سرمایه گذاری Shenasa و صندوق توسعه فناوری ایران در راه اندازی Vitrinet

[ad_1]

استارتاپ ویترینت که به عنوان مرجع آنلاین خرید و فروش تجهیزات و ابزار صنعتی شناخته می شود ، موفق به جذب سرمایه از شرکت های معروف و صندوق های توسعه فناوری ایران شد.

خرید تجهیزات و ابزار صنعتی همیشه به مهارت و زمان لازم برای خرید مناسب نیاز دارد. امروزه کسانی که تجهیزات صنعتی می خرند ، به دلیل به روز بودن قیمت تجهیزات ، نبود مواد مناسب و کاربردی برای خرید ایمن و کارآمد و ناتوانی در مقایسه تجهیزات موجود در بازار ، همیشه گیج و نگران خرید مناسب هستند. و از مشاوره تخصصی مناسب استفاده کنید. آنها مطمئن هستند. از سوی دیگر ، تامین کنندگان این دستگاه ها به دلیل ضعف بازاریابی ، عدم وجود تیم فروش قوی و عدم اطلاع از اطلاعات و استفاده از ویژگی هایی مانند CRM و فروش و درآمد آنها نمی توانند مشتریان خود را تحلیل کنند.

استارتاپ ویترینت ، به عنوان مرجع آنلاین خرید و فروش تجهیزات و ابزار صنعتی ، چالش های ذکر شده را برطرف کرده و به عنوان یک بستر مصرف کننده و واسطه برای تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات و ابزارهای صنعتی و تجهیزات مصرفی و واسطه ها ، از جمله مشاغل خانگی ، اصناف ، مغازه ها عمل می کند. ، کارگاه ها

این امر باعث می شود استارتاپ ها بین تامین کنندگان ، تولیدکنندگان و خریداران آنلاین ارتباط برقرار کنند ، محتوای تخصصی در زمینه محصولات B2B ارائه می دهد ، جامع ترین اطلاعات محصول را ارائه می دهد ، مشاوره های تخصصی به خریداران ارائه می دهد ، ارزش و اعتبار مارک های فروشنده را افزایش می دهد و هزینه های بازاریابی برای تامین کنندگان را کاهش می دهد. به برای مشتریان شما ارزش ایجاد می کند.

سرمایه گذاری را به نمایش بگذارید

با توجه به مشاهدات و ارزیابی ها ، حضور یک تیم حرفه ای و حرفه ای ویترین ، عملکرد خوب تیم تا کنون ، ایجاد ارزش متفاوت نسبت به رقبا و موقعیت مناسب پروژه در زنجیره ارزش شرکت شناسا طی مراسمی بخش تجارت الکترونیک استارتاپ ویترینت در سپتامبر 1400 در صندوق توسعه فناوری ایران و صندوق فناوری اطلاعات امضا شد. شناسا قبلاً در تیم هایی مانند Jaroub ، Linkap و Push سرمایه گذاری کرده بود.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما