سندبلاست – تجزیه و تحلیل عمیق در مورد اینکه چه کار می کند و چه چیزی نیست

۶-میکروسندبلاست: در این روش، نازل سندبلاست در سایز بسیار ریز، ذرات ساینده را به سطح مشخصی پرتاب می کند؛ اجرای این روش بسیار دقیق است و برای موارد خاص کاربرد دارد. یکی از انواع آن شیشه سندبلاست می باشد که کاربرد ها و مصارف فراوانی دارد. سندبلاست شیشه کاربردهای متفاوتی دارد و میتوان از این روش جهت زیباتر جلوه دادن فضای منزل، ادارات و مغازههای تجاری استفاده کرد. سندبلاست فرآیندی است که در آن مواد ساینده مانند شن و ماسه با سرعت بالا بر روی یک سطح به منظور تمیز کردن، زبری یا شکل دادن به آن به حرکت در میآید. سندبلاست شیشه (Sandblast) که از دو کلمه “Sand” به معنای شن و “Blast” به معنای شستن می باشد با استفاده از شن و ماسه نرم و با شدت و فشار زیاد بر روی شیشه انجام می شود که این کار سبب مات شدن شیشه می گردد و هنرمندان در صنعت شیشه از این روش برای طرح دادن بر روی شیشه استفاده می کنند . شرکت های زیادی با استفاده از روش سندبلاست آرم و طرح شرکت خود را روی شیشه حک می کنند و یا با مات کردن بخش هایی از شیشه های محیط اطراف خود دفاتر کار خاصی را به وجود می آورند.

بلکه آن را برای رنگ و یا هر نوع پوشش دیگر محیا میکند.

شرکت عمران گستر آیسو با یک دهه سابقه درخشان آماده عقد قرارداد با تمامی شرکتهای بخش خصوصی و نهادهای دولتی برای انجام تمامی پروژه های سندبلاست کاری میباشد. سندبلاست کابینی برای اجزای کوچکتر یا بخش که از یک قطعه بزرگتر جدا کرده اید عالی است. ۱-سندبلاست با گرانول های شیشه: در این روش سندبلاست، دانه های شیشه ای برای حذف و زودن آلاینده های موجود بر روی سطح مورد استفاده قرار می گیرند؛ در این روش هر گونه قارچ ذره بینی، رنگ یا رسوبات کلسیمی از روی سطح زدوده می شوند. بلکه آن را برای رنگ و یا هر نوع پوشش دیگر محیا میکند. پارتیشنهای اداری با شیشه مات در دو نوع قابلبررسی هستند که تفاوت میان آنها به شیوه مات شدن شیشهها بستگی دارد. نتیجه این روش بر روی سطوح مشابه روش سمباده زدن با ورقهای سمباده است با این تفاوت که در روش سندبلاست مشکلاتی از قبیل ایجاد گوشه یا برآمدگی در سطح پایانی وجود نخواهد آمد.

در حالی که سمباده زدن با دست باعث صاف شدن سطح می شود، کیفیت نتیجه نهایی تا حد زیادی به قدرت و توجه فرد به جزئیات بستگی دارد. استفاده از روش آیس بلاست یک روش منحصر به فرد برای تمیزکاری تجهیزات برقی و فرآوری مواد غذایی مبدل گشته است. با این حال در اوخر دهه 1800 میلادی توسط یک فرد نظامی به نام بنجامین چو تیلگمن توسعه یافت. یک روز که ژنرال بنجامین تیلگمن در قرارگاه خود در منطقه بیابانی بود، طوفان شن رخ میدهد، بر اثر برخورد ماسههای بادی به سطح شیشه، شیشه کدر و مات میشود.

مخترع این دستگاه بنجامین چیو تیلمان فرمانده جنگ داخلی آمریکا بود که در سال 1870 توانست دستگاه سندبلاست را اختراع کند . این مات شدگی که ناشی از برخورد گرد و خاک با سرعت بالا به شیشه بود تیلگمن را به این فکر انداخت که با استفاده از فشار و سرعت بالا سطوح را مات کند . اگرچه خوردگی سطوح فلزی پدیدهای طبیعی و اجتنابناپذیر است، اما با انجام عملیات سطحی مناسب بر روی سطوح و ایجاد لایههای پوششی مناسب، می توان اثرات مخرب آن را تا حد زیادی کاهش داد و از تکرار هزینههای سنگین جلوگیری کرد. از روی آن شده و نیاز به استفاده از مواد شیمیایی پاک کننده را کاهش می دهد.

برخی از افراد برای کاهش این اثر از خنک کننده روی ماسه استفاده می کنند. معمولاً برای مصارف صنعتی از دیگ های بزرگ تر و برای مصارف معمولی از دیگ های کوچک نظیر دیگ 80 لیتری استفاده می کنند. سندبلاست معمولاً در صنایعی مانند آینه کاری، ساختمان سازی، خودروسازی و تولید برای از بین بردن زنگ زدگی، رنگ و سایر آلودگیهای سطحی و آماده سازی سطوح برای تصفیه بیشتر استفاده می شود. سندبلاست در بسیاری از مشاغل مانند ساخت و ساز و کار بدنه استفاده می شود. این روش می تواند به شما کمک کند ظرافت های ساخت و طراحی را به خوبی پیاده کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشید و زیبایی دلخواه خود را به راحتی در این شرایط در مدل نهایی که می خواهید وارد بازار کنید تجربه کنید. ما نیز در مجموعه ورابرتو از این ابزار مهم جهت زیبایی بخشیدن در آینههای تولیدی این شرکت استفاده کردهایم تا بتوانیم طرحهای زیبا را برای شما عزیزان تولید کنیم. این روش سیار توسط تیم و شرکت ما با بهترین کیفیت و یرترسن تجهیزات این خدمات صورت می گیرد.

انجام پروژه ها به صورت شبانه روزی با ضمانت نامه یکساله از طرف شرکت عمران گستر آیسو میباشد. سندبلاست کاری و رنگ صنعتی شرکت عمران گستر آیسو (سهامی خاص) مجری پروژهای سندبلاست کاری در سراسر کشور با بهترین امکانات و بهترین کیفیت و با کمترین قیمت. • با استفاده از پارتیشن شیشه ای و سندبلاست کردن آن می توان مانع دیده شدن فضای داخلی شد تا با این روش حریم شخصی رعایت گردد. سندبلاست روی شیشه به فرآیند مات کردن شیشه یا ایجاد طرح های مختلف روی شیشه به وسیله پاشش با فشار نوعی از ماسه با دستگاه های مخصوص، سندبلاست شیشه می گویند. چنانچه در آشپزخانه از شیشه های رومیزی استفاده می کنید می توانید مدل یا طرح مورد نظر خود را که مرتبط با فضای آشپزخانه نیز است روی شیشه سکوریت سندبلاست کنید تا شیشه از سادگی خارج شود و زیبایی فضا چند برابر شود. برای چوب سندبلاست از روشی استفاده می شود که ظریف ترین اثر را دارد ، با کمترین، خطرناک ترین و کم مضرترین اثرات ، و سپس با افزایش ترتیب سایش می توانید از پوست گردوی رنده شده یا تکه های پومیس استفاده کنید.

محفظه (Cabinet): این قسمت شامل یک جعبه بسته شونده است که در آن قطعاتی که باید با سندبلاست پردازش شوند قرار میگیرد. دستگاه سندبلاست شامل چندین قسمت است که هر کدام از این قسمتها برای ایجاد فرایند سندبلاست مهم هستند. میزان چسبندگی رنگ پس از اعمال هر لایه و سفت شدن آن باید بوسیله ابزار تست چسبندگی از قبیل نوار سنجش چسبندگی بر اساس استاندارد های ذیربط مورد ارزیابی قرار گیرد. ۵-سندبلاست با ذرات یخ: یکی از تکنیک های سندبلاست سطح، استفاده از ذرات جامد یخ برای زدودن آلاینده های سطحی است البته تا کنون ضمانتی در مورد عدم وارد شدن آسیب به بافت سطح در این روش به ثبت نرسیده است. با شروع انقلاب صنعتی در اروپا و به خصوص در آمریکا تلاش ها برای ساخت شیشه های بهتر بیشتر شد . دستگاه سندبلاست میکروبلاستر اکسید آلومینیوم ALUMINUM OXIDE MICROBLASTER ساخت کشور چین میباشد. این محصول ساخت کشور آمریکا میباشد.

یکی دیگر از سرویس گروه فنی و ساختمانی یوستا می باشد که با جدید ترین ابزار آلات و بروز ترین متد و روش ها با تکنسین های مجرب در سرتاسر کشور ایران قابل ارائه می باشد برای دریافت خدمات سندبلاست ساب پاشی (sandblast) کافیست با ما تماس بگیرید ،ارائه خدمات به صورت کارگاهی و. از همین رو شما باید ابتدا مشخص کنید که کدامیک از این خدمات را می خواهید دریافت کنید تا بر اساس این موضوع کارشناسان ما به شما قیمت نهایی را ارائه دهند و شما بتوانید به راحتی این استعلام قیمت را به دست آورید و سند بلاست ثبت سفارش کنید. کارگاه مجهز به برترین دستگاه ها و ابزار آلات دیگر از نکات قوت تیم ما می باشد ما با سرمایه گذاری و تجحیز کارگاه خود کیفیت و سرت ارائه خدمات به بالاترین حالت خود رسانده است دیگر نگران مسئله زمان و کیفیت عملیات سیلیس پاشی نباشید ما با برترین کیفیت و کوتاه ترین زمان خدماتمان را ارائه می نماییم .

در نقاط سندبلاست شده، ما با یک سایه مات روبهرو میشویم و در قسمتهای شیشهای عبور نور و دید منظره را در اختیار داریم. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید و مشاوره را شروع کنید. بهترین نتیجه را هنگامی به دست خواهید آورد که از تجربیات شرکت های سندبلاست کار استفاده کنید و قبل از انجام هر کار با مشاورین آگاه در این زمینه صحبت کنید. انجام عملیات سندبلاست کاری در کارگاه سندبلاست کاری شرکت و همچنین به صورت سیار انجام میپذیرد. استفاده نمود. علاوه بر این برای افزایش حریم شخصی در محیط های اداری که قسمت های مختلف آن با استفاده شیشه جدا شده اند می توان از شیشه سندبلاست استفاده نمود. سیستم خنککننده (Cooling System): این قسمت برای خنک کردن جرم سنگ بازیابی بکار میرود تا جرم سنگبازیابی در دمای مناسب باشد و قابل استفاده باشد.

مزیت دیگر سندبلاست، برطرف کردن کامل ذرات خارجی مانند زنگ زدگی ها از روی سطح و صیقلی نمودن آن است؛ با سندبلاست دقیق و استاندارد می توان درجه زبری خاصی را برای سطح ایجاد کرد به طوری که بافت مورد نیاز برای اِعمال رنگ و پوشش فرآهم شود. 1. با استفاده از آتش و یا مشعل های ایزوگام سطح چوب را کامل و یا در برخی نقاط بسوزانید . شیوه کار کردن به این دستگاه به این صورت است که در ابتدا شن و ماسههای ساییده شده معمولا از جنس مس باره، سیلیس و اکسید فلزات است به کمک فشار باد کمپرسور تعبیه شده در دستگاه از سطح زمین برداشته شده و با همان فشار زیاد بر روی قطعه مورد نظر پاشیده میشود.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما