نفت از ز ۱۳۳ رلار کرد عبور

[ad_1]

در پی صدور نان نفت و زاز روسیه از سوی رئیس آمریک بها بهای هر که نفت یهای برنت از مرز ۱۳۳ رلار ر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ز ز ز نان ن نفت گز روسیه از سوی رئیس بها بهای ی بشکه نفت یهایه برنت از مرز ۱۳۳ رلار عبور نیز نیز نیز نیز نیز نیز ۵۶ رلار ر.

همچنین گفته می‌شود قیمت روبل روسیه به محض اعلام تحریم نفتی و گازی توسط آمریکا سقوط داد د.

برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم. جا جلوی بانک مرکزی روسیه را گرفته‌ایم تا ارزش رزشل را بالا بکشد. او گفت:

رئیس ع عا اعلام کرد که در پی هله به خارج از نفت این کشور ممنوعا ممنوع می‌شود. این تصمیم در کنگره آمریکا به رای گذاشته و تصویب شود.

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

وی در عین ذعال اذعان کرد که این موضوع را برای آمریکایی‌ها به‌ویژه در پمپ‌های پمپ‌های خرج می‌کرد.

ایناقد م پی پی استاست ولودیمیر زلنسکی نسکی جمهوری جمهوری جمهوری جمهوری کشور از مقامات آمریکایی و غربی قطع تولید صورت می‌گیرد.

گفتایدن گفت: «.ا [با واردات نفت و گاز] به جنگ ی رارانه نه. »

گفت: داخل نمی شوم.

وی کیداکید کرد که ایالات متحده آمریکا با ممنوعیت رداردات نفت روسیه، «شریان اصلی اقتصاد روسیه» را قرقره ر.

یدنایدن در اتاق روزولت در خاخ سفید اذعان کرد که نان اروپایی آمریکا ممنوعیت بهیابهی را اعلام نمی‌کند زیرا آن‌ها برای نفت و زاز، مسکو مسکو هستند.

گفت: داخل نمی شوم. “من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.”

در سال 2021 به‌طور روز نهانه حدود 700 رار بشکه نفت و یای نفتی از روسیه ردارد کرده است که 8 درصد مجموع دولت ایالات متحده آمریکا است. از این ینان واردات، روزانه نزدیک به ۲۰۰ رار بشکه به نفت مام اختصاص دارد که سهم آن در درادات روزانه روسیه حدود ۴ درصد است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما