غذاهای کم کالری برای کاهش وزن

[ad_1]

هر چه کالری بیشتری مصرف کنید، احتمال کاهش وزن کمتر خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غذاهای کم کالری بهترین راه برای کاهش وزن هستند. کالری و کاهش وزن رابطه معکوس دارند. هر چه کالری بیشتری مصرف کنید، احتمال کاهش وزن کمتر خواهد بود. بنابراین کاهش وزن با غذاهای کم کالری بهترین راه برای کاهش وزن است. زیرا خوردن غذاهای کم کالری به هضم غذا کمک می کند و به کاهش وزن کمک می کند. غذاهای کم کالری منبع انرژی و مواد مغذی هستند.

برای حفظ وزن سالم، متخصصان همیشه خوردن یک رژیم غذایی پرکالری و کم کالری را در حد اعتدال توصیه می کنند. در مورد چاقی و بسیاری از عوارض پزشکی دیگر، پزشکان توصیه می کنند که به جای غذاهای پرکالری، از غذاهای کم کالری استفاده کنید. در اینجا 5 غذای کم کالری برای کاهش وزن آورده شده است.

اسفناج در هر 100 گرم 23 کالری دارد. طبق یک مطالعه تحقیقاتی، زنانی که روزانه 5 گرم اسفناج مصرف می کردند، 43 درصد بیشتر وزن کم کردند. از آنجایی که اسفناج یک سبزی برگدار فصلی است، باید به طور منظم در همان فصل مصرف شود. علاوه بر این باید سعی کنید در تمام طول سال از اسفناج استفاده کنید.

پاپایا در هر 100 گرم 43 کالری دارد. اگرچه اغلب به عنوان یک ملین طبیعی استفاده می شود. اما پاپایای کم کالری آن را به گزینه ای ایده آل برای کاهش وزن تبدیل می کند. زیرا حاوی فیبر زیادی است که باعث می شود فرد معده خود را برای مدت طولانی پر کند. بنابراین، دفعات گرسنگی را کاهش می دهد و در نهایت منجر به دریافت کالری کمتر در طول روز می شود.

این سبزی در هر 100 گرم 22 کالری دارد. قارچ منبع غنی ویتامین D است و کالری کمی دارد. همچنین حاوی سلنیوم، یک آنتی اکسیدان قوی است. قارچ علاوه بر کاهش وزن، فواید متعدد دیگری مانند سلامت روان، سلامت تیروئید و تقویت سیستم ایمنی دارد. همچنین گفته می شود که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

چغندر در هر 100 گرم 43 کالری دارد که یکی از ارزشمندترین سبزیجات است. به راحتی در آشپزخانه پیدا می شود. این سبزی قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است. مثلا چغندرها را به درستی رنده کنید. کشک را اضافه کنید. سپس با خردل و روغن زیتون مزه دار کنید. این مخلوط نه تنها خوشمزه است بلکه بسیار مغذی نیز هست. راه های زیادی برای خوردن چغندر مانند چیپس سرخ شده وجود دارد.

100 گرم خیار حاوی 15 کالری است. خیار اولین انتخاب برای کاهش وزن است. هر رژیم کاهش وزن با یک کاسه خیار خرد شده شروع می شود. آب خیار اغلب کم کالری است. خیار به راحتی در دسترس است و همچنین هزینه آن را کاهش می دهد. خیار حاوی فلاونوئیدها، تری ترپن ها و لیگنان ها است. در واقع، آنها سرشار از آنتی اکسیدان با خواص ضد التهابی و ضد سرطان هستند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما