خبر بد یای پرسپولیس یس ستاره تمدید نمی‌کند نمی‌کند

[ad_1]

درویش درویش ، مامل باشگاه پرسپولیس یس پیش پیش اعلام کرد که ساساس درخواست یحیی گل محمدی به‌زودیاکرات جدی با بازیکنانی است که رداردادهایشان به پایان می‌رسد آغا آغا. گفت: داخل نمی شوم.

بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد شریفی و محمدمهدی مهدیخانی رو به اتمام است و باید در نهایت سرنوشت این بازیکنان را ببیند. . این در یالی است که یسلیس یس درای بعدی خیراردداد ۲بازیکن زیر ۲۳‌سال و حامد لک را می‌کند کند!

ترا ترابی تمدید نمی‌کند نمی‌کند

بیابی بعد از بازی با مس نان به نان پرسپولیس یسابت جدایی احتمالی بازیکنان هشداد داد. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید. بیابی‌بار بعد از در پرسپولیس، این تیم یک بار حضور داشت که در فوتبال موفقیت‌آمیز نبود و در نهایت هم به یسلیس یس. الا آخرین اخبار حاکی از آن است که چند داد اروپایی به بیابی رسیده و برخی از ایجنت‌ها در جستجو هستند فصا فصل آینده این نازیکن را به اروپا ببرند.

زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی طمع به آن داشتند، از ایمان گمراه شدند. بیابی ، اما بابت فصول گذشته مبلغ غلیاردو 40 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز به این مبلغ از باشگاه نمی رسد. همین امر باعث شده تا ترابی برای تمدید ردارداد با پرسپولیس مخالفت شتهاشته شد. نان پرسپولیس با مدیر برنامه‌های ترابی صحبت کردند، یلی ی سخن روشنی فتافت فتاند. برخی از دوستان ترابی هم به او توصیه می کنند که در سال جام نی جهانی نکند در فوتبال ایران بماند.

پاسخ سر کلک

میلاد سرلک هم یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که باشگاه بهشدت در تلاش است تا قراردادش را نشان دهد، ولی این بازیکن تا به امروز بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم های خارجی امتحان کند. . کلک فصل امیدوار است در دریان با رسیدن به خارج از فوتبال ایران را ترک کند در این شرایط پرسپولیس باید تا پایان نل منتظر مشخص‌شدن سرلک باشد. البته می‌گویند رار است گلمحمدی هم سرا سرلک صحبت کند این بازیکن برای تمدید قرارداد راضی شود، یلی فعلا و چنین تصمیمی رردارد. دیدید باشگاه پرسپولیس می‌تواند سرلک کا راضی کند تفا اتفاقات دیگری رخ داد.

همشهری

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما