در اینجا 8 نکته برای پایان دادن به یک رابطه وجود دارد

[ad_1]

پایان دادن به یک رابطه عاشقانه بسیار دشوار است و محققان می گویند که پایان دادن به چنین رابطه ای را می توان با غلبه بر اعتیاد یا سوگواری برای مرگ یکی از عزیزان مقایسه کرد، اما دانستن زمان پایان دادن به یک رابطه چالش دیگری است.

به گزارش ایندیپندنت، مهم نیست که چند سال یا چند ماه را با کسی سپری کنید، همیشه تصمیم گیری برای پایان دادن به رابطه با همسر عاطفی خود دشوار است. اگر پشیمانی باشد چه؟ اگر واکنش وحشتناکی داشت چه؟ و چگونه می توان تفاوت بین نیاز به یک استراحت کوتاه و نیاز به جدایی را تشخیص داد؟

پایان دادن به یک رابطه عاطفی زمانی پیچیده تر می شود که افراد دیگری مانند فرزندان یا دوستان مشترک نیز درگیر شوند. اما اگر به طور فزاینده ای احساس خستگی و درماندگی می کنید، یا ممکن است احساس کنید که با همسر عاطفی خود احساس خوبی ندارید، جدایی تصمیم درستی برای هر دوی شماست.

به گفته کارشناسان و روانشناسان روابط عاطفی، این 8 موضوع، نشانه هایی هستند که زمان پایان دادن به رابطه فرا رسیده است.

1. همه گفتگوها منفی است

جیمز پرایس، کارشناس عشق می گوید که اگر نمی توانید بدون مشاجره با شریک زندگی خود در مورد چیزی صحبت کنید، این نشانه بزرگی است که باید از رابطه خارج شوید.

او می گوید: خشم و منفی نگری نشانه مشکلات ریشه ای در شما و در وضعیت عاطفی شما است و این می تواند به این معنی باشد که وضعیت در نهایت بسیار آسیب زا خواهد شد. “شما ممکن است بخواهید قبل از رسیدن به رابطه به نفع شما و طرف مقابل به آن پایان دهید.”

2. آزار جسمی، جنسی، کلامی یا عاطفی را تجربه می کنید

مادلین میسون رانتری، روانشناس و مربی روابط عاطفی، می گوید: «اگر در رابطه خود مورد آزار و اذیت یا آزار قرار می گیرید، این یک علامت هشدار آشکار است که باید به رابطه پایان دهید.

او توضیح می‌دهد: «من در مورد حادثه‌ای صحبت نمی‌کنم که در آن هنگام مضطرب به طور تصادفی به کسی آزار و اذیت کلامی داده‌اید (البته این گونه حوادث نیز باید بررسی شود)، بلکه درباره رفتارهایی صحبت می‌کنم که مکرر و به‌ویژه به صورت سازمان‌یافته رخ می‌دهد. انعکاسی از ناتوانی در کنترل احساسات و تمایلات است.”

اگر از رفتار بد همسرتان در مقابل اقوام و دوستان حمایت می کنید، نشانه دیگری است که رابطه شما به مرحله سمی رسیده است. او افزود: «فکر می‌کنم این نشانه روشنی است که باید رابطه را پایان دهید.

3. شما دیگر اولویت اول او نیستید

آقای پرس می گوید که از زوج ها انتظار می رود زمانی را با یکدیگر بگذرانند، بدون اینکه این رابطه را یک وظیفه بدانند. او می گوید: «اگر همسرتان برای نوشیدن نوشیدنی با دوستانش یا وقت گذرانی با شما کار دیگری انجام می دهد، باید دلیل آن را بپرسید. اگر همه چیز شکست خورد، از دیگران ایده بگیرید. “زندگی خیلی کوتاه است.”

4. همیشه احساس می کنید در حال رفتن به لبه پرتگاه هستید

اگرچه می توانید در یک رابطه لحظات خوبی را سپری کنید، اما گاهی اوقات احساس می کنید که نمی توانید خودتان باشید. خانم رانتی می‌گوید این نیز نشانه‌ای واضح از پایان یافتن رابطه است.

او می گوید: «اگر دائماً رفتار همسرتان را زیر نظر دارید تا خطر ناراحتی، مضطرب شدن یا خشونت را کاهش دهید، باید بدانید که اساساً مشکلی در رابطه شما وجود دارد.

حتی می تواند شما را از انجام کاری که دوست دارید برای راضی نگه داشتن همسرتان باز دارد. خانم رنتری ادامه می دهد: “ناخودآگاه، فراز و نشیب ها و غیرقابل پیش بینی بودن آن شما را کنترل می کند.”

5. این دیگر سرگرم کننده و راضی کننده نیست

آقای پرس می گوید روابط گاهی اوقات می تواند عادی و پیش پا افتاده باشد، اما باید سرگرم کننده و جالب نیز باشد. حداقل اگر می‌خواهید دوام بیاورید، باید آن را انجام دهید.

او توضیح می دهد: “اگر به دلیل رفتار و عادات شریک زندگی خود به سرعت و به راحتی خسته می شوید، وقت خود را تلف می کنید.” روابط باید باعث شود افراد احساس راحتی و هیجان کنند. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید. “اگر رابطه را طبق معمول ادامه دهید، باید انگیزه جدیدی به رابطه خود بدهید یا قبل از اینکه از یکدیگر متنفر باشید به آن پایان دهید.”

6. شما دارای سبک زندگی و ارزش های متناقض هستید

خانم رانتری می گوید که برخی از زوج ها در کشتی زندگی می کنند، اما رابطه آنها بسیار خوب است. با این حال، برای دیگران، این تفاوت ها می تواند بسیار زیاد باشد، و در چنین شرایطی، ممکن است مجبور شوید از خود بپرسید که آیا واقعاً می خواهید چنین چیزهای بزرگی را رها کنید؟

«نمونه‌هایی از این تفاوت‌های بزرگ عبارتند از خواستن فرزند و زندگی نزدیک یا دور از اعضای خانواده، و سبک زندگی «بی ریشه»، به این معنی که به جای فراهم کردن یک خانه پایدار و محیطی تقریبی، هر چهار نفر سالی یک بار مهاجرت می‌کنند.

اگرچه تفاوت بین عادات یک فرد و ترجیحات او ممکن است برای همسرش مشکل ساز نباشد، اما اگر بر این اساس اختلاف نظر داشته باشید، ممکن است نشانه روشنی باشد که برای یکدیگر ساخته نشده اید.

7. دوستان و بستگان شما همسر عاطفی شما را دوست ندارند

او می گوید: «هرچقدر هم که همسرتان را دوست داشته باشید، اگر نظر همه اطرافیانتان متفاوت باشد، نشانه خطر بزرگی است. به قیمت زنگ زد.

او توضیح می‌دهد: «وقتی عاشق کسی می‌شوید یا عاشق کسی می‌شوید، می‌توانید به راحتی در چشمان او نگاه کنید. اما اطرافیان و حامیان شما می توانند آنها را بهتر ببینند زیرا از نظر احساسی درگیر نیستند. حتی اگر هیچ کس دیگری در رابطه نداند تجربه خاص آنها چیست، اگر افراد نزدیک شما احساس می کنند که شریک زندگی شما فرد مناسبی نیست، باید به آنها گوش دهید و به خود بگویید: “شاید آنها چیزهایی را ببینند که من نمی توانم ببینم. “”

8. شما هنوز با هم هستید، چون راحت تر از تنهایی است

آقای پرس می گوید که گاهی فکر شروع دوباره مانع از جدایی یک زوج غمگین می شود.

او می‌گوید: «شیطان آشناست، خوب است» یا «شبی که می‌شناسی بهتر از هیولایی است که نمی‌شناسید» این شعار است. اما این تفکر می تواند رضایت و خوشبختی نهایی شما را از بودن با شخص دیگری به تاخیر بیندازد. تنها زمانی که خود را از یک رابطه بد یا عادی رها کنید، متوجه خواهید شد که یک رابطه بهتر، هیجان انگیزتر و معنادارتر در انتظار شماست.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما