هندهند برنج داخلی ایلویی ویی صدار تومان ن

[ad_1]

رئیس اتحادیه برنج فروشان نابل گفت: از ۶ ماه پیش، افزایش قیمت برنج خاخلی آغاز شد، هر هفته قیمت این محصول روند صعودی خود را گرفت. حا کیاکی از این است که درای پایانی سال قیمت برنج خاخلی به کیلویی صد رار تومان ن.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

وی با بیان اینکه برنامه های برای ثبات قیمت برنج داخلی وجود ندارد، گفت: شنیده های من حاکی از این است که مافیا برنج داخلی و صاحب فروشگاه های زنجیره ای که برنج در حجم بالا خریداری می شود و آن را دپو کرده اند میخواهند قیمت برنج داخلی را تا پایان سال به کیلویی. صد صد هزار تومان هدایت یت.

این فعال اقتصادی با اشاره به بالا رفتن نرخ یای پرمحصول فجر فجر کرد: قیمت فجر به وییلوی ۶۰ هزار رسیده است. همچنین برنج شیرودی ویلویی ۴۵ ۴۵ار تومان و ندا کیلویی وی رار تومان در بنکداری خرید فروش فروش.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را در مورد چگونگی شروع مطالعه کنید.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید: او گفت:

عدم مدیریت در شبکه را به عنوان اصلی ترین عامل گرانی برنج داخلی دانست و طراطر نشان کرد: فیافیای برنج داخلی، این قدرت را دا رندا را مدیریت کرد. تلت نیز در یطایط فعلی یاری نمی‌تواند این مافیا را انجام دهد. ۶ ماه دیگر بر جدید به زازار پیشنهاد خواهد داد و این مدت طولانی است و می‌توا می‌تواند بازار را به آنجا برساند که هندهاند آن را هدایت کنند. وهلاوه بر این برنج ردارداتی نیز به وفور وفور بازار وجود دارد، اما باز نمی‌توانم برنج داخلی را ریل کنم.

به گفته این فعال اقتصادی، ۷۰ درصد دولت توانایی و کنترل این افراد را ندارد ۳۰ درصد آن نیز فقافق این جریان است و هاست.

وی در پاسخ به این پرسش برخی از برخی افراد از مخالفان بر این باورند که نه‌هانه‌ها به نیانی قیمت برنج منامن زده‌اند آیا این حقیقت با بازار همخوانی دارد. گفت: خیر، ۶ ۶اه است که قیمت برنج خاخلی را شاهد باشیم، رسانه‌ها می‌توانند یک جو روزه ایجاد کنند، عرضه کنند و قیمت‌ها را تعیین کنند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما