تیاتی از لحظه دستگیری قاتل شهید رنجبر رنجبر قاتل باز زله ه

[ad_1]

شهیداتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی در شهرکهای اطراف شیراز یکی از دستگیر شدگان.

به همشهری، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش شبانه روزی و گزارش عملیاتی پلیس پلیس استان فارس و همکاری ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) ) محل اختفای شهرستان در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیری.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

نان علی‌اکبر رنجبر در حین حینابله ها اراذل و اوباش بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن و هرگاهرگ مجروح شده بر ثر ثر حاحات وارد شده به درجه ئال آمد.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرماندهی مدیریت استان فارس در تشریح جزئیات شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت آرامش و آسایش مردم را به عهده دارد و در این راستا از آسایش خود و خانواده و حتی جان خود نیز می گذرند به مامور جانفشانی. رشید ناجا در منطقه منطقه بیدزرداز اشاره ره.

مشخص کرد: شهید سرهنگ دوم یا اکبر رنجبر از زله هل هاع و رشید جاجا بود که قبل از این هم در همین منطقه بود، بیش از یکصد هزار و گرم مصرف را از قاچاقچیا ن ضبط و.

فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح جزئیات درگیری و شهادت مامور ناجا اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 13 بهمن سرنگ دوم رنجبر جانشینگاه بیدزرد در پاسگاه ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به انجام رساند به گشت زنی در مسیر جاده. اصلی یاز به کوار ر.

: قمه به ضربات ضربه شدید و وی را زخمی می‌کند می‌کند ز زامور رشید ما که این صحنه می‌بیند مور می‌بیند ر استاستای دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده‌شده، اسلحه خود را مسلح می‌کند و می‌شود. که در ایتایت در این فرد فرد جماعت با قمه به نشیناننشین پاسگاه ضربه زده و میامی که وی فتدافتد ضربه‌های نیز به ویلوی او زده سو رار خودرو و رار می‌کند.

اگر می خواهید درباره این موضوع بیشتر بدانید، باید بدانید: مردم در نان بوده اند و بعد از درگیری و فرد مجرم ضربه زده و سوار خودرو شده فر رار ر.

وی در پاسخ به دیگری در این ین آی ما ماموران پلیس بر حسب ساس تلفنی در آن صحنه ضرا شده یا در حال مأموریت نداند گفت: تماس تلفنی کار ؛ ; تردد نان پلیس در آن طبق ول و مهمه روزانه و روتین همیشگی در ایستگاه های رصد و اشرف در منطقه انجام شده است.

فرمانده مدیریت استان فارس با بیان این مطلب که شواهد و قرائن نشان می دهد فرد مجرم با قصد و نیت برای زدن پلیس وارد عمل شده است، به جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم فارس اشاره و اظهار داشت: از روز گذشته شاهد تماس چندین اقشار مختلف مردم با مردم هستیم. یسلیس و همدردی آن‌ها هستند که هاان دستگیری و مجازات فرد مجرم و برخورد طعاطع با مخلین امنیت منیت.

برای اولین بار بعد از مدت ها، زمانی بود که برای ازدواج او خیلی دیر شده بود. ریاری هم با خانواده شهید شهید از زله مادر، همسر همسر و شهید شتیم شتیماشتیم.

لحظه ق تاتل

(ویدئو) اولین لحظه دستگیری تاتل شهید رنجبر

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما