طرز تهیه چینی چینی در نهانه نه سخت، اما بی‌نظیر

[ad_1]

مطمئن باشید داخل روغنی که دا آن سرخ می‌شوند استفاده می‌کنند نه نه فیله‌ها به چه استل است و .. در این غذا برای این غذا که شاید به‌خا سنگین بودنش ر و می‌خورید.

داد لازم:

زاز: عدد عدد
شیر: نصف لیوان
مرغ مرغ: ۲ عدد
لیمو ترش: عدد عدد
مرغ مرغ: ۲ عدد
گندم گندم: به اندازه زهافی
م یعایع: به اندازه کافی
شعیراءالشعیر شعیرلاسیک: ۱ لیوان
پودر پودر: ق چایخوری
نمک و فلفل سیاه: به اندازه کافی
م مایه فوری: ۱ قاشق شقاخوری

طرز تهیه و دستور پخت:

۱. ابتدا در قابلمه‌های شیر را می‌ریزیم و روی حرارت قرار می‌دهیم و ولرم رم و بعد از آن را به آن اضافه می‌کنیم. سپس زرده‌های مرغ‌ها را از سفیده جدا می‌کنند و دراسه‌های دیگر می‌ریزند و سفیده‌ها را با همزن خوب تا کف کف نیانی ک سهاسه را برمی‌گردانیم سفیده از بیرون نریزید.

طرز تهیه چینی چینی در نهانه نه  سخت، اما بی‌نظیر

بعد زرده‌ها را با ماءالشعیر به سفیده اضافه می‌کنند و با هم وطلوط می‌کنند و تا منسجم می‌شوند و وقتی شیر خمیر می‌کنند که هما هم وطلوط می‌کردیم به یهایه تخم مرغ می‌کنیم.

۲. بیکینگ پودر را نیز روی یهایه می‌ریزیم و مواد را مخلوط و آرد را کم اضافه می‌کنیم تا در مایه گلوله ه. به‌حدی آرد گندم می‌ریزیم تا مایه یالظتی شبیه به خود بسازید.

در آخر ریاری نمک و فلفل به سس ده داده شده می‌کنیم و ۱ الی ۲ ساعت در یخچال قرار می‌گیریم. یای مرغ را روی تخته آشپزخانه قرار می‌دهیم و از گوشت مرغ ییایی به عرض ۲ نتانت و طول ۴ نتانت می‌دهیم برش.

. سپس رشته‌های برش سینه مرغ در سه‌آه‌ای بزرگ قرار می‌گیرند و می‌گیرند، می‌کنیم و روی نه‌نه‌نگینی خرد خرد روی می‌ریزیم می‌ریزیم بعد از آن روی روی روی روی روی روی روی یعایع روی آن و دست‌های دستی را می‌ریزیم. به سینه آغشتها آغشته میکنیم.

۴. روی کاسه سلفون می‌کشیم و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال می‌گذاریم تا طعم‌دار ر. . .

سپس برش مرغ‌ها دانه دانه بر می‌داریم و در سس رار می‌دهیم تا کاملاً آغشته شود و بعد از روغن روغنی قرار گیرد تا پخته شود و بشود.

جوجه چینی‌های سرخ شده است زمانی که از بیرون در فیافی یا روی رویال تمیز رار می‌دهیم تا روغن را اضافه کنید.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما