قطعنامه نهایی مراسم سراسری در روز نهم دی 1400

[ad_1]

قطعنامه پایانی نهمین روز مراسم ملی 1400 منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کمیته هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن قطعنامه پایانی مراسم سراسری 18 دی ماه 1400 را منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خداوند نور خود را کامل می کند و کافران غارهای او هستند.

18 آذر روز بصیرت و توافق امت با ولایت، روز نمایش معجزات الهی و نماد وحدت و ولایتمداری ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت است. با حماسه مقاومت ناپذیر مردم و حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی بزرگ و باشکوه، خائنان آمریکایی صهیونیستی هم اکنون در دوازدهمین سالگرد این حماسه ماندگار و در عین حال دومین سالگرد این حماسه ماندگار به دام افتادند. سالگرد با ندای بزرگ و خصمانه «اکبر – خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌کنیم:

1- نهضت ملت ایران در 8 دی 1388 مظهر قدرت الهی، قلمرو دریایی، دشمن شناسی، موقعیت گرایی، بصیرت، وحدت ملی و ارتجاع عاشورایی بود که همه مصالح و آحاد ملت ایران در آن حضور داشتند. این روز را زنده نگه می دارد. حماسه 18 دی در حقیقت یک اقدام الهی و انقلابی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی است. ما آن را محکوم می کنیم.

2- تظاهرات عاشورایی ملت ایران در 8 دی 1388 تقابل کامل با دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری و برائت و در مقابل دخالت دولتهای غربی در امور ایران و خیانت بود. صیانت از نعمت های بی بدیل نظام اسلامی، پاسداری از ولایت فقیه و رهبر ایستاده در خط مقدم وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و سرکوب خیانت به شمار می رود. ما اعلام می کنیم که اسلام و رهبر برای ما عزیزتر از جان ماست.

3. فتنه 2009 آمریکایی – صهیونیستی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران یک کودتای بین المللی با استفاده از تجربه انقلاب رنگی و تکنیک های جنگ نرم بود. ایران فرو می پاشد به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اینک هر اقدامی با هدف انتشار یک بیانیه تحریف شده و غیرواقعی که ظالمانه و ظالمانه و جایگزین حق و باطل و اقدامی مذبوحانه برای تبرئه مردم بیگناه از خیانت باشد، محکوم می کنیم. جنبش

4. ما آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی را به دلیل کشتار کودکان و خیانت جدید مزدوران آنها به شدت محکوم می کنیم و به صراحت اعلام می کنیم که مردم ایران اقدامات خود را بی پاسخ نخواهند گذاشت و مانند حماسه 9 دی، مردم ایران پیروز خواهند شد. عرصه جدید

5- بیان، تبیین و پاسداشت عوامل مقاومت و بردباری در جهاد مسئولین، نویسندگان، وعاظ و همه هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور، مکتب و مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه. شهید حاج قاسم سلیمانی به پاسداری از روایت مقدس، خط مقدم مقاومت و روایت دقیق همه وقایع تاریخی که هویت و پشتوانه نظام را تشکیل داده است، نیازمندیم.

6- رصد و پیش‌بینی، اقدام به موقع و پیشگیرانه و بازدارندگی همه مسئولان، نهادها و سازمان‌های کشور، فعالان انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه از جنگ‌های نوظهور مانند جنگ فرسایشی، هویتی و روانی دشمن. ما انتظار داریم اقدام انقلابی، به موقع، مؤثر و هوشمندانه برای تضعیف ارکان نظام، دلسرد کردن، سیاه نمایی، بی ثبات کردن کشور، ایجاد داستان های نادرست و غیر واقعی و پاسداری از عوامل مقاومت.

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

9 ژانویه 1400

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما