اختلاف بر سر صلاحیت بازیکنان استگل؛ آیا فولاد کاغذسازی می کند؟

[ad_1]

در رفتن: فوتبال ایران روزهای عجیبی را سپری می کند. از همه مهمتر استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته اند اما این بدان معنا نیست که همه چیز در لیگ داخلی یک کابوس است.

به گزارش فرارو، دیری نپایید که باشگاه استقلال از گل گهر بابت استفاده از بازیکنی که مدارکش ناقص بود شکایت کرد. در آن زمان کمیته انضباطی خیلی سریع وارد زمین شد و با کسر امتیازات گل گهر نتیجه بازی این تیم 3 بر صفر مقابل سه تیم استقلال، پکان و سپاهان شد. مدتی بعد اما اتفاق جدیدی رخ داد و این بار باشگاه فولاد از استقلالی ها شکایت کرد که باشگاه دو بازیکن سرباز دارد و در حین بازی از آنها تخلف کرده است.

این شکایت با واکنش مسئولان لیگ روبرو شد و آنها گفتند نمی توانند به درخواست فولاد برای تعیین وضعیت سربازی دو بازیکن استقلال رسیدگی کنند! این موضوع چالش های مختلفی را نیز به همراه داشت و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز یکی از این دو بازیکن یعنی محمدحسین مرادمند را در اختیار نداشت و گفت که فولادی ها از وضعیت سربازی او مطمئن نیستند چرا که در این پرونده با عواقبی مواجه نخواهد شد. .

البته نکته دیگری نیز مطرح شد و عنوان شد که فولن از استقلالی ها شکایتی نکرده و تنها طی نامه ای از سازمان لیگ خواسته تا موضوع را بررسی کند. حالا اما مدیرعامل باشگاه فولاد در گفتگوی جدید با اندیشمندان به صراحت کلمه شکایت را مطرح کرده و گفته نمی داند چرا سازمان لیگ به شکایت این باشگاه از استقلال رسیدگی نکرده است. او تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است. وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، اسنادی را در اختیار سازمان لیگ قرار داده ایم که نشان می دهد مدارک دو بازیکن استقلال از نظر نظام وظیفه مناسب نیست و انتظار داریم زمانی که می خواهند پاسخ دهند با مدارک این کار را انجام دهند. به اعتراض ما ربطی به تکلیف اعلام نتیجه استعلام دارد؟طبق قانون باشگاه ها باید از لیگ بخواهند اینگونه مسائل را حل کنند، ما نامه رسمی به انجمن نوشتیم و از آنها خواستیم موضوع را بررسی کنند. “

حمید گرشاسبی مدیرعامل فولاد در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی پشت این عدم سخنرانی وجود دارد؟ وی گفت: واقعاً نمی دانم چرا آنها به اعتراض ما این گونه پاسخ دادند و به این موضوع رسیدگی قانونی نکردند. می گویند نامه های ما قوی نیست، می خواهند همه مدارک را چک کنند. در این مورد ما تنها نیستیم. این یک موضوع رسانه ای شده است و مردم می خواهند بدانند دقیقا چه اتفاقی افتاده است. چه اشکالی دارد که بر اساس اسناد و مدارک به اذهان عمومی پاسخ درست داده شود؟

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما