امیرعبدالله: از جنگ توقف وکر حمایت یت

[ad_1]

وزیر امور مورارجه سیاسی تاکید کرد: از زاه حل سیاسی در اکثریت و ابتکار برای توقف جنگ و تمرکز بر هاه حل سیاسی حمایت می‌کنیم و آماده کمکی یای پیشبرد این روند.

حسین امیرعبداللهیان در گفت و گوی تلفنی با مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، همچنین برخی از موضوعات مربوط به مناطق مختلف و بین المللی از جمله بحران های اقتصادی، گفت وگو و تبادل نظر به اداره کل اطلاع رسانی و امور مربوط به وزارت امور خارجه. .

دو طرف با رئیس جمهور سلام جمهوری ایران و ترکیه به سفر آتی طی طیب اردوغان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران در ستای توسعه و گسترش از پیش بطاب تهران و رارا اشا ره.

وزیر امور خارجه در این وگوی تلفنی ظهاظه رشت شت:

برای اولین بار بعد از مدت ها کسی نبود که به او کمک کند.

کیداکید کرد: از راه حل سیاسی در منطقه و ابتکار سیاسی برای توقف جنگ و ههاه حل سیاسی حمایت می‌کنیم آمادۀ دهاده برای پیشبرد این هستیم.

وشاوش آوغلو: تحریم راه هل هیچ یلی ی

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در این گفت وگوی فنی با تاکید بر مام های موسس و موسلموس پیشبرد بطاب دو نبهانبه س سایه حمایت رئیس جمهور،،، ند.

وزیر امور رجهارجه ترکیه با تشریح موضع کشورش مخ فتالفت با اعمال تحریم تحریملیه دولت تاکید کرد: تحریم تحریماه هیچ یلی ی.

مولود چاوش اوغلو نیز با اظهار نظر از پیچیده تر شدن بحران و احتمال وقوع فاجعه انسانی و افزایش موج مهاجرین و پناهندگان، هدف از نشست سه جانبه وزیران امور خارجه روسیه، ترکیه و ترکیه را باید آتش بس در منطقه و پایداری دانست و تلاش کرد. یای بهبودی اوضاع در این منطقه بسیا بسیار حائز اهمیت دارند.

وزیر امور رجهارجه ترکیه بار دیگر از امیرعبداللهیان برای سفر به ترکیه دعوت کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما