ای تاریک ریک

[ad_1]

روآرو- ستالهای سال است که رژهار فواید خارق‌العاده جسمی و روحی روحی یا بسیار شنیده‌ایم است. در سراسر جهان خیلی‌ها می‌زنند که با استفاده از زای مدیتیشن نیدانید احساس آرامش بیشتری می‌کنند، دنیا را بیشتر توازن و بیشتر در زندگی شتهاشته باشید. اما این ادعاها بی‌اساس هم هستند. هر روز تات بالینی بیشتر انجام می شود که ثیرگذاثیرگذاری این اینات را تایید کند. خیلی‌ها هم این ناثیرات را شخصا تجربه نداند. ات نشان داد که مدیتیشن مدیتیشناند روی کاهش استرس، افزایش قدرت فظهافظه و سلامت جسمی اثر مثبتی شتهاشته باشد.

بهارش فرارو رو اما مثل هر چیز دیگری در زندگی هم همان عوارضی داشته باشد که ممکن است از آن‌ها آگاه نباشیم. ضمن اینکه تحقیقات علمی‌ای هم وجود دارد که تاثیرات منفی مدیتیشن را نشان می‌دهد. اوسایه نمونه در اینباره تحقیقی در سال ۲۰۱۷ انجام شد که یجایج آن در نشریه میلمی می پ سلاس وان (PLOS One) منتشر شد. این مطالعه توسط نیانی از دانشگاه براون و نشریه کالیفرنیا انجام شده است

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. این تحقیق ۷ آسیب احتمالی را شناسایی کرد که ممکن است اثرم مدیتیشن اتفاق بیافتد.

۱. منامن زدن به افکار ر

خیلی از افراد به سراغ مدیتیشن می‌روند تا نگاه خوشبینانه‌تری به زندگی کنند. اما همیشه این نتیجه دست دست. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

این نتیجه بقاب با یافته‌هایی است که در تحقیق سال ۲۰۰۹ در نشگانشگاه سیاتل پاسیفیک به دست آمده بود. آن تحقیق هم نشان داده بود که می‌توان به تات ذهنی ذهنی اشاره کرد.

مدیتیشن چه خطر تیاتی دارد رد

۲. تغییر ادراکات ت

مدیتیشن نداند روی بینایی، بویایی، شنوایی و ذائقه اقهاثیراتی منفی شتهاشته باشد. بر طبق فته‌هافته‌های تحقیق، تعداد زیادی از شرکت‌های تجربۀ دیدن ویراویر و توهماتی بصری را پیدا کردند. دیادی از افراد گزارش می‌دهند که نسبت به نور و فزای افزایش پیدا کرده و در درک نان و مکان‌های بیشتر خطا می‌شوند.

۳. هشاهش انگیزه

اگر شما آدمی هستید که اهل به تعویق انداختن کارها هستید، مدیتیشن ممکن است اعاء را بدتر کند. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که انجام مدیتیشن می‌تواند به فقدان انگیزه‌های جدی منجر شود. این فقط در باطهابطه با مسائل شغلی ب که حتی انگیزه فرد یای انجام فعالیت‌هایی که قبلاً مورد علاقه‌اش بوده است، هم ممکن است تحت تأثیر قرار ر. از این ین ثیراثیر مدیتیشن تا حد زیادی شبیه به ثیراثیرات افسردگی است ا.

قعاقع خیلی از کسانی که به غاغ مدیتیشن می‌روند نان این است که نندانند را از درگیری‌های ذهنی خلاص کنند، اما این خلاصی می‌تواند کاملاً با شته‌شده شکل بگیرد.

۴. زنده شدن خاطرات و احساسات تاردهنده

گفت: داخل نمی شوم. افراد شرکت کننده در مطالعۀ سال 2017 رشارش کردند که احساساتی مثل آشفتگی، ترس از ترس،، فسردگی را تجربه کردند. نان در تحقیق سال 2009 هم گفته است که تلخ گذشته ق بالب تصاویر ذهنی برای آن‌ها یاد شده است.

مدیتیشن چه خطر تیاتی دارد رد

۵. نیارز جانبی جسمانی

اینها که مدیتیشن معموا معمولاً وسیله‌ای برای تأثیرگذاری بر ذهن و تفاطفه می‌دانند، اما ثابت شده است که ثیراثیرات بدنی آن هم قابل است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

۶. ثیراثیر منفی بر احساس به خود

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. گفت: داخل نمی شوم. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

نان تحقیق تحقیق در سال 2017 هم که احساس می‌کند عاملیت شخصی تجربه تجربه کرده‌اند و نان از وجود و حضور افراد شخصی را از دست ده‌ده‌اند. خیلی از آن‌ها همچنین گفتند که خودش نان و جهان پیرامونشان برایشان مبهم شده است.

ای تاریک ریک

۷. شدن

مدیتیشن می‌تواند روی ما با بان تاثیر بگذارد آن هم ثیریاثیری ثیری. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما