شوهر شوهر کهلکه کهایی سابق روسیه جرم و ول او

[ad_1]

روآرو- کسادگاهی در روسیه برای پیشرفت به موفقیت‌ها علیه «کساندر پوپوف» یکی از ملکه‌های زیبایی سابق آن کشور در دوشنبه برگز برگز رار ر. او همسرش را در جریان یک نزاع خانگی به رسانده است. این کهلکه که روسیه اوایل امسال ناپدید شده بود.

به رشارش فرارو به زل از راشا تودی تودی «الکساندر پوپوف» برای ماه‌ها پس از به قتل رساندن همسرش حساب کاربری او را در نه‌هانه‌های اجتماعی به روز نگه‌داشته است. این اولین بار است که کتابی می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

به گزارش رسانه‌های روسی، و او در تاریخ ۱۰ ژانویه در مورد پدیده شدن همسرش کنسیا پوپووا (با نام واقعی نی ساپوژینکووا) با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که او دبی دارد. او ادعا کرده بود که همسرش از سفری را با قایق به یای جنوبی داشته و پس از آن پدیده شده است. او مدعی همسرش همسرش دیگر به مهام های حساب کاربری اش در اینستاگرام پاسخ پاسخ.

شوهر شوهر کهلکه کهایی سابق روسیه جرم و ول او

انم پوپووا در جوانی ملکه زیبایی یی بود در ۲۰۱۰ال ۲۰۱۰ دیلادی برنده تاج دوشیزه کوزباس شده بود. او در سیبری متولد شد سال ، ، او به همراه همسرش همسرش نق مکل مکان ن. شوهر او شغلی برای کار در متروی مسکو پیدا کرده، و نان یک مام دولتی در دگادگاه‌شان خدمت کرده بود. پس از اینکه در نویهانویه به بهلیس یساجعه کرد بازرسان متوجه شدند که همسرش روسیه روسیه نکرده است. فنلفن این زن طبق ده‌هاده‌های صورتحساب نیز در مسکواقی مانده است. پس از صحبت با خویشاوندان او، پلیس یسافت پیام‌هایی که نان از وی به سبک همیشگی یش نبوده بود و این موضوع از مظنون شدن یسلیس شد.

پلیس زمانی که متوجه پوپوف دخترش می شود را برای چند روز به نهانه یکی از دوستانش فرستاده است به او مشکوکتر مشکوکتر. در همان زمان مشخص است که و او وای بزرگی ار از زانه بیرون است. هم چنین، مشخص است که چه آپارتمان و خودروی خود را که رآگارآگاهان تنها می‌خواستند مورد بررسی رار فروخته‌شده قرار دهند. او گفت: “من خداوند، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.” او عترا اعترافات ر پسا پس گرفت.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما