بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند

[ad_1]

باشگاه پرسپولیس در خصوص تعطیلی باشگاه پرسپولیس و تهدید صنفی علیرضا بیرانوند بیانیه ای صادر و از رفتار وی ابراز تاسف کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ پرسپولیس امروز شرایط عجیبی دارد. انگار مسابقه ای بود که همه می توانستند پایشان را روی گرده پرسپولیس بگذارند و پرس کنند تا نتوانند بلند شوند، هرچند پرسپولیس این دودلی ها را زیاد می دید و هر بار بزرگ می شد.

امروز هیچکس نمی داند که پرسپولیس سخت ترین روزها را می گذراند و طبیعتاً انتظار نداریم کسی مثل علیرضا بیرانوند که در اروپا و قبل از این حضور داشت، حداقل بخشی از موفقیت و امتیازهای بالایش در تیم ملی و. آخرین جام جهانی پرسپولیس اتخاذ چنین رفتار و رویه ای بود.

او حق دارد ادعای خود را پیگیری کند، اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. او همان دلار و یورو را از خیریه پرسپولیس در شرایطی داشت و بیرانوند برای جلوگیری از ورق بازی دروازه بان جدید پرسپولیس به پای دبیر فدراسیون فوتبال رفت تا به اتحادیه شکایت کند.

در چند روز گذشته سعی کردیم او را متقاعد کنیم تا ضرب الاجل تعیین کند اما او قبول نکرد چون می دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در بحبوحه مشکلات جدید در زمین است و زمان می برد. زمان حل یک مشکل است.

به علیرضا بیرانوند یادآوری می کنیم که با توجه به حضورش در پرسپولیس به اوج هایی که در جام جهانی درخشیده است رسیده است و در مقابل به جای تشکر از پرسپولیس برای این تیم زحمت کشیده است. او با وجود این قرارداد حاضر نشد به تعهدات خود عمل کند تا باشگاه را مجبور به امضای قرارداد جدید چه به صورت فزاینده و چه در انزوا، تحت فشار قرار دادن باشگاه به صورت منظم و … کند. اسپانسرینگ باشگاه را مجبور کرده در مواقع دیگر شرایطش را بپذیرد. اینها حقایقی است که در زمان خود وانمود می شد که متفاوت است و حقیقت از دید طرفداران پنهان بود.

مطالبات علیرضا بیرانوند در قبال بدهی های کلان و مشکلات مالی پرسپولیس رقمی نیست. ما هزینه این را می دهیم اما چرخ زمان می چرخد ​​و هرکسی می داند زمان بارداری چند است اما خود بیرانوند می داند که هر وقت قدرتش را داشته باشد پرسپولیس و دوست دخترش را تحت فشار قرار می دهد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما