومان رسیده است. جلد اول قصه های هزار و یک شب و ملت عشق پرفروش ترین کتاب هفته بعدی است. کتاب داستان هزار و یک شب پنج هزار تومان و ملت عشق 54 هزار تومان به صورت صوتی. سایر سایت های فروش کتاب صوتی عبارتند از: عاشقانه آرام نادر ابراهیمی به قیمت 38000 تومان، کیمیاگر پائولو کوئیلو به قیمت 32000 تومان، آب نبات مهرداد صدقی به قیمت 10000 تومان و عباس معروفی، سمفونی معروف معروف عباس30. پرفروش ترین کتاب های هفته.

پرفروش ترین کتاب صوتی هفته

عنوان

قیمت نسخه صوتی

عمویم ناپلئون

30000 تومان

ربهکا

50 هزار تومان

مغازه خودکشی

28 هزار تومان

ماشاءالله خان در دربار هارون الرشید

18 هزار تومان

هزاران و داستان یک شب

پنج هزار تومان

ملت عشق

54 هزار تومان

یک عاشقانه آرام

38 هزار تومان

کیمیاگر

32 هزار تومان

کره بادام زمینی

10 هزار تومان

سمفونی مردگان

43 هزار تومان

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما