بهترین مشاور در شیراز

مطالبی دیگرو درس دیگر اقتصاد در این درس تو باید نقش یک اقتصاد دان رو بدونی مسئله رو باید بفهمی که درباره آن اگر معکوسش (برعکسش)و حتی با ارقامی دیگر امد بدانید چجوری هست و مثالهایی خارج از کتاب بیاری برای فهمیدن این درس و درس ریاضی اره ماهم مثل بقیه رشته ها ریاضی میخونیم ولی سخته وبرای رشته تجربی و ریاضی سخت و دشوارهست مطالبی مشابه هست که در رشته انسانی و تجربی و ریاضی مشترک هست مثل درس معادله درجه دو و روش دلتا که این رشته انسانی این رو خونده و تجربی و ریاضی هم خوندن و مطالبی مشترک دیگر و ریاضی و فیزیک و شیمی رشته ریاضی و تجربی یکم پیچیده تر هست مثل تاریخ و عربی و ادبیات فارسی و جغرافیا که خیلی رشته انسانی پیچیده تر از تجربی و ریاضی هست شیمی رشته تجربی و ریاضی در برابر منطق رشته انسانی درسی خیلی سخت که درک و فهمش مثل شیمی سخت هست باید یک هفته بخونی تا بتونی امتحانش رو بدی ولااقل برای شیمی فرمولی هست که اونو حفظ کنی و عدد گذاری کنی وبعد حل کنی ولی برای منطق همچین خبری نیست باید بخونی بخونی بخونی و بازهم بخونی تا یک کلمش رو یادت نره یادت بره دیگه تموم هست تونستی حفظ کنی حفظ کردی نتونستی دیگه تمومه هیچ فرمولی نداره که حفظ کنی و تا به حال کسی نتونسته منطق رو با فرمول درست کنه و به خاطر بسپاره از سال یازدهم فلسفه اضافه میشه که شنیدم که عاصی آوره و مثل فیزیک سخت هست و دروس دیگری در پایه های ۱۱ و۱۲ به رشته انسانی اضافه میشه که چون دهمم خبر ندارم و بعد درس علوم و فنون ادبی که ظاهری ساده داره در رشته های ریاضی و تجربی میگن یک شعر سه قلمرو زبانی و ادبی و فکری داره در انسانی همین قلمرو ها به سبک ها تقسیم میشه سبک شناسی و سبک خراسانی و سبک عراقی و…

و بقیه دروس دیگه مثل دین و زندگی و تفکر و سواد رسانه ای و نگارش و فارسی سخت ترهست در این رشته انسانی از رشته تجربی و ریاضی و زبان خارج(انگلیسی) و امادگی دفاعی هم که دروس عمومی یا همون مشترک هستن هرچی رشته ریاضی و تجربی بخونن ما هم عینن همون رو میخونیم رشته انسانی ایون نیست پس فکر نکنید الکی به جایی برسید و ضعیف هست برعکس خیلی قوی هست مثل خود رشته تجربی و ریاضی سخته درسته فیزیک و شیمی نداره ولی درسهایی جاش هستن که کم از اونا نمیاره پس اگه میخواین بیاین رشته انسانی الکی نیست و باید توانش رو داشته باشید هرچی نباشه دومین رشته فراوانی شغلی هست اگه تقسیم بندی شغلی خواسته باشیم بکنیم رشته نظری و بقیه رشته ها رو از لحاظ شغلی ۱. دیپلم 87 هستم منطقه 2 با معدل نهایی 12 بخاطر یه سری مشکلات.می خوام برای 93 کنکور بدم و فقط برای پزشکی,تنها فکرم همون هست و خودم رو همیشه تو اون رشته می بینم می دونم باید قید معدل رو بزنم و فقط به 75 درصد که دست منه فکر کنم می خوام تو این یه سال کارم رو خیلی کم کنم و درس بخونم می تونید کمکی کنید بهم .

مشاوره کنکور جدیدی نژاد

این هارو همش مدیون شما هستم دکتر. فرض کنید دوست شما میخواهد از شهر الف به شهر ب سفر کند. و این جمله را زیاد از آنها میشنویم که” من فقط میخوام قبول شم مهم نیست چه گرایش و دانشگاهی باشه”؛ مثل این است که دوست شما بگوید من راه میفتم ببینم به کدام شهر می رسم! در کنار گزارشهای روزانهای که به مشاور کنکور خود ارایه میدهید، اطلاعات روزانه ثبت شده در دفتر برنامهریزی کنکور، روند حرکت شما را به مشاور کنکور نشان خواهد داد. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی هدف رسی های بزرگ و همچنین اقای بهشتی و مشاور خوبم اقای دکتر محمدی که با برنامه دقیقشون وراهنمایی های خوبشون مسیر کنکورو برام هموارترکردند همچنین بااستفاده از منابع خوب این مجموعه تونستم خیلی از مشکلات که در دروس مختلف داشتم رو حل کنم… همچنین در صورتیکه شرایط مندرج در صفحه معرفی طرح های مشاوره کنکور ما یعنی این لینک را ندارید.

مشاور ثبت نام کنکور ارشد

هرچند که انتخاب کتاب خودش یک فرایند گاها چندماهه ست و خیلی از داوطلبان در همین اولین مرحله سردرگم شده یا به اشتباه کتابهایی رو تهیه می کنند؛ اما فرض کنیم اولین مرحله رو با موفقیت پشت سر گذاشتیم، در مرحله بعد باید ببینیم با این کتاب ها (که در رشته روانشناسی کم هم نیست) قراره چیکار کنیم؟ باید توجه کرد که حد متعادلی برای این مسائل در نظر گرفته شود. مساله بعدی این است که آیا برای رسیدن به مقصد، نقشه راه داریم؟ مشاوران موسساتی که هم کتاب ارائه میدن، هم کنکور آزمایشی دارند و هم کلاس برگزار می کنند مجبورند منابع همون موسسه رو معرفی کنند، پس بهتره به دنبال مشاوران مستقل از این نظر باشید. هرچند قیمت مشاوره های تخصصی کنکور در تمامی موسسات آموزشی کنکور با هزینه های سرسام آوری همراه است ، اما در آموزشگاه کنکور هدف جهت همراهی بیشتر با داوطلبانی که نیاز به برنامه ریزی و مشاوره دارند، مشاوره های تخصصی کنکور رایگان کوتاه مدت برگزار میشود. هرچی سعی در پیش بینی دقیق تر و ساعت به ساعت برنامه ریزی تون داشته باشید، در اجرای وظایفتون بیشتر شکست می خورید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور بهروز محمودی.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما