مشمولان مالیات تانه‌های خالی یاند

[ad_1]

در شرایطی که مشمولان اعلام سازمان امور مالیاتی، خانه‌های خالی فقط یک روز دیگر برای پرداخت مالیات متعلق به فرصتی که دارند، آن دسته از مشمولان که نسبت به دلیل خود به خالی نبودن واحد مسکونی مورد نظر، ثبت نشدن اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان. و … اعتراض دارند، می‌توانند این مالیات را با قبو نکنند نکنند.

به گزارش ایسنا، در اخذ مالیات از خانه های خالی برای 568 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه قبض مالیاتی صادر شده است که با وجود مهلت پرداخت در پایان بهمن ماه، مجددا سازمان امور مالیاتی به صاحبان خانه های خالی این افراد صادر می شود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم.

در این بین، برخی از افرادی که پیامک سازمان امور مالی مبنی بر پرداخت مالیات خانه خالی را دریافت کرده اند، نسبت به مشمول شدن برای این مالیات مخالف هستند و بر اساس اعلام آنها از آنجا که فراموش می کنند تا اطلاعات سکونتی خود را در سامانه املاک و اسکان انجام دهند. ثبت کنند، نهانه آن‌ها به عنوان خاله هالی به امور مورالیاتی معرفی شده است یکهالیکه در حال حاضر در آن نهانه سکونت رنگارند.

همچنین، برخی از زاطبان به ایسنا اعلام کردند که یای ملکی از آن‌ها مالیات خانه نهالی است که این خانه مدتی است که ساخته می‌شود و در سال ساخته می‌شود.

اگر می خواهید در مورد My.tax.gov.ir بیشتر بدانید، باید در مورد این سایت بیشتر بدانید خیر را مشاهده هده.

وهلاوه بر این، و ردارد مربوط به یالیات بر حد‌هاحدهای مسکونی خالی از ز سکنه وه ب ختاخت و گزینه عدم عدم پذیرش مو هند ند رند م نکنندل نکنند تا مورد، بررسی امور مورالیاتی قرار ر.

طبق این گزارش، بر اساس قانون مالیات خانه های خالی آذرماه سال گذشته، اگر واحد مسکونی در شهرهای بالای 100 هزار نفر از 120 روز خالی از سکنه باشد، مشمول مالیات می شود و به ازای هر ماه بیش از زمان ذکر شده، ماهانه مشمول مالیات بر می شود. یای مالیات بر درآمد به شرح شرحیب سال اول معادل شش برابر بدهی متعلقه، سال دوم دادل ۱۲ برابر مالیات تلقه س سال سوم دا دل قه

در این بین وظایف، خانه های خالی را برعهده وزارت راه و شهرسازی از طریق سامانه املاک و اسکان داده شده است که این وزارتخانه با راه اندازی سامانه املاک و اسکان نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی افراد اقدام می کند و افرادی که در مهلت تعیین شده از طریق سامانه املاک شناسایی می شوند. ثبت نام کنند، نهانه آن‌ها به عنوان ناله هالی به زمزمه امور مالیاتی از سوی رتارت راه و زیازی معرفی شد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما