طرز طرز ک پاپ کیک با تزیین خامه مه ویژه ولنتاین

[ad_1]

روـاروـ پاپ کیک یا کیک نیانی نوعی کیک نفره نتزیانتزی است که در قالب های کاغذی مخصوص تهیه می شود می شود و ر با بامه و انواع میوه ها و تلات می کنند. اولین بار شخصی به مام امیلیا سیمونز در سال ۱۷۹۶ این نوع کیک کیکا در سفالی کوچک پخت و دستور دستور تهیه را در کتاب آشپزی‌اش منتشر کرد. پاپ کیک‌ها به اندازه‌های محبوب هستند که در تقویم روز‌هایی را به نام آن‌ها ثبت می‌کنند.

به عنوان مثال ۱۸ اکتبر روز جهانی کاپ کیک شکلاتی، ۹ مبرامبر روز جهانی کاپ کیک نیانیلی و ۱۵ مبارک روز جهانی کاپ کیک یای نامگذاری شده است. امروز درادی‌ها نمونه‌های متنوعی از پاپ کیک‌ها را می‌بینیم می‌بینیم طعم‌ها و اندازه‌های گوناگون تهیه می‌کنند. این کیک‌ها به دلیل تک نفره بودن و اندازه مناسبی که رنگارند، یای پذیرایی در وا و نی‌هانی‌ها بسیار کاربردی هستند.

پاپ کیک ویژه ولنتاین یکی از انواع کاپ کیک‌های است ست روی آن آنا با خامه مه گرفته قرمز رنگ قرمز رنگ تزیین بر یای ولنتاین گزینه مناسبی است. در این مطلب طرز تهیه پاپ کیک ویژه ولنتاین همراه با فوت و یای مربوط به فرم دنادن خامه قنادی تقدیم به شما کاربران گرامی هد.

داد لازم برای تهیه پاپ کیک کیکلنتاین

مرغ مرغ: ۴ عدد
شیرینی سفید شیرینی: پیم نهانه
شکر: پیم نهانه
روغن: پیم نهانه
شیر: پیم نهانه
:انیل: یک چهارم قاشق شقایخوری
پودر پودر: ق چایخوری
نمک: یک چه رمارم چایخوری
مه مهادی: گرم گرم
رنگ مجاز خوراکی
غذاغذ کاپ پ

طرز تهیه هله به بهله کاپ کیک کیکلنتاین

پاپ کیک نتلنتاین

بتد ابتدا تخم مرغ‌ها را که به نزدیک با محیط رسیده‌اند، همراه با وانیل، نمک و خاخل یک کاسه بریزید و دورا همزن حدود ۶ دقیقه هم یه تخم پف پف پف.

۲ ـ در هله بعد از روغن ضا اضافه کنید و سی نیهانیه دیگر هم بزنید.

۳ ـ آرد و پودر که از قبل با هم وطلوط و سه رار الک کرده‌اید، کم سه هله را به مایه می‌کنید و یسکا ل یا م هم جهت جهت یسک یسک تالت تلوله‌ای نداشته باشید.

۴ ـ در هله آخر را که به یای رسیده است به داد کیک اضافه کنید و یسکا لیسک را از جهت هم بزنید.

گفت: داخل نمی شوم. بعد از قالب کاپ کیک را به مدت ۴۵ دقیقه در ۱۶۰ نتی‌گرانتی‌گراد که از زل گرم یداید، تا بپزد.

۶ ـ بعد از پخت کاپ کیک‌ها را از فرج کنید و تا کاملا خنک خنک کنید. یای آموزش تزیین کاپ کیک های ولنتاین با خامه فرم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آموزش فرم ددنادن خامه قنادی

خامه گرفته شده

معمولاً برای فرم دادن خامه قنادی گفته می شود که به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه همزن برقی بزنید. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. برای مثال ممکن است که همزن یکا یک همزن قوی متوسط ​​متوسط ​​​​شداشد. مسلماً نتیجه‌ای در ۱۵ دقیقه این دو حصول می‌شود، وتاوت است. ممکن است با همزن در ۱۵ دقیقه مهمه آماده شود اما نتیجه همان با یک همزن همزن قوی در ۸ بیاید.

حالا اگر شما قدرت همزنتان را ندانید و با همزن قوی ۱۵ دقیقه مهامه را هم بزنید،ایتاً ً که به می‌آید،امه گرفته نیست. به زمان بندی ها توجه کنید اما رار اصلی یاید یدایی و ختاخت ابزار کارتان ناشد. در این قسمت طریقه صحیح فرم دنادن خامه قنادی را بیان ن. . . . یای شروع کار خامه یخ زده زا از فریزر رجارج کنید و در یای محیط رار بدهید تا یخزدایی شود و والت بستنی کند کند.

بعد بعدامه را در کاسه بریزید و همزنا روی دور متوسط ​​رار ر. وقتی یکدست شد، را روی دور دور قرار ر. قامه زده زده ، ،اق است ست اما وقتی آماده شدن می‌کند می‌کند، کم‌کم آن تات ت. وسط کار یک بار همزن را خاموش کنید و یسکا لیسک آرام به صورت نیانی هم هم باشد. امه را زیر و می‌کنید خامه‌های زیر ظرف هم زده شود. یای بهتر فرم گرفتن گرفتن نامه کاسه حاوی خامه را در ظرف ویاوی یخ قرار بدهید و بعد با همزن هم بزنید.

علاوه بر مات شدن مهمه یکی دیگر از نشانه های خامه فرم گرفته است که رد یای روی روی فتدافتد. وقتی سر همزن زا از داخل ظرف مهامه بیرون می‌آورید، یداید خامه داخل آن گیر بشوداشد. وقتی آماده، اگر ظرف را بیرون بیاورید، نمی‌ریزید. وقتی آماده شد، آن ضیا زیاد هم هم. امه را هربار به اندازه نیازتان نمی دهید، بعد از یک رار فرم دهی دیگر نیدانید برای تزیین کیک یا دسرها از آن استفاده ده.

اید زمانی رنگ غذا را به مهمه اضافه کنید که هنوز ماملا فرم نگرفته است یعنی وسط هم زدن خامه وقتی کمی کمی از حالت شلی ی رنگ رنگا را اضافه کنید تا با خامه یکدست یکدست. یای تهیه خامه قرمز رنگ نیدانید هم از رنگ خوراکی مایع و هم رنگ یای پودری استفاده ده. نان پر رنگی رنگی کم رنگی شم به نان رنگی می دهد که به مهمه اضافه می کند فه. اگر زل شدن رنگ احساس کردید، خامه خیلی نشده است، کمی دیگر آن آن ض اضافه فه.

۲امه آماده را داخل قیف بریزید و با ماسوره m1 یا ۲D روی کاپ کیک‌ها را با بامه گرفته شده تزیین کنید. ای زیباتر شدن کاپ کیک کیکلنتیاین اینانید از ترافلهای رنگی یای تزیین روی ماهمه استفاده کنید. همچنین هنگام خرید کاغذ کاپ کیک کاغذهایی که قرمز رنگ هستند یا طرح قلب دارند، انتخاب ب.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما