کدام ماشین لباسشویی را می توان 20 میلیون خرید؟

[ad_1]

در رفتن– گران ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار بیش از 50 میلیون تومان قیمت دارند اما گزینه های زیادی برای خریداران 20 میلیون تومانی در بازار لوازم خانگی وجود دارد. ماشین لباسشویی هایی که در این گزارش بررسی می کنیم از برندهای مطرحی مانند ال جی، بوش، وست پوینت اند ایندیسیت، موتور اینورتر، سیستم شستشوی سریع و تاچ پنل هستند و قیمتی در حدود 20 میلیون تومان دارند. بد نیست بدانید که قیمت ماشین لباسشویی در این مطلب یک سال پیش حدود 10 میلیون تومان بوده است.

ماشین لباسشویی ال جی; 20 میلیون تومان

به گزارش فرارو، ماشین لباسشویی ال جی 946S در بازار لوازم خانگی حدود 20 میلیون تومان به فروش می رسد. محصولاتی که از موتور اینورتر مستقیم استفاده می کنند و از امکاناتی مانند برنامه های شستشوی ضد حساسیت و شستشو با بخار بهره می برند. در حال حاضر در سایت ال جی شستشو و 6 حرکت شستشو در 14 دقیقه به عنوان یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی 946S درج شده است. این مدل دارای ظرفیت نمایشگر 9 کیلوگرم است و در دو رنگ سفید و نقره ای موجود است. از ویژگی های این ماشین لباسشویی 20 میلیون تومانی می توان به صفحه نمایش لمسی LED و 14 برنامه شستشو اشاره کرد. با نگاهی به ویژگی های این ماشین لباسشویی، امکان افزودن لباس جین، سنسور تشخیص وزن لباس و قابلیت آسیب دیدگی چروک در مدل 946S نیز وجود دارد.

ماشین لباسشویی بوش 20 میلیون و 100 هزار تومان

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560ME یکی از مدل های 20 میلیون تومانی موجود در بازار است. ظرفیت دیگ این محصول هشت کیلوگرم بوده و از 14 برنامه شستشو پشتیبانی می کند. مدل دارای قابلیت شستشوی سریع، شستشو و آبکشی ضد حساسیت و چرخش و شستشو دیگ بخار می باشد و سطح آب و دور موتور توسط پنل لمسی قابل تنظیم می باشد. سنسور تشخیص وزن مقدار لباس را اندازه گیری می کند و بر این اساس از آب استفاده می کند. ظاهر ماشین لباسشویی WAW32560ME شامل رنگ سفید و ارتفاع 85 سانتی متری آن می باشد.

ماشین لباسشویی نقطه ضایعات; 19 میلیون و 900 هزار تومان

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل 1012117ERSD در بازار 20 میلیون تومان به فروش می رسد. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی به 10.5 کیلوگرم می رسد و برای خانواده های پرجمعیت گزینه بسیار خوبی است. این محصول دارای 15 برنامه شستشوی مختلف می باشد. قابلیت DELAY در این محصول امکان شستشوی دیرهنگام و در زمان دلخواه لباس ها را فراهم می کند و تنظیم دمای آب، قفل کودک، نمایشگر LED از ویژگی های این مدل است. رنگ نقره ای، وزن 70 کیلوگرم و رتبه انرژی +++ A نیز بخشی از ویژگی های ماشین لباسشویی Westpoint 1012117ERSD است.

ماشین لباسشویی بوش؛ 19 میلیون و 900 هزار تومان

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28862IR با قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان قابل خرید است. ماشین لباسشویی بوش WAY28862IR در برخی از فروشگاه های لوازم خانگی 19 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد. این مدل به طور خودکار میزان مورد نظر مواد شوینده و نرم کننده را اندازه گیری می کند و از برنامه شستشوی خودکار و Vario Perfect به عنوان برنامه بهینه سازی در مصرف زمان و انرژی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم، ارتفاع 85 سانتی متر، وزن 74 کیلوگرم و رده انرژی +++ A اشاره کرد. مدل عرضه شده از ماشین لباسشویی بوش WAY28862IR به رنگ سفید و دارای نمایشگر LED و قفل کودک می باشد.

ماشین لباسشویی هیتاچی; 20 میلیون تومان

ماشین لباسشویی هیتاچی مدل 80CVE یکی از مدل های 20 میلیون تومانی موجود در بازار است. این محصول از موتور اینورتر خطی بهره می برد و دارای پنج سنسور تنظیم مختلف و 16 برنامه شستشوی مختلف می باشد. ویژگی های سنسور شستشوی اتوماتیک و موتور بی صدا توسط برند هیتاچی معرفی شده است.ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی هشت کیلوگرم بوده و این مدل دارای سیستم ویبره و نمایشگر LED می باشد. رتبه انرژی ماشین لباسشویی هیتاچی +++ A است. قابلیت خاموش شدن خودکار، سنسور سطح آب و دما و دور موتور 1200 دور در دقیقه را نیز باید از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی 80CVE دانست.

ماشین لباسشویی ایندزیت; 20 میلیون و 100 هزار تومان

ماشین لباسشویی اینزیت مدل BWE91484 XS در فروشگاه لوازم خانگی حدودا 20 میلیون تومان قیمت دارد. موتور اینورتر، شستشوی سریع، تنظیم سطح آب لباس، برنامه شستشوی ویژه لباس های ورزشی و سیستم لکه بری ویژه از قابلیت های این محصول است. ارتفاع این ماشین لباسشویی 85 سانتی متر و وزن آن 75 کیلوگرم می باشد. دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت مدل BWE91484 XS دارای ظرفیت 9 کیلوگرم و دارای صفحه نمایش لمسی LED می باشد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما