تصوری از مسیر خطرناک قربانی و قربانی؟!

[ad_1]

روزنامه خراسان: در شرایطی که محمد نادری مصدوم شد و مشخص نیست به دربی می رسد یا خیر، انتظار می رفت محمود فکری مدافع چپ کلاسیک را مقابل گل گهر سیرجان در ترکیب خود قرار دهد تا حداقل آماده بازی باشد. مقابل سرخابی. و استقلال نباید از این گروه دغدغه داشته باشد. البته به گفته کارشناسان استفاده همزمان از محمد نادری و میلیک هم خوب به نظر می رسید و میلیک فصل گذشته بازیکنان باکیفیتی را به نمایش گذاشت. با این حال وقتی نادری مصدوم شد و نزدیک دربی، نیمکت میلیک همه را شوکه کرد. شد!

بعد از بازی استقلال و برد خوب مقابل گل گهر که البته به خاطر تاکتیک محمود فکری و دستیارانش نبود که با شجاعت و شانس رشید مظهری، ملیک نیمکت نشین به دست آمد. این بازی در صفحه اینستاگرام خود در مورد نشستن خود پرسید. نه، او پیروزی مقابل گل گهر را به هم تیمی هایش تبریک گفت: بی دلیل روی نیمکت نشستن! دیروز برد خوبی داشتیم و همه هم تیمی هایم خوب کار کردند.” یک متن و سوال بسیار ساده و منطقی که سرمربی می توانست در تمرین به آن پاسخ دهد و ابهام بازیکن کرواتش را برطرف کند اما ظاهرا این پست اینستاگرامی آن را پسندیده و سرمربی آبی ها ملیک را محروم کرد، روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد و وارد عمل شد و او را تحویل کمیته انضباطی باشگاه داد.

میلیک و شیخ دیابت که از معدود خارجی های با کیفیت و سرکش تاریخ باشگاه بودند و هستند، در دسترسی فکری خود به استقلال مشکل داشتند و ظاهرا ریشه مشکل را باید در جای دیگری جست وجو کرد و نه فقط در فکر. سرمربی! وقتی ایده ای در ابتدای لیگ وارد مبارزه واقعی با دیابت می شود که به اخلاق، ادب و خویشتن داری معروف است و او را در کمیته انضباطی قرار می دهد یا حالا میلیک را برای یک پست کلی در اینستاگرام به باشگاه می دهد، اگر نه، پس فوراً یک علامت سوال بزرگ در ذهن ایجاد می شود.

این رفتار فکری هواداران و هواداران استقلال ما را به یاد اقدامات عجیب سرمربی سابق استقلال و مربیان فعلی و مدیران آبی ها صمد مرفاوی و پرویز مجلسی می اندازد! مرفاوی و مجلسی در دوران مربیگری خود رفتار خوبی با بازیکنان و مربیان خارجی استقلال نداشتند و آنها را در لیست اضافه قرار ندادند و همکاری نکردند. مرفاوی; پائولو رینالدو این بازیکن پرو را که بعدها ستاره تیم ملی پرو، چیهواهوا ایتالیا و بوکا جونیورز شد را به مازاد اضافه کرد و استقلال با حذف دو دستیار خارجی خود، اریک روتم و دژونگ، عنوان قهرمانی را از دست داد. سال

درباره پرویز مجلسی می توان کتاب نوشت! ایگور پروپیچ ملقب به بمب بالکان بدون اینکه باورش شود 53 گل به ثمر رساند. او در نهایت بدون پرداخت حقش از استقلال کنار گذاشته شد و پس از آن بابت خسارت ۴۳۰ هزار دلاری پرداخت نشده به باشگاه شکایت کرد و نه سرمربی و نه سرمربی به درخواست قربانی او را منصوب نکردند. .! همین ماجرا درباره گوران جارکویچ بازیکن صربستانی استقلال نیز تکرار شد که 50 هزار دلار جریمه شد. عادل شهی، بازیکن مراکشی آلمانی که علیرغم اصرار مظلومی و هشدار رسانه‌ها در مورد مصدومیت قدیمی‌اش به خدمت گرفته شد، یکی دیگر از نمونه‌های کامل سرمربی فعلی استقلال بود که پس از چند دقیقه بازی، باشگاه ایرانی را نزدیک به 000 90000 از دست داد. به فیفا شکایت کرد! پس از بردهای متوالی مظلومی در دربی سرخابی ها، میشائیل هنکه سرمربی آلمانی از کادر فنی کنار گذاشته شد و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد که اگر مرسی نبود نتیجه ای غیرمنتظره و تاریخی رقم می خورد!

اما شکایت فیفا مبنی بر استقلال این باشگاه از فیفا مورد اعتراض قرار گرفت و مبلغی نیز به عنوان غرامت پرداخت شد. اکنون دانسته یا ندانسته تحت تأثیر نصایح مرفاوی و ستمگر و یا اعتقاد خود به بیگانه هراسی راه خطرناکی را در پیش گرفته است که اگر رفتار خود را همانطور که گفته شد تغییر ندهد دود خواهد شد. چشم استقلال و هوادارانش ماندگار شد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما